Sfarsitul unei love story

Exista un aspect care m-a tulburat intotdeauna in dragoste: cat e de usor sa pierzi vraja. Ma refer la acea ciudata magie care iti face inima sa bata cu cel putin 100 de batai pe minut pentru unul si nu pentru altul. Si cum dragostea este o impletitura facuta din alchimii ciudate, ajunge un detaliu, un nimic, pentru ca un sentiment ce ardea ca un foc de tabara sa se stinga instant.

Mie mi s-a intamplat de cateva ori. O data am iesit la restaurant cu un tip care imi placea mult. Asezati la masa, am comandat amandoi un cotlet. El in sange. Il priveam in timp ce manca si mi se parea ca asist la o operatie pe inima deschisa. Cand a terminat carnea, a luat osul in mana si s-a apucat sa traga cu dintii de ceea ce mai ramasese. Mi se parea ca asist in direct la scena din Hannibal cand Anthony Hopkins mananca nasul paznicului. In seara aceea l-am salutat si nu ne-am mai vazut.

O amica de-a mea l-a lasat pe unu’ dupa ce l-a vazut ca bagase un deget in paharul cu lapte ca sa vada daca e destul de cald.

Dar acest aspect al dezvrajirii nu e o prerogativa feminina. Si barbatilor li se intampla acelasi lucru. Rujul de pe incisivi, de exemplu, are asupra barbatilor acelasi efect pe care il are usturoiul asupra vampirilor.

Un prieten de-al meu la o petrecere a lasat balta o tipa super. Se dusese langa ea si, ca raspuns la un compliment elaborat, a primit un „multumesc” spus cu un fir de voce. Dupa a fugit ca impuscat. Avea o rasuflare atat de parfumata, incat parea ca mancase adidasul unui jucator de fotbal dupa campionat.

  • lastduchesslastduchess

    23.06.08 15:22:37

    :))) Aia cu rujul mi se pare dementiala. Am tot vazut-o la diverse. Dar sunt multe altele…:)

  • lollitta

    23.06.08 15:23:48

    pai adauga. mie din cauza caldurii mi s-a cam lichefiat si putinii neuroni pe care ii mai aveam in viata 🙂

  • lollitta
    23.06.08 15:24:27

    auuuuuuuu
    erata: s-au! mama ei de caldura! ca nu se mai poate respira!

  • asociatiadementaasociatiadementa

    23.06.08 15:28:04

    mato , dar aia nu este dragoste :))) , in primul rand cand esti indragostit esti "tant" si nu vezi nimic din ce este evident, dar ai dreptate , ca unele lucruri te fac sa stergi orice amintire care candva era frumoasa

  • lastduchesslastduchess

    23.06.08 15:29:08

    Hm… pai la femei oja sarita de pe unghii…rimelul curs, eticheta aceea alba pe talpa pantofilor, hai ca nu pot spune chiar tot ce ma deranjeaza, o sa-mi sara lumea-n cap:)

    la barbati sosetele cazute imi par fantastic de amuzante… imi tot vine in minte faza aia din Pinocchio, cu Felix si Geppetto.

    dar dintre toate si dintre toate, indiferent de sex, sa zambesti si sa ai ceva intre dinti mi se pare penibil. 😀

  • lollitta
    23.06.08 15:32:21

    @asociatie

    eu ma refeream la primele momente, cand e inca totul foc de paie
    @ducesa
    da, si eu de acord cu patrunjelul pe molar. cred ca ar disparea pana si farmecul ingerului de la rus cu asa ceva 🙂

  • asociatiadementaasociatiadementa

    23.06.08 15:34:31

    dar de unghia de la degetul mic, lasata mai lunga, folosita pentru scobit in urechi, in nas, intre dinti?:)))) are 3 in 1 :)) hai ca v-am luat:))

  • diddle

    23.06.08 15:46:58

    asociatia de menta, tocmai mi-am dat seama cum sa ajung anorexica in 3 saptamani, vin si citesc comentariul tau de 10 ori pe zi si m-am scos. :)))

  • asociatiadementaasociatiadementa

    23.06.08 15:49:55

    did, macar sunt(suntem) buna (bune) de ceva:)), noi ne-am propus sa provocam rasete nu sa fim folosite in curile fortate de slabire:))

  • lollitta
    23.06.08 15:52:31

    aoleu! si-asa imi disparuse pofta de mancare din cauza caldurii. acu nici macar de inghetata aia bune, cafea si ciocolata, nu ma mai ating. cum de-am putut uita de unghia minunata?!

  • lastduchesslastduchess

    23.06.08 15:53:26

    maaaai, eu ma asteptam sa vorbim de ridcol, nu de sub orice critica:)

  • flo

    23.06.08 15:53:44

    asta cu curile a fost tare

  • evergreenevergreen

    23.06.08 15:59:50

    :))) mda. ti se taie brusc de la un gest. am patit-o si eu…

  • asociatiadementaasociatiadementa

    23.06.08 16:03:25

    tx, tx again:))

  • lollitta
    23.06.08 16:05:56

    🙂 oricand te astept cu precizari la fel de interesante

  • did

    23.06.08 16:44:26

    stai ca mi-am adus aminte pana am facut baie :)) cand rade cineva asa frumos si e totul amuzant dar brusc ii vine sa stranute si nu apuca sa ia un servetel si ies diverse chestii.. in fine. 😐

    :((((((

  • sebastian-cornsebastian-corn

    23.06.08 16:48:18

    odata, imi placea de o tipa. destul de mult, da’ nu era chestia aia cand cazi pe spate şi pleci peste mări şi ţări după ia… eh, era rezonabilă şi de bonton, însă. băh, şi o invit la chef. mă duc s-o iau d’acasă. era bine îmbrăcată, "resplendissante", ca să zic aşa.

    mai puţin un amănunt: purta pantofi cu baretă, iar călcâiele îi cam jucau într-o parte şi în alta – vreau să spun că nu îşi ţinea… hm, tălpile, simetric! parcă patina în interiorul pantofilor.
    totul s-a tăiat brusc. după chef, am dus-o acasă şi, după aceea, am stins motoarele, uşor, uşor, uşor…
    alta dată, o tipă super mi-a tăiat instant elanul după ce am aflat că numele ei de familie era… Usturoi! Pur şi simplu, nu reuşeam să mă pun în pielea unui ins care să cadă fulgerat de o tipă pe care s-o cheme… Usturoi.

  • fantoma

    23.06.08 17:05:32

    Lo,
    bine mai,gasise si tipul un os de ros si tu??:)))
    Rautate mica!:P

  • lastduchesslastduchess

    23.06.08 17:26:21

    Did, acum inteleg de ce vrei sa scrii NU pe tricou.:))

  • RusoaicaRusoaica

    23.06.08 19:26:41

    eu cand incep sa ma uit piezis al modul in care mananca… e clar – s-a dus magia pe apa sambetei!
    eu l-am lasat pe unu ca ma pupa ca o molusca, bleah! si ce frumusel mi se parea la inceput!

  • Dias71Dias71

    23.06.08 20:31:24

    Diferenta intre a iubi si a fi indragostit , tocmai in asta consta. Sentimentul nu "sucomba":) cu una cu doua…
    Oricum , anumite gesturi ne pot deranja la unele persoane intr-atat incat sa ajungem sa le ocolim ,oricat le-am fi adulat inainte…
    Uite, de ex. mie mi s-a facut rau numai cand am citit despre mirosuri…
    Cu gratarul in sange , m-ai amuzat !
    Cu degetul in cana de lapte … parca tipa nu statea chiar binisor la mansarda :)…Igiena, igiena…dar cu anticorpii cum ramane ?:)

  • excesperversexcespervers

    24.06.08 00:40:29

    :)))) el frumos… frezat.. ahh… parfumat… la dunga… :X:X:X waw… si se aseaza… siiiiiiiiiii… siiiii… sosete albe la pantofiiiiiiii negriiiiiii… lustruti bec … nuuuuuuuuu… nu albeee… te rog… imi placeai prea mult… dar peste asa ceva.. nu pot trece.. 😐

  • totulsaunimictotulsaunimic

    24.06.08 07:17:11

    Tuturor ni se intimpla sa ne miroase gura… sa facem anumite gesturi … , tot ce-am vazut ca a facut cineva , el sau ea , am facut sau o sa facem , ca nu facem intr-un anume moment , cind trebuie sa pacalim pe cineva … e altceva , nu?
    Si, NU CONTEAZA CA ASTAZI MIROSI FRUMOS DACA MAINE SAU POIMAINE O SA PUTI…!!! sau ca astazimimi vorbesti frumos si maine o sa ma bati(LOVEsti)…
    Apoi , multi confunda DRAGOSTEA cu EROTISMUL TRECATOR…

  • lollitta
    24.06.08 10:28:20

    in cazul in care este vorba despre dragostea acdevarata se pot face si se fac multe exceptii de la propriile intolerante. poate chiar prea multe. pana cand explodeaza si acolo……

  • greenfieldgreenfield

    24.06.08 12:19:56

    Totulsaunimic, exista Tic-Tac pe toate drumurile.
    Moda cu ciorapii albi la pantofii negri a lansat-o Michael Jackson in anii ’80 si…
    Despre Marylin Monroe se zvoneste ca nu se prea igieniza si manca in pat; cu toate astea a ramas un mit sexy…

    Lollitta un love story poate sa moara inainte sa inceapa, sau poate dura forever, depinde numai de….

  • INTJ

    25.06.08 14:42:52

    Hm, numai oameni perfecti pe aici …

  • lollitta
    25.06.08 14:45:15

    :)) unde i-ai vazut tu ?!

  • INTJ

    25.06.08 14:53:04

    Da, ai dreptate: nu i-am vazut, doar le-am citit opiniile … si regret ca azi nu e niscaiva sarbatoare religioasa ci doar inca o zi intre ele.

  • lollitta
    25.06.08 14:57:34

    poate ca primul pas in a ne corecta este acela de a observa greselile. important este ca aceasta critica sa se transforme in autocritica. altfel nu are valoare, ajuta doar la umflarea orgoliului

  • INTJ

    25.06.08 15:13:56

    Oricat ne-am corecta nu vom fi niciodata perfecti, intotdeauna va exista ceva ce (din punctul nostru sau al altora de vedere) "nu e cum ar trebui sa fie". A reduce un om la un singur "defect" (ghilimele pentru ca e si exemplul cu degetul in lapte) cred ca denota doar superficialitate, intoleranta si prostie. Stii, rasaritul a fost naspa azi … parca soarele era cu 2mm prea la stanga (sau prea la dreapta? nu mai retin, oricum nu mi-a placut).

  • lollitta

    25.06.08 15:28:56

    :)) e drept. doar ca acestea sunt varfurile icebergului. de obicei discrepantele sunt mult mai profunde. cu ocazia acestor gesturi ne dam seama ca paharul este plin si pe cale de a se varsa. in plus, mie de exemplu perfectiunea nu imi place. ma inspaimanta putin. chestiunea e de a gasi defectele compatibile ce pot fi suportate reciproc 🙂

  • INTJ

    25.06.08 15:34:40

    Ce nu poti "suporta" … daca iubesti cu adevarat?

  • lollitta
    25.06.08 16:56:33

    tocmai pentru ca suntem imperfecti nu putem suporta la infinit lucruri care ne deranjeaza. egoismul, de exemplu. daca dragostea e adevarata si reciproca evident acestea sunt discutii inutile. textul se referea la focurile de paie care se sting la fel de repede pe cat se aprind

  • INTJ

    25.06.08 17:30:24

    lol … "se sting la fel de repede pe cat se aprind" … asa, din pura curiozitate, cum crezi tu ca se naste "dragostea adevarata si reciproca"? ceva gen: o scanteie, un pai, peste 5 minute altul, apoi inca unul, stop ca-s deja prea multe, inca un pai, putina apa ca arde prea tare, etc.?

  • lollitta
    25.06.08 19:13:53

    pai nu stiu daca exista o reteta. a mea s-a nascut…. demult, nici nu imi mai aduc aminte exact…. eram tanara… uite acum ca ma gandesc, nu stiu exact cum a fost. si pe parcurs nu am stiut ca era marea dragoste. acum, la ani dupa ce nu mai sunt langa el, il visez. hai ca m-am impotmolit in nostalgii…..

  • INTJ

    25.06.08 20:33:40

    N-ai stiut ca e marea dragoste, cert e insa ca ai dat acelui initial foc de paie (ca asta a fost in primele momente, nu altceva) o sansa si uite ca nu s-a stins de tot nici pana acum! Dar in mod sigur nu ai analizat marunt toate detaliile, ba din contra: majoritatea le-ai ignorat. 🙂

    Te las in imbratisarea nostalgiilor tale. O seara placuta!

  • lollitta
    25.06.08 20:47:42

    si tie la fel. multam de evocarile provocate (cu voie sa mai degraba fara de voie)

  • Anunțuri
    Published in: on Iunie 23, 2008 at 15:08  Lasă un comentariu  
    Tags: ,

    The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2008/06/23/sfarsitul-unei-love-story/trackback/

    RSS feed for comments on this post.

    Lasă un răspuns

