Fericiri marunte

Mi-am facut timp sa mai fiu si femeie. Cu fericiri marunte si narcisiste de unghii manicurate artistic cu picaturi de roua, cu o parguiala usoara si artificiala de solar destept. Mi-am ingrijit un pic imaginea, ca ma transformasem intr-o scorpie zbarlita. Si parca mi s-a mai indulcit vorba, mi-am adus aminte sa merg cu pasi mici si unduind din solduri, ma simt frumoasa. Nu cred c-o sa ma tina prea mult aceasta senzatie de usuratate a fiintei. Dar cel putin pentru cateva clipe nu mai vreau sa imi fie greu. Macar in mintea mea.

N-am decat aceste momente pentru mine. Mi-e dor de multe lucruri, de prea multe. Asa ca:

„Du-mă, fericire, în sus, şi izbeşte-mi

tâmpla de stele, până când

lumea mea prelungă şi în nesfârşire

se face coloană sau altceva

mult mai înalt şi mult mai curând”.

Da, de asta mi-e dor. Dar acum nu am timp. Va veni si vremea fericirii mele…

  • loculdenicaieriloculdenicaieri

    11.06.08 20:52:41

    foarte bine ai facut. trebuie sa luam pauze in tot ceea ce face. trebuie sa sarbatorim din cand in cand, si chair daca nu avem ce, inventam noi ceva.

  • lollitta
    11.06.08 20:54:05

    da, saarbatoresc faptul ca sunt. pur si simplu. pe bune ca se merita!!!

  • RusoaicaRusoaica

    11.06.08 20:57:09

    ce fericita esti… am uitat de astea!
    de dimineata la cafea mi-am amintit de fericirea aia in care ne izbeam usor ca sa alunecam… da’ gata, prea visez!

  • RusoaicaRusoaica

    11.06.08 20:57:42

    literato: merita, nu se merita!

  • lollitta
    11.06.08 21:00:45

    ba ca se merita, draga. acu sunt o casnica fericita, ce vrei. la mine se merita 😉

  • lastduchesslastduchess

    11.06.08 21:01:45

    Poarta-ma, cuvant, inauntru,
    Joaca-ma-ntre agonie si extaz,
    Rupe-ma din cer si arunca-ma-n abisul
    De acelasi albastru.
    Si fa-ma femeie!

  • lollitta
    11.06.08 21:04:17

    DAAAAAA!

    am uitat sa fiu femeie. sunt de toate acu. mai putin Femeie

  • lastduchesslastduchess

    11.06.08 21:05:53

    N-ai uitat! Esti! Am sa-ti mai compun poezii, daca-ti plac:)

  • lollitta
    11.06.08 21:08:37

    ai mai vazut tu muiere careia sa nu-i placa declamatiile, mai ales in versuri?!
    daca ai si chitara, ma indragostesc instant. chiar daca am uitat cum se face. imi amintesti de tineretea mea nebuna. din cauza unei chitari m-am maritat odata

  • RusoaicaRusoaica

    11.06.08 21:12:23

    :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    daca nu scriai tu de chitara, adaugam eu!

    cate plimbari pe Copu am facut eu din cauza unei chitari :)))))))))))))))))))
    strapezitor de dinti parca era!
    lov iu!

  • lastduchesslastduchess

    11.06.08 21:15:47

    Erai pe atunci domnisoara,
    Iar el iti canta la chitara…
    Burice de deget si-o pana
    Sapat-au in tine cea rana,
    Ce n-o s-o inchida nimica
    Nici timplul, nici ochii, nici frica,
    C-o mana camasa-si descheie,
    Facut-a din tine, femeie….

  • lollitta
    11.06.08 21:28:29

    eeeee, femeie eram eu mai demult. dar m-a facut nevasta cu batic.

    nu stiu cum reusesti, dar sa-ti traiasca inspiratia, ca sa ne bucuram de ea

  • lastduchesslastduchess

    11.06.08 21:42:03

    Eeeeeee, nu spune toate secretele:P

    Merci, voi ma inspirati! Mai putin cineva…

  • Dias71Dias71

    12.06.08 10:44:46

    Mda…:) Cunosc senzatia …Faza cu "scorpie zbarlita" nu mi-e straina…

    Eu am momente in care ma neglijez total.Ma preocupa cu totul si cu totul altceva…am mult de lucru…sau pur si simplu nu am chef…
    Apoi,hop!,vine o zi in care imi "pica fisa"…
    Desi nu prea am rabdare ,ma supun supliciului de a merge la coafor si la cosmetica.Pe multe femei asta le relaxeaza. Pe mine nuuuuuuu !! Eu rabd cu stoicism…Dar imi place rezultatul ! :)Si mai ales starea de spirit "de dupa" !

  • mariana405mariana405

    12.06.08 14:18:58

    de multe ori, cuvintele sunt de prisos ,asa ca ti-am ales niste versuri , care sa se potriveasca oarecum cu tine si cu pipota ta mare, puppp

    Cuvinte care se fac vară
    Din ciclul

    de Bianca Goean (Sapphire)
    autor hermeneia

    îţi voi scrie
    despre fericirea mea de ceară
    păstrată în lumânări mici pe balcon

    despre anotimpul făcut din nuiele împletite
    în care mă balansez până când orizontul se răstoarnă ameţit
    despre iubirea ta ca un loz câştigător
    dar eu niciodată nu joc
    despre cum mă vei căuta în palme să-mi ghiceşti
    singurele cuvinte care fac vară dintr-o dată.

    balconul meu este descoperit.

    dar eu nu scriu scrisori aşa cum

    nu joc la loto

    2 ianuarie 2006

  • lollitta

    12.06.08 14:29:14

    @dias
    e super starea de dupa. coafor 😉
    @mariana
    sarut-mana. m-ai nimerit perfect. multam din suflet

  • justbluejustblue

    12.06.08 22:55:28

    Mie imi place ca din cand in cand sa imi fac timp pentru mine. Dar nu merg la cosmetica sau la coafor, imi place sa am coltisorul meu acasa.
    Nu trebuie sa fie un obicei, dar este o bucurie sa poti sa ai grija de tine.

  • lollitta

    12.06.08 23:03:36

    ar fi sanatos sa devina obicei, zic eu. treaba cu trupul care e templul sufletului samd. dar eu imi aduc aminte prea rar…

  • Anunțuri
    Published in: on Iunie 11, 2008 at 20:42  Lasă un comentariu  
    Tags:

    The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2008/06/11/fericiri-marunte/trackback/

    RSS feed for comments on this post.

    Lasă un răspuns

