Lumea asa cum e

„Lir-liu-gean, lir-liu-gean,

Ca trei pietre date dura

Pe dulci lespezi de mărgean.”

 

Uite-asa!

Eu si tu si el si ea

Sfere

In prelungiri protoplasmatice

 

Nu atinge sfera mea!

Coteste

Pune-ti o perdea

Incetineste!

 

Mi-ai inghitit sfera

Elibereaza-ma

Cristalul tau opacizat

M-a innecat

 

Cuminte-n pantec

Nu-mi mai creste iarba

Te pocnesc in descantec

Nu-mi place vrajba

  • mariana

    21.07.08 14:35:33

    hai , si eu vin in spatele tau cu olecuta apa sfintita sa starpim dracii din ei:)) si strig:ptiu,ptiu ptiu! piei satana!:)))
    cine a indraznit sa-ti atinga sfera?
    baga mama in functiune polii ca sa fi asemeni lui, ei si va respingeti automat:))
    or pozitiv or negativ , t u hotaresti

  • lollitta
    21.07.08 14:50:18

    🙂 draga de ea!
    bagam si polii in functiune, daca zici tu! sa functioneze magnetismul!

  • mariana

    21.07.08 15:11:08

    sa fii* ori*
    auzi si magnetii fac bine si la reumatism:))

  • bebereagabebereaga

    21.07.08 17:29:48

    azi eşti în forme nebănuite dar îmi placi la nebunie; te voi lua în buzunar şi-ţi voi da drumul cănd se vor fi descântat blestemele…(oare or funcţiona?)
    Lolli, voi pleca pentru o perioadă mai…lungă;
    te las cu bine şi sper să nu care cumva să renunţi la prietenii tăi de aici. Te pupici!

  • lollitta
    21.07.08 17:41:34

    @bebereaga
    am citit ca pleci. nu te intreb mai mult. si nu stiu nici ce urari sa iti fac. esti plina de dragoste. sper sa ai puterea sa iti pastrezi linistea si dragostea.

    pupici

  • Anunțuri
    Published in: on Iulie 21, 2008 at 12:51  Lasă un comentariu  
    Tags:

    The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2008/07/21/lumea-asa-cum-e/trackback/

    RSS feed for comments on this post.

    Lasă un răspuns

