Din filme adunate

Dupa mine orice film, ca orice carte, are macar o idee interesanta in el. Unele sunt gravide de idei ca tantea aia de care am auzit ieri la televizor de a facut 7 gemeni. Altele nasc doar un bebe prematur de care trebuie sa ai grija in incubatorul imaginatiei si sa-l cresti pana cand devine un intreg implinit.

AMADEUS

In fata geniului nu poti avea decat admiratie. Orice alta atitudine te condamna la o invidie obsesiva care iti transforma viata intr-un chin. Nu voi putea fi niciodata un geniu (plangeam eu odata pe tema asta, acuzandu-mi parintii care nu m-au nascut cu vreun talent special). Imi lipseste orgoliul netarmurit pentru propria persoana. Si imi prisoseste sentimentul limitelor de toate felurile. Ale mele, ale celor din jur. Nu poti incalca limitele celorlalti avnd constiinta de a le face rau. Mai bine ii lasi in pace. Lasitatea de a nu-ti asuma prea multe responsabilitati. De aceea sunt periculoase femeile in trafic. Gandesc prea mult, ezita, cand ar trebui pur si simplu sa miste volanul.

THE GOLDEN COMPASS

Obsesiile sunt in ochii privitorului. Nu ne putem dezbara de informatiile si emotiile pe care le-am adunat. Imaginea San Pietro-ului si incapacitatea de a suporta teoria catolicismului ma fac sa ii vad ideile peste tot. Pana si in povestile pentru copii. Dar cum altfel se poate interpreta ideea ca cei care incearca sa ajunga singuri la adevar sunt de condamnat?! Cica a asculta neconditionat de o autoritate suprema ne fereste de dezamagiri, depresii si tristete. Au uitat sa specifice ca ne apara si de fericire. Dar oricum, cu cat cautam mai putin cu atat avem mai multe sanse de a nu fi dezamagiti, nu? Atunci sa renuntam la orice intrebare (dubito ergo cogito, cogito ergo sum), ca oricum e cam demodat. Ca adunatura de amoebe suntem linistiti si manevrabili. Deci nu cream probleme.

THE SPIDERWICK CHRONICLES

Nu vad zanele din jurul meu pentru ca nici un gnom nu si-a facut mila de mine sa ma scuipe intre ochi. O sa ma las scuipata mai des. Poate va fi cu folos.

  • mihaela

    18.08.08 11:32:27

    Golden Compass nu prea m-a impresionat, asta pentru ca sfarsitul a fost lasat prea in aer, desi apreciez foarte mult talentul lui Nicole Kidman, hm, parca prea din topor totul. Am inteles ca va veni si a 2 a parte..acum sa vedem ce iese.

    The spiderwick chronicles, well, eu sunt innebunita dupa copilul care e personajul principal, a jucat in mai multe filme, iti recomand cu caldura August Rush, e formidabil!!! In concluzie, cronicile mi-au placut, ma simt copil cand ma uit la astfel de filme:)
    Amadeus, un singur cuvant despre el: superb!

  • lollitta
    18.08.08 11:35:01

    povestile imi plac si mie la nebunie. voi cauta August Rush, multumesc

  • mariana405mariana405

    18.08.08 11:38:16

    n-am mai vazut filme de mult,n-am mai avut timp ,dar fac io niste filme in capppp:)))

  • mihaela

    18.08.08 11:45:30

    @mariana: inseamna ca esti o regizoare buna, pui pe scena vietii tot felul de pitici:))

  • catalinVL

    18.08.08 14:32:18

    amadeus nu l-am vazut :(( ! pe celelalte 2 le-am vazut si doar THE SPIDERWICK CHRONICLES mi-a placut !!
    golden compass s-a vrut a fi ceva epic , dar dupa mine a esuat lamentabil ! noul james bond (daniel craig) ,anuntat cu mult zgomot printre protagonistii filmului apare in nu mai putin de …3 scene si alea foarte scurte! singurul lucru bun al filmului este nicole kidman! nu stiu daca o sa ma uit laa partea a doua :))
    cat despre THE SPIDERWICK CHRONICLES singurul regret e ca nu mai sunt la varsta aia la care sa ma bucur pe deplin de film ! poate de asta nici pe mine nu m-a scuipat nimeni intre ochi :))
    toate cele bune :))

  • lollitta
    18.08.08 15:03:21

    e din 84 amadeus, dar merita toate cele 3 ore de vizionare. multam de vizita

  • mihaela

    18.08.08 16:28:40

    cat de mult ma bucur ca nu sunt singura careia nu prea i-a placut Golden Compass, sa stii Catalin ca ai dreptate, singurul lucru bun a fost Nicole Kidman. imi amintesc ca Amadeus l-am vazut cand aveam o raceala teribila si chiar m-a facut sa uit ca-mi este rau:)

  • loculdenicaieriloculdenicaieri

    18.08.08 23:20:06

    merci de amadeus din 84, nu l-am vazut insa am citit creierul lui mozart de richard restak.

  • Dias71Dias71

    19.08.08 12:00:22

    Nu l-am vazut pe niciunul ! Da ‘ nu-i bai ! 🙂 Inca mai am timp …:)
    Apropo de talent ! Ii admir pe cei cu talent . Un talent anume , nu conteaza care sau in ce domeniu . Si cred ca fiecare om are talent pentru ceva . Atata tot ca nu stie sa si-l descopere .

  • lollitta

    19.08.08 12:31:37

    cred ca al meu e ascuns tare de tot. ca nu-i chip sa-l descopar 🙂

  • Anunțuri
    Published in: on August 18, 2008 at 11:26  Lasă un comentariu  
    Tags: , ,

    The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2008/08/18/din-filme-adunate/trackback/

    RSS feed for comments on this post.

    Lasă un răspuns

