Mortii

O, mortii

Intepeniti intre flori

Drepti cum poate niciodata

N-au stat in viata lor

Ca pozele de generali

 Ce orgie de stil

Prilejuiesc la neamuri

Prezentare de rochii

Si coapse goale

O lacrima uitata

Sclipeste intre gene

C-un licar pofticios

Si cate maini

Aproape de hotarele

Pana atunci interzise

 

Mortii prezideaza solemn

Schimburi de afecte

C-o dezlegare universala

La viata

  • ioanbistriteanul

    28.08.08 22:22:30

    Îmi place dezlegarea la viaţă.

  • lollitta
    28.08.08 22:23:48

    🙂 e tare cu dichis problema, da nu poci ca sa povestesc pe larg, ca nu-mi place sa-mi barfesc neamul

  • justbluejustblue

    28.08.08 22:34:29

    Cine te-a necajit?

  • 9vieti9vieti

    28.08.08 22:48:34

    ;)) si mie imi place dezlegarea la viata!

  • DanielleSDanielleS

    28.08.08 23:06:30

    ce sa-i faci, uneori…

  • piticugras

    29.08.08 00:01:04

    bai esti nebuna!? ce poezele iti es…e salvie sau stai in fund la tigare cu dezgust?
    bravo fata. bai ma lasi.. esti dementa…

  • 1pitic

    29.08.08 10:08:29

    sunt sigura ca te referi la neamul sotului:) . Banuiesc ca tu ai fost mai mult afectata decat ceilalti.Ca-n filme,palarii, rochte, perle voalete catering etc
    si mai ales daca este si de "sange albastru" ,tinutele sunt musai de la versace:))

    frumos este ca stii sa te joci chiar si cu macabrul:)

  • excesperversexcespervers

    29.08.08 15:26:02

    hmmm… si atat! ca nu stiu cum sa ma exprim … si cuvintele mele… nu mi le gasesc… au fugit … moartea e un lucru fff existent, dar pe care refuz sa-l pricep.. sa-l accept… ptiu drace.. esti curajoasa…

  • lollitta
    29.08.08 15:54:38

    promit varianta in proza, da mai pe seara, ca inca trebuie sa-mi ordonez impresiile proaspete de la inmormantarea de azi

  • xxl

    31.08.08 16:50:43

    Vezi, de asta mi-am spus intotdeauna ca oamenii nu ar trebui sa moara, ci sa dispara pur si simplu.

  • Anunțuri
    Published in: on August 28, 2008 at 22:06  Lasă un comentariu  
    Tags:

    The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2008/08/28/mortii/trackback/

    RSS feed for comments on this post.

    Lasă un răspuns

