Vis mov

In zborul naucit mi-a stat pierzarea

In el si-n zburatorul violet

Ce care-am descantat epuizarea

Intr-un erotic lung balet

 

M-adulmecai printre matasuri

Timid ca liliacul buimacit

Faceai in jurul meu iuti dansuri

De patimi moarte clocotit

 

Te-am vrut naprasnic precum marea

Iubeste-o nava in furtuna

Trezitu-m-am. E doar urmarea

Unei magii cu matraguna

  • DanielleSDanielleS

    23.07.08 12:53:19

    lollitta plutesc azi in atmosfera vapori poetici de culoare mov.onirici ori ba sunt frumosi la vedere si lecturare.

  • mariana

    23.07.08 12:53:33

    cu cat otrava magiei este nai periculoasa, cu atat este mai dorita.asa suntem croiti, dorim interzisul,daca n-ar fi zburator,nu am deschide fereastra

  • lollitta
    23.07.08 12:58:29

    otrava mov e aia de moarte. cel putin in simbolistica traditionala

  • Xanadu

    23.07.08 12:58:53

    Te-ai trezit tu, dar, după o asemenea beţie cu visuri, trebuie să fi rămas măcar cu o mahmureală…:)

  • lollitta
    23.07.08 13:10:07

    dulce mahmureala asta mov 🙂

  • zurli

    23.07.08 13:25:42

    ce de mov in blogosfera si mahmureli culmea, placute:)).Nu m-am gandit nciodata la marea furioasa care se joaca cu un vapor, n-am crezut ca asta inseamna iubire,:))

  • lollitta

    23.07.08 15:14:18

    il iubeste asa de tare ca il ascunde in adancuri ca sa-l aiba numai pentru ea 🙂

  • excesperversexcespervers

    23.07.08 15:30:57

    mmmmmmmm… ma zapacesti tu pe mine…"M-adulmecai printre matasuri" ce bine sunaaaaa :X:X:X

  • KatakunoKatakuno

    23.07.08 22:14:15

    Movul e cel mai taree…

  • Anunțuri
    Published in: on Iulie 23, 2008 at 12:47  Lasă un comentariu  
    Tags:

    The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2008/07/23/387/trackback/

    RSS feed for comments on this post.

    Lasă un răspuns

