Doruri

Inchistata in timpul dragostei

M-am saturat de unicitate

Vreau privirea pofticioasa

Ce-mi alunga ratiunea

Vreau oboseala gingasa

Ce-mi danseaza in membre

Valsul binecunoscut

 

Si agonia si extazul

Si marea si piscul

 

M-a uitat Universul

De cand l-am gonit

Mi-s uitare

  • mariana405

    13.06.08 16:23:55

    fata draga, nu esti uitata,ai o mana de prieteni pe aici, care chiar de nu iti sunt aproape fizic, macar acolo cu o vorba buna sunt alaturi de u. Las’ ca vin eu in vizite is colinzi cu mine:))

  • lollitta
    13.06.08 16:27:44

    m-a uitat universul meu, draga doamna. ala de acasa, de care mi-e atat de dor!

  • mariana405mariana405

    14.06.08 09:48:46

    inchide ochii si viseaza , pana poti sa vii sa te icarci, te inteleg

  • Anunțuri
    Published in: on Iunie 12, 2008 at 23:39  Lasă un comentariu  
    Tags:

    The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2008/06/12/doruri/trackback/

    RSS feed for comments on this post.

    Lasă un răspuns

