Anti-lolitica

Un film cu un barbat frumos, tanar si nestiutor. Ca un inger care s-a transformat in om si nu stie la ce folosesc noile dotari primite de la mama natura. Si o femeie care incearca sa il invete. Si nostalgia cunoasterii mele ca aceasta specie a disparut precum dinozaurii de pe fata pamantului din cauza neadaptarii. Ca o baba ciufuta ce sunt, meditam eu asa ca generatiile astea noi nu mai stiu ce inseamna dragostea frumoasa. Ca eu, mai mama, am asteptat pana s-o fac prima oara vreo patru ani de prietenie. Pana am fost asa de indragostita de n-am mai putut rezista. Si daca ar fi s-o mai iau o data de la capat, n-as face-o nici atunci pentru ce frumos era inainte.

Si ma intrebam ce fel de amintiri pot avea copiii astia care descopera sexul o data cu bautura si drogurile care cica ii face sa intre in rand cu lumea. Si cat de frumos poate sa li se para lor un act facut cu cine se nimereste pentru a nu ramane in urma amicilor care au facut-o deja de mult si ii arata cu degetul ca-s “inapoiati”.

Si cum pot cunoaste ei frumusetea unei atingeri sau a unui sarut cand inca nu sunt capabili sa inteleaga toate implicatiile gesturilor lor. Ca din punct de vedere fiziologic de la 12 ani sau chiar mai devreme se poate deveni mame. Dar asta nu inseamna neaparat ca si intelegi ceea ce faci. Si daca se reduce totul la frecat, cum Doamne sa ne mai minunam dupa aceea de familii care nu pot sa mai existe sau de mame devenite din greseala la varste lolitice.

Acu eu nu vreau sa fac nici un fel de morala pro matrimoniala sau a virginitatii pana in panzele albe. Ma gandeam doar ca responsabilitatea (cred ca e un pic prea bombastic, hai sa zicem cunostinta de cauza) poate infrumuseta. Ca luciditatea accentueaza nu doar durerea de dinti, ci si placerea. Si cand mai aud povesti de genul: eram doi copii mici si i-am bagat-o si eu, asa, pentru ca intra si pentru ca era si ea curioasa, si-n rest nimic ma apuca o sfarseala. Asta se intampla o data in viata asta si asa plina cu de toate celea urate si rele. Daca si din aceste gesturi faci o mecanica asa ca joystick-ul pe care il freci cand te joci la calculator, ce iti mai ramane?! Si ce curaj mai ai dupa aceea sa mai slavesti iubirea? Sau sa mai crezi ca poate fi o daruire si o poveste?

Dap, m-am acrit total.

  • justbluejustblue

    16.07.08 16:33:51

    Nici nu stiu ce as putea spune mai mult decat ai spus tu deja! Este revoltator!

  • lollitta
    16.07.08 16:34:45

    eu as zice trist. pentru ei…..

  • mariana

    16.07.08 16:51:55

    vorbesti ca o tipa in varsta si satula de ce vede:( da ,asa este .O fac mecanic,uneori fara sa simta altceva decat ca trebuie. Am auzit de atatea ori discutii intre pustoaice care erau virgine,pentru parinti, dar practicau oralul:(

    nu stiu ce ar mai putea sa le uimeasca la vertiginoasa varsta de 20 de ani, pana atunci aprofundeaza totul despre sex.

  • lollitta
    16.07.08 16:53:48

    pai tocmai asta e, ca nu aprofundeaza nimic. cantitatea nu e calitate. si fiorul, si emotia, unde-s frate?!

  • kira

    16.07.08 16:58:41

    joysticku ie tigara cu marie juana
    i mai zice sii joy-weed :d (ce shtiu

    io la asta mam gandit cand ai zis joystick:))

    puf puf

    lol mareano numa io po sa dau peste
    dalea pudice

  • lollitta

    16.07.08 17:13:52

    o fi si aia, ca eu nu prea is informata in domeniu. pai tu fericitule, dai peste din alea pudice si nu stii sa-ti apreciezi norocu’

  • kira

    16.07.08 17:18:59

    am facut un pariu cu cineva, l-am perdut
    si acu tre satzi las cate doo comentarii :d

    asta numesti tu noroc?:))
    bine, spune-i noroc, nu ma contrazicu lolite
    si daca vrei iti arat
    si cum sa faci o tigara cu marijuana 😮

  • lollitta
    16.07.08 17:25:30

    :)))))) pai zi si mie pariul, ca e interesant. ultima data cand s-a facut un pariu pe mine am fost ceruta de navasta 😛
    cu mare placere

  • AndreBreton

    16.07.08 20:07:14

    Mda, cam asta e pretul pe care-l platesc ei pentru accesul la informatii. Cand aveam 12 ani, eu aveam abonament la Cutezatorii, nu la Playboy.:))

  • Dias71Dias71

    16.07.08 20:27:25

    Sunt multe…foarte multe de spus pe tema asta 1

    O seara cat mai buna iti doresc !

  • permafrost

    17.07.08 09:22:25

    antitu o sa-ti ramana numele! amin.

  • zurlizurli

    17.07.08 09:35:02

    pana la urma si ele ajung sa iubeasca.
    Numai ca sunt foarte putin impresionabile pe de-o parte si infantile pe de alta.

  • mariana

    17.07.08 09:43:33

    lolitule, fiorul il au atunci cand vor putea iubi.Spuneam ca deja la 18-20 de ani sunt deja experte in ale sexului:)

    kirule , ce plangeai ca nu le-ai gasit si tu p-alea virgine?:) sau ce anume?

  • lollitta
    17.07.08 10:42:53

    @andre
    eu n-aveam abonament. Da ca ai fost scolit cu "cutezatorii" se vede 🙂
    @dias
    pai n-am fost exhaustiva. doar acra 😛
    @permafrost
    daca dai si-un miel te primesc de nas
    @zurli

    iubesc, toti o facem. eu doar le cainam ca au pierdut primul fior
    @mariana
    asa de experte ca nu mai stiu ce sa inventeze ca sa mai gaseasca placerea. stii tu ca si aia descreste cu cat o satisfaci mai mult

  • AndreBreton

    17.07.08 11:19:57

    Ei bine, draga mea, si la tine.:D

  • lumea-in-dungilumea-in-dungi

    17.07.08 14:04:17

    bai..din totdeauna au existat drogurile..iarba si alcoolul..erau si pe atunci fete care preferau sa faca treburi din astea, numai ca pe atunci nu erau asa mediatizate, sau nu se facea mare tam tam sa auda toata lumea>

  • ﴾͡๏̯͡๏﴿

    17.07.08 14:10:43

    lollito, cati ani are fieta? 😀

  • lollitta
    17.07.08 14:22:01

    @lumea-in-dungi
    da, stiu ca au existat dintotdeauna. dar acum e parca mai grav

    @bursucul (ca nu stiu ca fac desene asa ca tine)
    fie-mea inca e in virtual 😛

  • ﴾͡๏̯͡๏﴿

    17.07.08 15:21:18

    pai da si ce te macina grija, atunci?

    nu-i grav atata timp cat e la ei, acolo, mama draga.
    dinspre mine pot sa si-o traga inainte sa invete sa-si traga mucii, numai sa nu dea la TV.

  • lollitta
    17.07.08 15:33:42

    :))))))))cat dezinteres public!

    mai bursuc, tu crezi ca daca stai acolo sub pamant, la tine nu ajunge?

  • ﴾͡๏̯͡๏﴿

    17.07.08 17:01:52

    n-ajunge. nţ. n-ajunge daca nu da la TV

  • Anunțuri
    Published in: on Iulie 16, 2008 at 16:18  Lasă un comentariu  
    Tags:

    The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2008/07/16/anti-lolitica/trackback/

    RSS feed for comments on this post.

    Lasă un răspuns

