Meteorologul de servici

Scos azi una bucata masea de minte. Cumparat periuta de dinti din aia care vibreaza. Am urlat toata ziua de durere dupa (sa ne intelegem, dentistul meu frumos, ca de obicei, m-a facut sa nu simt nimic). Astept sa vad cum se manifesta creierul dupa. Daca a mai scazut intelighentia, promit ca mi le scot pe toate, chiar daca doare ca naiba.

Dupa o sa imi ramana numai periuta de dinti. Multi-functionala 🙂

  • Ratonul-iscoditor

    18.07.08 21:11:52

    vai, ce curajoasa!!:))

    Periuta cu vibratii iti face cling-clang in creier; eu am renuntat la prostia asta:)))

  • lollitta

    18.07.08 21:14:12

    :))
    curajoasa moarta de foame. post negru toata ziua. si cu durere. valeu!
    eu inca nu incercasem. ca sa fiu trendy trebuie musai sa am, nu?

  • jenniordjenniord

    18.07.08 21:21:38

    Extractia maselei de minte poate produce asemenea dureri?Nu stiu daca dentistul a fost la fel de bun meserias precum este de frumos.

  • AndreBreton

    18.07.08 21:29:06

    Lolli, o sa ma ierte ratonul ca-l contrazic:D, dar periuta e foarte misteaux! Numai ai grija sa nu te lovesti cu ea, ca-i ciudata la inceput. Si vibreaza muzical:))

  • lollitta
    18.07.08 21:39:46

    @jenniord

    e bun dintarul, da n-am mimerit eu de la inceput calmantul potrivit. cat l-a scos n-am simtit nimic. durerea a venit dupa ce s-a dus anestezia 🙂
    @andre
    Periuta dansatoare
    M-a costat un capital
    Si-am mai ramas si datoare
    Pentr-un dinte in final

    Daca placa si bacterii
    N-o ucide-n ritmi nebuni

    Macar sa stearga mizerii
    De prin circumvolutiuni

  • mariana

    18.07.08 21:54:31

    :)) ai grija sa nu bei lapte sub nici o forma

    eu am ramas fara ele ,pe la 28, de atunci sunt cu mintea asa de limpede:))))
    se vede , nu???

  • AndreBreton

    18.07.08 21:55:13

    Lolli, tu esti sigura ca e doar periuta de dinti?:)) Poate face altceva celalat capat:D
    La noi in Bucuresti e vreo 80 RON aia Oral B cu acumulatori, deci nu e scumpa…
    Or fi la voi mai smecherite:))

    Apai nu-s ce periuta
    Ti-ai cumparat mataluta
    Si nu esti deloc cuminte
    Daca mai ai doar un dinte:))

  • robotikrobotik

    18.07.08 21:58:59

    am avut si eu o periuta de dinti "multifunctionala" cum ii spui tu…numai ca sincer m-a dezamagit profund…poate dak iei niste acumulatori
    …vibratiile dureaza mai mult…si sincer nu stiu cat de tare curata cred ca e mai folositoare una fara vibratii…

  • lollitta

    18.07.08 22:12:21

    @mariana
    o fi asta varsta critica 🙂 cand trebuie sa renunti la ele
    @andre
    eu platii numai 5 euro in farmacie, pe aia oralB. zice ca bateria dureaza 3-4 luni. da eu is copil cuminte si dupa 3 luni o schimb. sper s-o tina bateria pana atunci 😛
    @robotik
    pai cu vibratii+energie manuala, sa vezi ce dinti stralucitori o sa am 🙂

  • AndreBreton

    18.07.08 22:16:49

    Data viitoare ia-ti cu acumulatori. E mult mai faina si se schimba doar capatul periutei, chestia aia care se roteste, nu si aparatul. In plus, acumulatorii tin foarte mult si nu exista pericol de supraincarcare daca o uiti in priza. Iti spun pentru ca am si e ok. E mai scumpa da’i mai buna…

  • lollitta
    18.07.08 22:22:00

    🙂 multam de sfat. daca o tin tot in ritmul asta la scos, nu mai are sens sa imi iau periuta. mai bine dentiera direct. ca pe aia o pot spala fluierand, ceea ce nu pot face cu dintii 🙂

  • justbluejustblue

    18.07.08 22:26:54

    Mie nu imi place deloc la dentist!
    Esti o curajoasa!
    Iar cu periuta…clasica si schimbata cat mai des.

  • descult-007descult-007

    19.07.08 06:36:22

    Nici mie nu-mi place deloc la dentist. Ori cât de superdotat ar fi. Nici măcar atunci când este absolută nevoie. Iar, de regulă, astfel de nevoi apar noaptea, în weekend sau în concediu. Dar tot cu periuţa manuală dau. Iar periuţa asta vibratoare mă duce cu gândul fie la mixer, fie la… vibrator.

  • zurlizurli

    19.07.08 15:46:59

    uite asa omu strange pe langa casa de toate :)) cum te manifesti azi? e integra? sau…:)))

  • Dias71Dias71

    19.07.08 17:23:28

    N-as vrea sa fiu in locul tau ! Durerile de masele sunt printre cele mai greu de suportat dureri .

    Periuta … las ‘ ca-i buna ea !:))))

  • Anunțuri
    Published in: on Iulie 18, 2008 at 21:08  Lasă un comentariu  
    Tags: ,

    The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2008/07/18/meteorologul-de-servici/trackback/

    RSS feed for comments on this post.

    Lasă un răspuns

