Centaure cu aripi

 

vampireEu as vrea sa cunosc macar unul dintre cei care creeaza publicitatile la tampoanele feminine. Dupa mine sunt toti barbati. Si in general dusi cu sorcova. Incercati sa va ganditi un pic.

Dupa ei, noi, femeile, toata luna nu facem nimic. Maxim un ou fiert. Dar in zilele alea, si doar atunci, o ia razna o rotita si ne apucam, in ordine, sa facem: roata la sala de fitness, finala cupei de volei in cartier, ne agatam de semafor si facem piruete, incalecam bicicleta cu boxeri si atat, dansam macar vreo 10 tangouri din acelea cu figuri, neaparat, daca ramane vreun zmeu agatat in copac ne urcam noi sa-l dam jos, doar vorba aceea, avem tampoane cu aripi! Si neaparat in lift controlam de fiecare data sa vedem daca nu exista pete suspecte (pentru ca in acele zile nu ne punem altceva decat pantaloni albi mulati, vorba aia, suntem femei, deci cretine!).

Intrebarea mea e urmatoarea: acesti domni au vazut vreodata o femeie in acele zile? De obicei ne e rau! Si inca tare de tot! Am sta toata ziua in pat. Daca n-ar trebui sa mergem la servici, n-am misca nici macar degetul mic de la picior. N-avem chef nici macar sa iesim sa cumparam de mancare, dar nu sa ne ducem la sala!!!

  • DanielleSDanielleS

    27.06.08 23:26:07

    ne vand imaginea unor femei care se simt bine…

  • lollitta
    27.06.08 23:30:36

    pai asa e toata lumea mai linistita, nu?

  • DanielleSDanielleS

    27.06.08 23:33:42

    mai curata, mai proaspata, mai uscata. linistita de la pumnul de calmante luat contra durerii dar care ne ametesc si ne fac apatice si morocanoase…

  • lollitta
    27.06.08 23:38:16

    falsificarea imaginii poate fi doar din cauza necunostintei, hai sa spunem al egoismului. poate si datorita faptului ca sperie aceasta diferenta

  • excesperversexcespervers

    27.06.08 23:42:29

    si se mai zice ca superman era barbat :)))) si ai vazut reclamele… pentru "prostata".. ce mai sufera micutzii.. ti se rupe sufletul 😀 =))

  • lollitta
    27.06.08 23:44:11

    aici la mine inca nu au ajuns relclamele pentru prostata 🙂 las’ ca ei sufera oricum mai mult. asa e ei, mai sensibili la durere

  • DanielleSDanielleS

    27.06.08 23:45:47

    publicitatea este o arma mincinoasa in mainile celor pe care putin ii intereseaza cat de bine este apreciat in realitate produsul vis-a-vis de asteptarile promise. important este profitul.

  • lollitta

    27.06.08 23:53:14

    cum zicea domnul bufnila, importanta e imaginea. restul nu mai conteaza…….

  • INTJ

    28.06.08 00:43:06

    Ma bag unde nu-mi fierbe oala … da’ eu cred ca reclamele alea nu-s pentru voi femeile ci pentru barbati. Nu ca sa foloseasca/cumpere ei asa ceva ci pentru a le intretine/intari imaginea femeii perfecte, femeia care "nu are probleme in acele zile". Astfel vanzarile merg indiferent de parerea voastra sau de calitatea produsului respectiv … deoarece indirect va obliga pe voi sa va conformati acelei imagini (cum se intampla dealtfel cu muuulte alte chestii). Asta e partea urata a emanciparii femeii: de-femininizarea (masculinizarea) si traiul intr-un mediu dominat de o concurenta acerba.

  • lollitta
    28.06.08 07:04:09

    pai a vrut femeia sa nu mai traiasca sub "jugul barbatului". doar ca emancipandu-se asa cum a facut-o, intra cel putin dublu in jug. o data pentru ca oricum va continua sa faca pentru eternitate ceea ce facea de la origini (ma refer la gospodarie si copii), dublu pentru ca acum face si ceea ce faceau inainte doar barbatii (ma refer la mare parte dintre meserii). Si toate acestea pentru un vot?!
    daca citeste vreo feminista convinsa ma cauta cu pusca. dar eu tot astept pe cineva care sa-mi explice in ce a constat efectiv avantajul emanciparii

  • INTJ

    28.06.08 14:01:09

    Problema si mai mare e ca ele nici n-au invatat nimic din greseala asta, pavand calea pentru urmatoarea gafa: ideea ca "sex ‘buys’ (and will ‘buy’) everything" … trebuie doar sa analizezi la rece si impartial (cum ar face-o de exemplu un extraterestru) datele existente.

  • sebastian-cornsebastian-corn

    28.06.08 21:05:26

    fiind vorba de tampoane, n-am urmarit reclamele, dar ce zici tu e perfect adevarat. chiar si un barbat aiurit, daca stie sa se uite in jur, o sa inteleaga clar prin ce trece nevasta/prietena in zilele cu pricina.
    reclama… hm. intr-o vreme, eram extrem de pasionat de reclame. mi se parea ca sunt… fii atenta cat de fraier eram!… mi se parea ca ANUMITE reclame sunt o combinatie subtila intre marketing si poematica prin imagini. unele clipuri (din ce in ce mai rare) chiar sunt asa ceva, dar astea cu tampoanele (dupa ce mi-ai atras atentia), ca si cele cu detergentii, de pilda, imi creaza o greata indescriptibila prin imbecilitatea cu care ne crediteaza pe noi, privitorii.
    pe de alta parte, TU stii sa vezi. Crezi ca vad toti ceea ce vezi tu?
    Ceea ce acum ma scoate din minti in advertising (am trecut la polul opus, deci, si mi-a luat vreo 5 ani pentru asta) este ca reclama creaza comportamente, nazuinte, moduri de exprimare etc.
    Daca te enerveaza reclama, iti recomand un site:
    www.adbusters.org

  • _a123__a123_

    28.06.08 23:31:22

    Ma io nici pana acu’ nu m-am lamurit cum poate o reclama sa-mi influenteze modul normal si firesc de a gandi!

    Am trait si vremurile cand nu existau reclame ca in ziua de azi si zau ca stiam si pe vremea aia ce e bun si ce nu!

    Dupa parerea mea, cu cat un produs este mai promovat, cu atat el este mai prost.

    Sorry daca gresesc, da’ chiar ca nimeni nu ma va convinge ca e altfel!

    Un exemplu: fac aia de la Danone reclame pana se-nroseste TV-ul meu, da’ zau daca am mancat mai mult decit doar asa sa-mi fac o pofta cu "minunatiile" alea ale lor!

  • _a123__a123_

    28.06.08 23:34:18

    Iar apropo de reclame! rasu naibii!!!

    Cand era fiu-mio mic si se benocla si el la TV la reclame, la un moment dat ma trezesc cu urmatoarea intrebare: Da’ de ce poarta mami fetele pampersi pan’ la 20 de ani?

    :)))

    Cam asta era varsta pe care mintea lui de copil aproxima pentru madretzele de fete din reclame. :)))

  • GloriaJGloriaJ

    29.06.08 01:54:03

    hei, Lollitta, o sa incerc sa citesc Nemurirea de Kundera.
    Si da, barbatii sint oribili in zilele noastre de suferinta.

  • sebastian-cornsebastian-corn

    29.06.08 12:38:34

    @GloriaJ: chiar toţi?!?!

  • lollitta
    29.06.08 14:24:46

    @sebastian
    eu inca sunt fascinata de reclame. bineinteles, acelea care nu cad in ridicol. cele facute bine au mereu un punct de vedere interesant, sau cel putin diferit, din care privesc realitatea. de aceea imi plac
    @a123
    e normal ca produsele reclamizate sa fie mai scumpe. nu stiu daca neaparat mai proaste (desi logic vorbind, un produs bun nu ar trebui sa aiba nevoie de reclama pentru a fi cumparat). platim reclama sau marca, de multe ori. nu calitatile produsului

    @gloria
    cand suferi, toti cei care stau in jurul tau ti se par oribili si nesimtiti. indiferent de sex. poate barbatii in mod special pentru ca stim ca ei nu vor trece niciodata prin asa ceva

  • GloriaJGloriaJ

    29.06.08 18:11:45

    Nu stiu daca toti! Am cunoscut poate 2 oameni plini de sensibilitate care nu s-ar fi purtat oribil..

  • Anunțuri
    Published in: on Iunie 27, 2008 at 22:42  Lasă un comentariu  
    Tags: ,

    The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2008/06/27/centaure-cu-aripi/trackback/

    RSS feed for comments on this post.

    Lasă un răspuns

