Tradare emotionala

zz2214acc5Si daca tot mi-am pus un nene frumos pe calculator (pe care cred ca o sa il inlocuiesc cu unul din aceia pe care mi i-a facut cadou asociatia – vorba aia, prietenul la nevoie se cunoaste – oare cum se face paranteza in paranteza? adica nevoia e mare, asta voiam sa mai explic) am inceput sa ma gandesc daca asta e tot un fel de tradare.

Citeam zilele trecute la recomandarea unei prietene care urmareste site-uri din acelea pentru femei cu sfaturi inteligente care iti explica asa cam ca la idioti (idioate) ca daca vine tarziu acasa te inseala, despre relatia emotionala si cat de periculoasa este ea pentru buna desfasurare a pacii conjugale. Si ma intrebam daca eu cu nenea asta frumos care sta pe desktopul meu am o relatie emotionala. Cica simptoamele ar fi cam asa: vorbesti mai mult cu el decat cu partenerul oficial (ala care te are cu document de proprietate la mana), ii povestesti lucruri pe care nu le mai spui partenerului (fanteziile alea xxx nemarturisite cu voce tare dar dezvoltate cu incetinitorul in timp ce il admir se pun?), razi cu el si simti ca nu mai poti daca nu stati de vorba o zi. Acu eu cu monitorul inca nu am inceput sa vorbesc dar cred ca mult nu mai este. Continuam. Pana acu nu prea se incadreaza in tradare emotionala (cu unu care sta nemiscat, lipit acolo pe geam, clar ca altfel de tradare nu poti face). Dar de acu vine partea in care parca intru si eu. Cica dupa aia incepe sa iti devina tot mai nesuferit consortul (oare o fi asa femininul de la consoarta?). Asta bifez. Si nu mai vorbesti cu el (da daca nu vorbesc cu nimeni, bifez de doua ori? la cat nu vorbesc si scriu pe calculator, ar fi trebuit sa-mi dezvolt macar viteza la tastat. Da’ de unde?!) si nu te mai destainui. Si restul nu mi-l mai amintesc. Cred ca era de-a dreptul idiot si-am dat delete instant in fractiunea de secunda dupa ce am trecut cu ochii de fraza. L-am oprit pe traseu, inainte de a ajunge la creier. Am eu asa, o capacitate speciala de a selecta informatia pe drum, n-o trimit pe toata la sistemul central, sa nu se incarce prea tare, saracutul.

Cand eram eu tanara in facultate la camin aveam peretele meu plin cu barbati frumosi. Asta cred ca v-am mai povestit. Dar nu conteaza. Ideea era ca acu nu am decat unul. E deja o mare concesie pe care am facut-o vietii de cuplu, nu? Si nu e poza vreunui fost, e, asa, unu pe care nici nu stiu cum il cheama si macar daca exista in realitate. Daca ma uit asa gales la vreun montaj in photoshop?! Nu cred ca are vreo importanta, oricum.

Acu daca partenerul meu si-ar pune vreuna pe calculator, oare m-as supara tare? Daca imi place si mie, nu. De exemplu Jolie imi place si mie tare. Numai blonda sa nu fie. In rest poate sa ma insele si emotional cu ea.

  • AndreBreton
    15.07.08 22:30:08

    Lolli, daca scrie si versuri, you’re in big trouble.:)) Dar nici tacut asa nu-i sta rau:)

  • lollitta
    15.07.08 22:32:43

    nu, nu stie sa spuna nici macar mama, asa ca papusile ale de le intorceai cu capul in jos si strigau.

  • AndreBreton

    15.07.08 22:58:52

    Am inteles, dar vad ca pozitia si-a pastrat-o, ceea ce inseamna ca intentioneaza sa vorbeasca in curand.:))

  • lollitta
    15.07.08 23:01:49

    uite ca nu mi-a venit in cap sa-ntorc laptopul cu fundul in sus! poate ca incepe sa si vorbeasca. iti dai seama!!!! am rezolvat problema!

  • AndreBreton

    15.07.08 23:15:31

    Chiar daca nu zambeste, are niste gropite tare faine:))

  • lollitta
    15.07.08 23:18:38

    :)))))))))))
    nu cumva esti femeie?! ai un spirit al observatiei prea dezvoltat pentru un barbat. gropitele alea imi plac mie cel mai mult 😛

  • AndreBreton

    15.07.08 23:21:21

    M-am semnat la mail, uita-te.
    Auzi, sa ma faca femeie.:))

  • lollitta
    15.07.08 23:26:53

    :)))))) pai nu vrui sa jignesc, da am eu un amic asa, care e interesat de zona aia. si cum din categoria aceea nu mi se parea ca faci parte, te facui fumeie, na!

  • ﴾͡๏̯͡๏﴿

    16.07.08 08:34:35

    un singur comentariu am: „prietenul la nevasta se cunoaste”…

  • mariana

    16.07.08 08:52:45

    :)) hai ma matule, chiar asa? Pai daca existe iubire platonica ,nu poate exista si tradare platonica? doar cu gandul , atat.daca ne luam dupa biblie, pacatul este deja comis:))
    pacatoaso!:))
    iti ramase gandul la barbateii aia,dar nici cu al tau nu mi-e rusine.am o singura nelamurire, ma nelinisteste privirea lui: daca femeia este undeva prin spate , privirea parca spune” mai stau mult pana imi face masajul”?

    iar daca este in fata lui(este „greu” rau :)) )
    privirea ii spune” aoleu , doamne si ce bine arata cu sutien”:))))

  • zurlizurli
    16.07.08 09:15:59

    unde l-ai gasit pe ingeras,???? pentru asta fac si cur_a de slabire:)),bun rau

  • kira

    16.07.08 10:44:51

    primul comentariu e al unui barbat, da? :)))))

    pentru asta imi schimb sexul.

    zurli, cum vine asta: bun-rau?
    nu mai bun e unul bun-bun? :p
    auzi, ingeras :)) pai ingerasii sunt
    asexuati mai.

  • kira

    16.07.08 11:10:57

    imi place numarul 13

  • lollitta
    16.07.08 14:38:13

    @mariana
    da, cred ca deja am comis-o 🙂
    @zurli
    pai mi l-a trimis asociatia, n-am spus?

    bun, bun
    @kira
    cred ca merita 😛
    o fi vreun inger din aia decazuti. cred ca la aia le creste si sexul

  • Ratonul-iscoditor
    16.07.08 20:18:19

    Esti pusa pe tradare
    si ce-ai zis? s-o stim si noi!!:)))

  • RusoaicaRusoaica
    16.07.08 21:36:21

    decat valeu la cum arata baietu!!!

  • Anunțuri
    Published in: on Iulie 15, 2008 at 22:23  Comments (1)  
    Tags:

    The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2008/07/15/tradare-emotionala/trackback/

    RSS feed for comments on this post.

    One CommentLasă un comentariu

    1. Ehehei, ce vremuri!


    Lasă un răspuns

