Truda

Oboseala ca si-o betie, curata mintea de lucrurile neimportante. Nu te mai intereseaza aproape nimic. Existenta se reduce la elementele esentiale. Abia atunci iti dai seama de ceea ce conteaza cu adevarat. Aproape nimic. Nici mancatul. Nici toate fandoselile. De multe ori nici chiar viata in sine. O, nu! E important somnul eventual. Si toate durerile din suflet.

Oamenii cand obosesc se culca. Sau se insoara. Da, asta e ultima auzita. Is asa de obosit ca sa mai iubesc! Ca sa ma mai pot interesa de tot ceea ce e important pentru ea! O sa ma insor. Asa ii pun in mana o bucata de hartie si n-o sa ma mai streseze cu pretentii absurde. Voi putea sta linistit in fata calculatorului de cand vin de la servici si pana ma bag in pat. O sa tipe mai putin la mine. Din cand in cand o s-o scot in oras. Cand nu reusesc sa gasesc vreun film bun pe care sa-l vad pe calculator.

  • bebereagabebereaga

    27.08.08 22:42:08

    că dară parcă TU nu te poţi mărita, la fel de lihnită de oboseală???
    eşti o dulce, la început am zâmbit timid, acum râd în hohote!
    Lolli, nimic şi nimeni nu-i mai important – la un moment dat – decât T U !!!!!
    pup frunte descreţită!

  • mia

    27.08.08 22:48:59

    cam trist ce ai zis despre casatorie, e cam naspa daca te insori de oboseala :))) trista viata!
    dar tu, tu esti o optimista incredibila! asa ca, dont give up!

  • lollitta

    27.08.08 22:54:33

    bebe, toti gresim. dar parca de oboseala…. nu stiu, e cam aiurea. mai ales pentru ca persoana care mi-a spus asa ceva era sau credeam eu ca e deosebita
    off topic: am rezolvat partea tehnica 🙂
    mia, n-am spus eu. mi-a spus-o altcineva. si era asa de plin de lehamite, ca m-a impresionat teribi

  • bebereagabebereaga

    27.08.08 22:56:09

    Uf, Lolli, mulţam
    mă gândeam la "oboseala" de singurătate….
    Viaţa nu este tristă, doar câteva episoade pe care îţi doresc să nu le cunoşti, dar de le vezi fugi de ele şi…, la măritiş cu tine!
    PUPICI de noapte bună!

  • ioanbistriteanul

    27.08.08 22:59:22

    Deci soluţii sînt pentru orice.

  • 1pitic

    27.08.08 23:02:06

    :)) o fi vreo noua moda
    de fapt cred ca este prea mandru sa recunoasca ca isi doreste linistea,ca a obosit de hoinarit,vrea casa,vrea viata de familie.
    eu cand sunt obosita ,ma gandesc la toate cele.Oboseala se vede si aude doar cand sforai:)))))

  • lollitta
    27.08.08 23:14:43

    omu care mi-a spus asta traieste cu iubita lui de mult timp. de aceea mi-e greu sa-l inteleg. o fi bravat si el. cine stie?

  • 9vieti9vieti

    28.08.08 11:02:38

    ai vazut ce mult dorm pisicile? cred ca asta cu somnu’i o solutie mai buna :)))

  • _a123__a123_

    28.08.08 13:45:16

    Imi dai voie sa-l fac pe cel care a zis ca atunci cand oamenii obosesc se insoara, e un pic cam prost?
    Pe bune!

  • piticugras

    28.08.08 15:22:38

    are dreptate mah. te mai si asezi…
    iar femeea de multe ori nu stie exact ce vrea. dar stie sigur ca vrea in canapea si la filmul ala. deci "e obositoare".

  • excesperversexcespervers

    28.08.08 20:14:51

    bau bau… eu cu cine ma marit? 😦

  • bebereagabebereaga

    28.08.08 21:46:32

    mă rog valului tău să te poarte pe cele mai azurii creste, neobosite şi măreţe!

  • Anunțuri
    Published in: on August 27, 2008 at 22:32  Lasă un comentariu  
    Tags:

    The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2008/08/27/truda/trackback/

    RSS feed for comments on this post.

    Lasă un răspuns

