In asteptare

Am dat motoarele la minim

Alea cu reacții și trăiri

Mi-am săpat vizuina

Adâncă în mine

De hibernare

Ma rog să supraviețuiesc

Ce cuvânt nepotrivit!

Căci nu trăiesc deasupra vieții

Ci undeva adânc

Dedesubt.

Nici măcar sămânță

Nu sunt în hibernare

Nici gand de flutur sau floare

Mă alină.

Doar eu.

O rugă adâncă, prelungă

Din mine spre eu:

Păstrează-mă la fel

Nu mă fă una

Cu nimicul.

  • excesperversexcespervers

    19.06.08 20:12:06

    hmm… frumos… nici nu stiu ce sa mai zic …

  • roxana

    21.06.08 17:46:41

    Ce poezie frumoasa:)

  • Anunțuri
    Published in: on Iunie 19, 2008 at 11:34  Lasă un comentariu  
    Tags:

    The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2008/06/19/in-asteptare/trackback/

    RSS feed for comments on this post.

    Lasă un răspuns

