Tot dupa cuci

 

Nu stiu altii cum sunt, dar mie nu imi place Roma. Stau aici de vreo 5 ani de zile si cu cat trece timpul cu atat nu mai suport. Dar cum nu e bine sa barfesti fara ca macar sa te informezi in prealabil, am decis s-o fac pe-a turista si sa vizitez cat pot mai mult din minunile declamate international. Nu de alta, dar dupa ce-o sa ma intorc in oraselul meu natal, s-ar putea sa mi se faca dor de vreo ruina antica si sa n-am unde-o vedea.

Azi m-am trezit cu noaptea in cap si-am apucat-o lelea pe strazi. Aici doar timp sa ai, ca vestigiile sunt la tot pasul. Si m-am dus direct la Muzeul National de Arhitectura. Va aduceti aminte cum v-am povestit aici  despre vizita la Muzeul Vaticanului si cum am umblat dupa cuci :). Ei bine, azi am gasit statuia perfecta a reprezentarii masculine. Uitati-o in toata splendoarea ei si va hliziti cat vreti:

dsc00112_a

Asta ca sa va distrati bine. Ca erau lucruri mult mai frumoase pe acolo. De exemplu statuia in bronz pe care v-o arat mai jos, care dateaza din sec I i.H. si care e impresionanta. Reprezinta un boxer inainte de lupta si infatiseaza un barbat cam de vreo doi metri inaltime. Mai erau bineinteles si statui feminine, dar cine stie de ce, mi s-a parut ca anticii romani aveau alte canoane de frumusete. Ca mie personal, nici macar o Venus pe care am vazut-o nu mi s-a parut draguta. Acu sa va arat si poza boxeurului:

dsc00115a

 Iertati calitatea, dar nu am aparat de fotografiat digital, asa ca am folosit telefonul. Si asta nu are prea multe setari pentru fotografii.

Dupa aceasta delectare, am mai fost sa vad o biserica tot pe acolo prin apropiere, in Piazza Republicii. Am facut poze si acolo, dar cum inauntru era intuneric, va dau mai jos adresa unui site unde sunt poze gata facute si de buna calitate : http://www.santamariadegliangeliroma.it/ . Daca mergeti la visita guidata, veti putea vedea pe rand toata biserica. Are picturi de michelangelo si o orga mareata, cum nu se vede prea des.

  • 9vieti9vieti

    19.07.08 16:25:41

    atractii turistice culinare nu sunt pe acolo??

    ( intrebare pusa conform principiului "vrabia malai viseaza" )

  • lollitta
    19.07.08 16:27:02

    cum sa nu?! iti fac niste paste cu fructe de mare de te lingi pe mustati 🙂

  • Ratonul-iscoditor

    19.07.08 16:28:02

    noroc de noi ca te-ai plimbat

    astazi prin muzee; superb sportivul:)

  • AndreBreton

    19.07.08 16:34:16

    Lolli, aproape perfecta, ca-i lipseste limba si un deget.:P

  • lollitta
    19.07.08 16:39:32

    @raton
    🙂 ca sa uit de dinte. chiar ca era frumos. imi pare rau ca nu am avut aparat pe masura sa il poznez. M-am hotarat eu asa sa fac vara asta turul muzeelor pe care nu le-am vazut atatia ani. Ca-i pacat sa nu le vad

    @andre
    :)))) hai ca e mai frumoasa statuia boxeurului

  • Ratonul-iscoditor

    19.07.08 16:50:00

    iti dau stele pt efort:)

  • mariana

    19.07.08 16:51:11

    :)) lolitule saracu’ , arata ca majoritatea!

    nu au decat podoaba la purtator, cerebel oha, iar maini nici macar 2 drepte , sau stangi -furate de la andre:))

    lasand la o parte gluma, e de inteles.avand in vedere ca tu locuiesti acolo , atractii turistice nu prea te "atrag".Ce eu nu as avea ce sa vizitez in capitala? dar nu ma trage pipota.Cum ajung in alta tara, fuga mars la obiectivele turistice:))

  • lollitta

    19.07.08 16:51:30

    prea dragut domnul raton. premia iscoditorii 🙂

  • AndreBreton

    19.07.08 16:55:08

    Hm… este, dar se cam ascunde dupa antebrat, asa… macar primul a fost cinstit. Stii la ce sa te astepti.:D

  • 9vieti9vieti

    19.07.08 17:02:30

    mmmm, asta suna bine! 🙂

    iti dai seama ca musai sa aflu si retete!

  • lollitta
    19.07.08 17:10:44

    @mariana

    apai eu nu avui timp sa ies. da acu pentru ca am, o sa profit din plin. promit sa va povestesc si voua 🙂
    @andre
    chiar ca nu mai conteaza 🙂
    @9vieti
    cu mare placere. da important e sa fie proaspete, ca altfel nu are gust bun 🙂

  • DanielleSDanielleS

    19.07.08 17:15:02

    Lollitta sa te gandesti si la noi cand vizitezi Roma.

  • DanielleSDanielleS

    19.07.08 17:15:52

    sexosi barbati…

  • lollitta
    19.07.08 17:19:50

    cum sa nu?! promit sa va povestesc tot ce vad

  • Dias71Dias71

    19.07.08 17:25:57

    Despre mine s-ar putea spune ca sunt lipsita de cultura si de simtul valorii daca afirm ca nu-mi doresc nici macar sa vizitez occidentul …
    Dar sunt sincera ! In timpul in care as vizita ceva in occident , mai bine as gasi altceva de facut .

    Pt. mine-i orientul !…

  • lollitta
    19.07.08 17:30:45

    cum spuneam in insemnarea aceea the buckett list, daca ar fi sa aleg, as sta si eu acasa la mine. dar daca tot sunt aici, e cazul sa profit de situatie 🙂

  • 9vieti9vieti

    19.07.08 18:34:08

    cred ca merita sa cunosti de aproape orice alta cultura diferita de a ta. prin comparatii se pot invata multe.

    altfel…si eu ca si Dias..tot spre orient…. chiar spre extremul orient as trage 🙂

  • bebereagabebereaga

    19.07.08 20:10:41

    cu primul…nu aş adormi, cu al doilea…, poate, ceva, copii nu mă faceţi să vorbesc tot ce visez…

  • lollitta
    19.07.08 21:27:16

    @9vieti
    stii cum se spune? italia e superba. pacat ca e locuita de italieni 🙂
    @bebereaga

    primul e cam patratos, colturos, nu prea e bun de pus in pat :))

  • justbluejustblue

    19.07.08 21:48:40

    Eu nu am iesit inca din tara, si cand voi iesi si eu…nu m-am hotarat unde sa ma duc. Eu nu ma omor dupa statui…

  • bebereagabebereaga

    20.07.08 00:01:42

    Lolli dar mi-l dai mie pe al doilea? Şi pe primul. Mă gândesc… că dacă-i pui unul peste altu – e BUN, dacă-i câte unul singur – nu-i bun.

  • bebereagabebereaga

    20.07.08 00:03:02

    Înger albastru mergi în Mexic, acolo nu ai timp de triste gânduri şi sunt tare departe de locul unde le-am uitat. Pupici la toată lumea.

  • zurlizurli

    20.07.08 11:29:41

    lolita, primului ii lipseste nasul parca:))
    l-au lipt aia pe mijloc? ca dupa marime , asa se pare:))
    iar celala;t, n-are tinuta, este cocosat de poverile de pe suflet, asa ca ce "cuci"?:))

    ia-ma pe mine acolo si sa vezi ce colindam!

  • lollitta
    20.07.08 11:39:39

    @justblue

    nici eu nu am colindat prea mult. Dar daca as putea as merge la paris. O sa ajung si acolo candva…..
    @bebereaga
    ti-i dau pe amandoi daca vrei 🙂
    @zurli
    :)) eu te astept cu dor. da-mi un bip cand ajungi si ne apucam de colindat 😉

  • bebereagabebereaga

    20.07.08 11:52:31

    doar împrumut! Să mai treacă de urât până te întorci, ori până mai aşterni gânduri, imagini, vorbe…

  • KatakunoKatakuno

    22.07.08 17:43:03

    =))
    :))

  • KatakunoKatakuno

    22.07.08 17:43:31

    =))
    :))
    ma hlizesc :)))))))) =))))))))))))))))))))

  • Anunțuri
    Published in: on Iulie 19, 2008 at 15:53  Lasă un comentariu  
    Tags: ,

    The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2008/07/19/tot-dupa-cuci/trackback/

    RSS feed for comments on this post.

    Lasă un răspuns

