Floare noua

Pasind mereu

In durerile altora –

pietre muscatoare

Batatorim sufletul

– Talpa desculta

 

Numai durerea noastra

Zvacninda inflorire

Ne adanceste frematatori

Printre genuni

 

Soare orb

Incolaceste perceptii

In mine-i universul

Expansional

  • bebereagabebereaga

    30.07.08 17:25:17

    Dacă în tine-i Universul, am să-mi descătuşez sufletul de orice rău şi durere şi am să zăbovesc o ţâră. Bună ziua, sufleţel!

  • Dias71Dias71

    30.07.08 17:25:33

    Si totusi …prea trist …

  • roxana

    30.07.08 21:27:25

    Stii vorba aia?"Zoe fii barbata?"Te stiu o femeie puternica:)Iti tin pumnii si sper sa reusesti sa fii tare in fata incercarilor…Te-am pupat:)

  • lollitta
    30.07.08 21:39:53

    durerea e trista

  • LeilaLeila

    31.07.08 09:21:10

    Frumos.. scuza-mi vocabularul sarac, dar cand citesc insemnari care-mi plac, nu-mi gasesc cuvintele.. zi cu soare!

  • lollitta
    31.07.08 11:09:40

    🙂 eu nu gasesc nici atat, stai linistita. si dupa aia mi-e ciuda ca n-am stiut sa spun cat mi-a placut. asa ca te inteleg perfect

  • Anunțuri
    Published in: on Iulie 30, 2008 at 16:43  Lasă un comentariu  
    Tags: ,

    The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2008/07/30/floare-noua/trackback/

    RSS feed for comments on this post.

    Lasă un răspuns

