Asta e pentru mine

 

nebunul_de_alb6Am purtat azi o discutie interesanta cu cineva pe un post mai vechi. Si m-a innecat in aduceri aminte de n-am mai putut sa mai continui dialogul. Si vorbeam, evident, de Marea Iubire. Aia scrisa cu majuscole, cu caps lock, cu font maxim si eventual cu rosu. Si evident n-am avut nevoie sa ma gandesc mult. Aia e una singura. Si stiu sigur care e. Problema a inceput cand am vrut sa-mi dau seama cum s-a intamplat…..

Pai (asta in loc de deci, ca o recapitulare a unui brainstorming de vreo juma de ora) nu stiu cum a inceput. Cand s-a transformat dintr-un marait caine-pisica in amor nebun. Ca nu mi-a cerut prietenia. Mi-a cerut altceva pe la inceput, dar m-am speriat asa de tare ca m-am apucat de tremurat (cred ca el era si mai speriat decat mine, da nu se pune). O data m-a facut chioara (si avea dreptate, ca fundurile de borcan pe nasul meu stateau), alta data nebuna (asta l-am considerat mereu un compliment) si apoi am dansat pe “Cose della vita”…

Stati linistiti, nu e pentru voi, e pentru mine ca sa imi mai aduc aminte. Cand stateam impreuna, ne sarbatoream in fiecare luna (nu, colinde de craciun nu! am uitat sa scot colindele din lista de melodii) si cel putin jumatate de zi rescriam impreuna istoria noastra comuna. Mai tii minte? Dar tu iti mai amintesti?… si ne corectam unul pe altul intru tinere corecta de minte.

De cand calea s-a modernizat cu strat pe mijloc, cu flori si copacei civilizati ne-am facut paraleli. Cu coincidente de poveste sau de bollywood: el primul om intalnit cand am iesit sa impart invitatiile pentru nunta mea, eu care l-am vazut in fata primariei dintr-un autobuz in goana.

Gata, restul pe alta data, ca-mi tai venele pe lung si nici macar sa mor nu pot, ca pe caldura asta si sangelui ii e lene sa curga.

  • excesperversexcespervers

    26.06.08 00:46:00

    uufff… greu cu iubirile astea…trec…incet, dar bine…

  • INTJ

    26.06.08 03:20:27

    Eu fiind vinovatul, te-as consola spunand ca ma indoiesc ca ar exista vreo Mare Iubire fara final trist. Toti invatam din acel inevitabil esec. Conteaza insa mai mult ce invatam. Nu pot vorbi in numele altora, dar pentru mine pot spune ca-i sunt recunoscator acelei Mari Iubiri. Amintirile frumoase sunt de nepretuit, cele urate au palit iar acum sunt rezultatul acelei Iubiri … si chiar daca suna a lauda, vreau sa cred ca e un rezultat foarte pozitiv. La fel si compexitatea personalitatii tale de azi e pe undeva rezultatul acelei Mari Iubiri (cu toate partile ei, bune si rele).

  • lollitta
    26.06.08 08:40:01

    poate ca asa ajungem sa ne dam seama ca a fost o mare iubire, dupa finalul trist.

    am invatat mult din acea iubire. in mod sigur ma mai conditioneaza si probabil ca va fi mereu asa. sunt fericita ca o am.

  • anna

    26.06.08 12:51:38

    crezi ca esti conditinata , de fapt , cu trecerea timpului, devenim mai intelegatori chiar daca mental ne raportam la ceea ce a fost

  • EuFANTOMAEuFANTOMA

    26.06.08 12:56:38

    Mai,Lollitta,ti-a zis cineva cat de frumoasa esti inlauntrul tau?:)Si lasa venele alea lungi,ca le sta bine:P

  • Dias71Dias71

    26.06.08 17:52:50

    Astea nu-s vesti bune …

  • lollitta
    26.06.08 19:07:05

    nu-s vesti, is aduceri aminte…..

  • Anunțuri
    Published in: on Iunie 25, 2008 at 20:34  Lasă un comentariu  
    Tags: ,

    The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2008/06/25/asta-e-pentru-mine/trackback/

    RSS feed for comments on this post.

    Lasă un răspuns

