Sutienul inteligent

Pentru a invata cum se scoate, barbatii au ajuns sa frecventeze cursuri intensive. A fost expusa chiar si la Muzeul de Arta Moderna o  masinarie care ii invata pe masculii nepriceputi cum se face. Dupa 100 de ani gloriosi sutienul ramane accesoriul cel mai erotic al lenjeriei feminine.

A sosit din Australia primul sutien inteligent. „Inteligent” nu pentru ca poate fi folosit pe post de calculator apasand doua butoane, unul la dreapte si altul la stanga, ci pentru ca este dotat cu senzori care monitorizeaza miscarea limitand „jocul”. Acest sutien este pentru femeile care au terase se dimensiuni extra-large, care atunci cand se apleaca pentru a-si lega sireturile din cauza lipsei de echilibru cad in cap pe trotuar si cand isi pun push-up nu mai reusesc sa citeasca ziarul. Se duc la oculist pentru ca sa-l intrebe daca trebuie sa isi puna ochelari, ca sa li se raspunda… „Nu, doamna, trebuie doar sa lasati sutienul un pic mai larg!”

Se spune ca un san perfect trebuie sa incapa intr-o cupa de sampanie. Acest sutien e pentru cele ale caror san intra in galetusa aceea pentru ghiata.

Miscarea sanilor este o problema comuna femeilor. Barbatii nu o pot intelege. Noi, femeile, chiar daca alergam doar in urma autobuzului, avem parte de o miscare mai ceva decat un jucator de baschet profesionist. Cand coboram scarile rapid cateodata avem impresia ca se desprind si se dau de-a dura pe trepte. Cand se termina scarile, se mai leagana pana ajungi la statia de autobuz. 

Si daca ai proasta idee de a nu-ti pune sutienul, e ca si cum sub tricou ai avea pisoiul pe care il duci la medicul veterinar si el se zbate ca nu vrea.

Si acum partea serioasa :  „Potrivit experţilor, 80% dintre femei poartă sutiene nepotrivite, ale căror bretele provoacă dureri şi chiar răni, mai ales în timpul exerciţiilor fizice. Chiar şi sutienele potrivite pot provoca răni pe termen lung, deoarece mare parte a greutăţii bustului este suportată de bretelele care stau aşezate pe umeri. Femeile cu bust impozant se plâng deseori de dureri provocate mai ales în timpul exerciţiilor fizice, pentru că sutienele nu pot împiedica mişcările ample pe verticală ale sânilor”, informează BBC.

  • M

    24.06.08 23:04:10

    :)Mi-a placut comparatia cu pisoiul.

  • tarnoveanutarnoveanu

    24.06.08 23:43:07

    Pioasa mea se purta natural…

  • lollitta
    25.06.08 10:10:55

    cred si eu ca se purta natural….. la cate avea… era cam greu de gasit sutien 🙂

  • AndreBreton

    25.06.08 10:24:31

    Avantajul sanilor de-o palma: sutien doar in cazuri de bluza transparenta. Nadja se simte razbunata. :))

  • lollitta
    25.06.08 10:35:03

    🙂 alt avantaj: poti sa te dai barbat si vara

  • EuFANTOMAEuFANTOMA

    25.06.08 10:45:48

    Mi-ai dat o idee buna.Pun pisica pe post de sutien si sa vezi ce induc in eroare ochii pofticiosi:))Deh,daca seman cu tata in partea de sus!:)))

  • lollitta

    25.06.08 12:21:56

    :)) pune doi pisoi, sa vezi ce distractie:P

  • lollitta
    25.06.08 12:22:05

    :)) pune doi pisoi, sa vezi ce distractie:P

  • Dias71Dias71

    25.06.08 15:05:52

    Ma incanta chestia cu paharul de sampanie !:)))

    De cand cu Pamela Anderson(sau cum naiba se scrie) , mai ca am inceput sa fiu o lecutica complexata 🙂
    Desi , logic vorbind ar trebui sa fiu multumita (mai ales de acum inainte, dupa ce am citit ce-ai scris tu aici cu paharul de sampanie). Dar vazut-ai tu femeie care sa fie 100% multumita de sanii ei ?:)
    Pana la varsta asta n-am purtat niciodata "hamuri" decat la costumul de baie . Fara chestii transparente(total:) ), deci… Si cu mana pe sufletel afirm ca n-am dezamagit la capitolul "eroticitate"…
    In urma cu cateva luni as fi vrut sa imbrac ceva transparent. Asa ca am incercat sa-mi cumpar si eu un sutien… Ce crezi ca am reusit sa-l suport pe mine ? Nici 5 minute!

  • lollitta
    25.06.08 15:25:39

    te inteleg cu hamurile 🙂 si eu abia intru in casa, inainte de orice mi le scot pe alea

  • evergreenevergreen

    25.06.08 16:30:49

    nu stiam spilul cu cupa de sampanie … hmmm

  • 9vieti9vieti

    25.06.08 18:32:57

    hmmm! vorbea cineva de pisoi???

  • lollitta
    25.06.08 19:05:10

    ai vrea tu sa stai mereu acolo 😛

  • 9vieti9vieti

    25.06.08 20:12:59

    in general prefer sa-mi aleg locul, nu sa fiu io asezat undeva! asta ar fi singura chestiune! 😀

  • lollitta
    25.06.08 20:15:46

    :)) normal, n-am vazut inca pisoi care sa stea acolo unde-l pui.

  • excesperversexcespervers

    25.06.08 20:19:09

    hmm… interesant… bine ca in perioada asta …incerc sa dezlipesc de el:D:D:D k nu se mai poate :)))) inca sunt mandra de podoabele mele… siiiii… imi si place cand maresc toti ochii pe strada :))))) fugi ca-mi place… si lasa-ma ca vreau … ehhh

  • lastduchesslastduchess

    25.06.08 20:32:09

    Uite cu ce se ocupa prietena mea… cu "ridicare de mingi la fileu". 😛

  • lollitta

    25.06.08 20:35:47

    :)) pai cum sa nu. mereu invidioasa pe bogatia altora

  • lastduchesslastduchess

    25.06.08 20:46:32

    Ce-i mult strica.:P

  • Anunțuri
    Published in: on Iunie 24, 2008 at 22:00  Lasă un comentariu  
    Tags: ,

    The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2008/06/24/sutienul-inteligent/trackback/

    RSS feed for comments on this post.

    Lasă un răspuns

