Idei de lolita

 

mastroianni-marcelloMie imi plac asa. Ca oricarei lolite care se respecta. Nu la 20 de ani cand inca folosesc femeia in locul mainii drepte (sau a stangii, daca e american). Cand ea e doar o oglinda care nu trebuie sa spuna altceva decat cam tot ce spunea si oglinda vrajitoarei din alba ca zapada pana sa apara printesa. 

Nici la 90, cand devin bebei la care trebuie sa schimbi pampersii (cu singura diferenta ca e mai mare, mai greu si mai imputit).

Atunci cand stiu ce vor, de la cine si mai stiu si cum sa dea ceea ce altii (sau altele) asteapta de la ei. Sunt pur si simplu perfecti cand reusesc sa ghiceasca. Sau sa-si foloseasca mintea lor sclipitoare pentru a constientiza ca nu sunt buricul universului, ca nici macar soarele nu e cea mai mare stea din acest sistem, da nu ei de pe o bucata de planeta un pic mai mare decat un asteroid.

Imi aduc aminte cand l-am vazut pe Richard Gere in gigolo. M-a busit rasul. Era asa de tanar ca mi se parea ridicol. Un fel de papusel simpatic. Si gata.

Evident tot ma uit pe strada dupa un tip misto care e tanar. Si estetica isi cere partea ei in viata. Si poate cand voi fi batrana destul incat sa nu mai am nevoie de nimeni care sa ma ajute la pastrarea echilibrului pentru ca nu va mai putea fi modificat de nimic, o sa-mi iau unul din asta frumusel sa ma joc cu el. Si atat.

  • lastduchesslastduchess

    03.07.08 22:37:01

    M-ai casat cu insemnarea asta! 😀 Asa e, barbatul in jur de 35-40 e cel mai bun! Adica priceput, chestii… Dar si tineretea le e atat de frumoasa… Am impresia ca tu semeni cu mine. 🙂

  • lollitta
    03.07.08 22:41:20

    :)) o fi, c-am fost cam rata (sau gasca) si eu in tinerete. cu timpul mai vine mintea la cap, dar nu in mod continuu. asta e o experienta prin eliminare, nu directa 😛

  • lastduchesslastduchess

    03.07.08 23:04:04

    Mi fai ridere.:))Dai, siamo delle anatre? Sai, io sono piu vecchia di te… due anni, credo:P

    Per te http://www.youtube.com/watch?v=n0cU2uLDJBo…

  • RusoaicaRusoaica

    03.07.08 23:18:28

    tu esti la extreme: ba papusei (vezi Dragos), ori batranei :)) lasa, numa sa fii tu sanatoasa.

    Mie imi plac aia de 37 de ani exact :))

  • pers

    04.07.08 09:51:31

    Mie imi plac cei care sunt barbati fara a se simti obligati sa ti-o spuna sau fara a sustine asta. Uneori, insa, varsta nu este un criteriu.

  • lollitta
    04.07.08 10:21:20

    @ducesa
    🙂 multam frumos. faina melodia

    @rus
    pai am zis ca e experienta prin eliminare. sper sa ma tina sanatatea sa incerc toate variantele 😛
    @pers
    ai mare dreptate tu. nu functioneaza mereu in functie de varsta, dar de obicei acelea sunt exceptii care intaresc regula

  • pers

    04.07.08 10:24:04

    Atunci se pare ca am avut "bafta" de exceptii in viata.

  • Sting

    04.07.08 12:14:17

    Mai am putin si o sa fiu si eu placut de fetitze.:)))))

  • Dias71Dias71

    04.07.08 12:30:19

    Desi o vorba din batrani spune ca un barbat trebuie sa fie numai putin mai frumos decat Dracu , eu as contrazice-o…
    In ceea ce priveste frumusetea maasculina…ar fi multe de spus …
    Insa tot ceea ce pot sa zic acum , foarte pe scurt este ca nu-mi plac barbatii efeminati ! Dar nici cei care au facut din culturism un sens al vietii :))

  • mariana405mariana405

    04.07.08 15:57:17

    si io is defecta:)) dar trebuie sa existe macar o data in viata ,exceptia care contrazice regula. Asa ca niciodata sa nu spui niciodata:))

  • lollitta
    04.07.08 21:09:32

    @pers

    fericito!
    @sting
    sa inteleg ca esti sub "varsta admisa" ? 😛
    @dias
    daca e prea frumos trebuie sa il pazesti 🙂
    pai moderatia e cea mai buna
    @mariana

    nu mai spun, c-am spus de prea multe ori cat am fost tanara si viata nu face altceva decat sa imi demonstreze ca n-am avut dreptate

  • Anunțuri
    Published in: on Iulie 3, 2008 at 22:21  Lasă un comentariu  
    Tags: ,

    The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2008/07/03/idei-de-lolita/trackback/

    RSS feed for comments on this post.

    Lasă un răspuns

