Zbor

-Si-am sa zbor, si-am sa zbor!

memories_of_a_martyr_by_ayamefataru

-Si unde vei zbura?

 -Nu conteaza, am sa zbor!

-Si ce vei manca?

-Nu conteaza, voi zbura! Stiu eu ca pasarile cerului, nu seamana, nici nu secera, nici nu aduna in jitnite, si Tatal vostru Cel ceresc le hraneste.

-Si unde-ai sa te duci?

-Nu conteaza, am sa zbor!

-Ai sa vezi ca o sa-ti taie aripile si-o sa te transforme intr-o curca plouata! Pe pamant nu e loc de zbor. Pe pamant vietuiesc doar gainile si curcile plouate. Stai acolo-n colivie. Ce-ti trebuie?

-Vreau sa zbor!

-Da macar mai stii sa zbori?

-Da, am sa zbor! Zbor in fiecare noapte si de fiecare data la adapostul pleoapelor. Dupa paravanul zambetului si-n fumul tigarii. Simt eu ca inca nu mi-au cazut aripile!

-O sa ti se topeasca ceara si-ai sa cazi!

-Nu conteaza, o sa zbor!

-Ma, tu chiar vrei sa-ti terciuiesi si ce ti-a mai ramas din creierul ala smochinit!

-La ce-mi mai foloseste daca nu zbor? Am sa zbor!

-Stai naibii acolo la locul tau! Ai de toate, ce-ti mai trebuie? Zboara si tu, ca toti oamenii, c-un avion macar. Ala pe care il descantai cand erai mic! Nu poti sa te inalti asa, ca un balon scapat din mana. Nu-i frumos acolo sus. E mai comod in cusca. Macar iti cunosti stapanii si stii cum sa zambesti ca sa te scarpine dupa urechi!

-Am sa zbor!

-Ha, ha, ha! Uita-te mai bine, ca nici macar n-ai colivie! Ti-ai inventat-o! Ha, ha, ha!

  • mariana

     

    26.07.08 09:56:51

    ce faci matule nici tu nu ai somn?:) Ai surprins o realitate dureroasa, despreasta a vb canva raton si persona:)

    Colivia nu este impusa , o construim singuri si chiar daca odata o sa ne eliberam, zborul nu mai este zbor, sau aripile vor fi atrofiate.Cand inveti din nou zborul, un „pasarar” vine si te inchide la loc in colivia ridicata de tine.M-am trezit razand, ma faci sa ma plostesc:(

    hai , sa ai zile senine fata-si eu pe langa tine, ca la mine sunt niste nori ai dracului:)) mi-e ca ma prinde ploaia:))

  • lollitta

    26.07.08 11:02:16 

    daca dureaza prea mult inchisoarea pe care ne-o facem nu vom mai sti sa zburam. tatal meu spunea ca nu e niciodata prea tarziu. el e un bun exemplu. dar nu toti au norocul si fericirea lui

  • Xanadu

    26.07.08 11:21:22

    Văd că schiţezi şi tu „tragedii optimiste”, din acelea care fac dimineţile semnificative…

    N-am să comentez înţelesurile evidente ale parabolei. Mă mulţumesc să zâmbesc în felul meu…:)

  • lollitta

    26.07.08 11:31:20 

    🙂 unii zboara in fumul de tigara, altii plutesc in cafea… fiecare evadeaza pe unde poate

  • AndreBreton

    26.07.08 11:36:42

    Ironia e ca-i adevarat. Amuzant e ca e buna ca si reclama pentru Taurul Rosu. Trist e ca mi se potriveste.

  • lollitta
     

    26.07.08 11:39:42

    era sa mai bag un dicton, dar mi-am facut norma pe ziua de azi 🙂

    fiecare cu colivia lui.

    n-am idee ce-i taurul rosu

  • AndreBreton

     

    26.07.08 11:53:19

    Am vrut sa spun Red Bull si nu vroiam sa fac reclama, acuma daca am facut-o, sa le trimiti nota de plata…

    Fiecare cu colivia lui- uite ca ai mai emis un dicton.:)

  • lollitta
     

    26.07.08 11:55:09

    aha! nu, asta nu e dicton, e o simpla constatare. sau o continuare la faptul ca ti se potriveste scrierea. e facuta pe marime unica, precum sosetele acelea fara calcai 🙂

  • AndreBreton

    26.07.08 12:01:52 

    Ma gandeam ca asa s-au nascut proverbele: din constatari. Si sosetele pot fi o constrangere, mai ales cand esti Ahile…:)

  • lollitta

    26.07.08 12:04:54 

    daca esti Ahile s-ar putea sa te apere 🙂 ai mai auzit tu pe cineva care sa se lupte cu sosete flausate?

  • AndreBreton

    26.07.08 12:10:20 

    Daca nu te strang la glezna.:) Sa se lupte poate ca nu, dar sa „zboare”, da.:))

  • INTJ

    26.07.08 17:44:28 

    „Am sa zbor” e doar o alta colivie inventata, nimic mai mult. Vrei sa zbori, zboara! Nu-ti propune sa zbori …

  • lollitta

    26.07.08 20:34:09 

    inventez colivii ca sa pot visa zborul. cateodata ancorele sunt mai puternice decat par

  • bebereagabebereaga

    27.07.08 11:00:20 

    Loli, Bună dimineaţa ! ZBOARĂ, ZBOARĂ, nu-ţi fă vreodată o colivie imaginară !

  • Dias71Dias71

    27.07.08 13:26:22

    O colivie pe care doar noi insine o vedem este mai ferecata decat orice „inchisoare” in care ne-ar condamna cineva sa stam …

  • Anunțuri
    Published in: on Iulie 26, 2008 at 09:41  Lasă un comentariu  
    Tags:

    The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2008/07/26/zbor/trackback/

    RSS feed for comments on this post.

    Lasă un răspuns

