Apel umanitar

As vrea sa fac un apel umanitar. O rugaminte in genunchi. Va implor, constructori de cartuse pentru imprimante! Ati putea sa faceti cartusele cu negru un pic mai mari ca sa dureze mai mult? Puteti sa nu mai faceti cartuse asa de mici cat niste ciocolatele care au inauntru tonner exact cat sa imprime „salutare” cu arial 14? Va rog eu frumos!!!

Nu vreau sa micsorati pretul. Daca voi considerati ca un cartus pentru imprimanta trebuie sa coste cat o pereche de blugi, fie si asa! Daca pentru voi e la fel de greu sa fabricati un cartus  si o imprimanta, nu prea vad logica, dar acept, pentru ca nu ma pricep. Cateodata ma gandesc la faptul ca e mai convenabil sa pastrezi cartusul si sa schimbi imprimanta, pentru ca s-ar putea sa faci si economie. Nu va cer nici macar sa imbunatatiti distributia in magazine ca sa nu mai trebuiasca sa fac turul orasului pana gasesc modelul care imi trebuie. Chiar daca mi-ar lua mai putin timp sa scriu de mana.

Dar va rog eu, va implor! Faceti in asa fel incat negrul sa dureze un pic mai mult. Stiu ca noua tendinta e de a face imprimantele mici, comode, sa ocupe putin spatiu. Dar faceti cartusele mai mari! De ce nu ati inventat cartusul cu negru dublu fata de celalalt?Daca vreti sa fiti intr-adevar draguti faceti-l triplu! Cat jumatate din imprimanta ar fi perfect. Chiar daca triplicati si costul.

Pentru ca il schimb si frrrrrrttttttt frrrrrrrttttttt imprimanta de buna voie si nesilita de nimeni imi face alinierea sau cum s-o mai chema. Si se duce jumatate de cartus. Ra ta ta pa ta ta pa. Doua pagini de hieroglife si cuneiforme mixate cu patratele colorate. N-ar fi de ajuns sa scrie: „uite ca functionez bine”?

Acum pentru istericii ca mine vand si setul de reincarcare. O seringa uriasa ca pentru facut injectie la vaci, o calimara de cerneala si blestemul lui Michel Jackson inversat, pentru ca de-o folosesti din alb devii negru. Dar probabil exista vreo legatura aici cu o atractie spre mituri universale pe care eu nu o cunosc.

Si daca tot sunt cu chef de apeluri mai fac unul si pentru cei care fabrica celulare. N-ati putea sa faceti incarcatoarele toate la fel? Cred ca am vreo 15 acasa: unul cu jackul patrat, altul subtire, unul gros, altul mai lung si tot asa. Nu puteti face unul universal care sa mearga bine pentru toate? Luati si voi exemplu de la mama natura!!! Ganditi-va daca femeile ar trebui sa isi caute barbatul cu incarcatorul potrivit?! Ar fi o nebunie!!! Barbatii au incarcator universal. Si noi, femeile, nu ne-am plans niciodata.

  • Apriliaaprilia

    04.06.08 00:19:18

    hahaha. te sustin, hotarit! :)))
    dar stii care e rumul cartusului pina la tine? sau la mine? sa presupunem ca imprimanta cu cartusul foarte mic apartine unei institutii oarecare. bugetare, sa admitem. deci, vine tipul costumat de gala cu cartusul incarcat. ti-l flutura victorios ca pe ultima cucerire redudatiba a tehnologiei, il instaleaza. face proba. eroaaaaaaare! nu-l lasa. hmmm, prea tirziu. deja testul i-a consumat 90% din resurse. pleaca. incerci sa printezi "salut" ..fsssssss…Nu mai e…
    urmeaza o cerere inregistrata frumos la secretariat care dupa ce va fi semnata de seful ierarhic superior va fi inminata secretarei managerului. alt numar, alta stampila, alta apostila. de manager. care o va directiona catre biroul aprovizionare. care va da curs in timp probabil. intre timp, ai cumva o pana de gisca??

    🙂

  • Apriliaaprilia

    04.06.08 00:20:05

    rumul ar fi drumul. mi s-o fi terminat cartusul?? :))))

  • ApriliaAprilia

    04.06.08 00:21:55

    scuze, redutabila si daca mai e trezeste-ma. auch!

  • lollitta

    04.06.08 00:23:46

    🙂 ast drum e si mai bun. si eu care ma plangeam de cat e de greu pentru oamenii banali ca mine, fara joburi si hartii importante de facut!

  • DanielleSDanielleS

    04.06.08 16:10:54

    daca faci o lista de sustinere a propunerii si umbli prin oras ca Oprescu dupa adeziuni, sigur semnez si eu cu toate rudele, prietenii si dusmanii mei!!! rezon.

  • lollitta
    04.06.08 16:35:06

    :)) cam greu sa ajung pana acolo. dar promit sa o fac on-line

  • DanielleSDanielleS

    04.06.08 19:49:14

    am glumit, insa m-am contaminat de la articolul tau.
    seara buna!

  • justbluejustblue

    05.06.08 13:30:03

    Am ras cu pofta! Astazi am fost si mi-am umplut si eu cartusul de la imprimanta, ca saracise, saracul…
    Iar cu telefonul…in casa avem aceeasi marca si incarcatoarele se potrivesc, dar solidarizez cu tine.

    poop.

  • fiordfiord

    06.06.08 01:44:41

    Ideea cu cartuşe "foarte scurte" a venit prima daă de la japonezi şi a fost adusă la paroxism la HP cînd la conducerea companiei s-a aflat o femeie. Aşa ca "cherche l’infame"

  • mariana405mariana405

    07.06.08 08:20:17

    :))) imi era dor sa rad cu tine. Reusesti de fiecare data sa-mi alungi incruntarea. Auzi, nu ai un " in "incarcator" in plua?:))))

    nu de alta , dar mi s-=a terminat bateria:))

  • mariana405mariana405

    07.06.08 08:21:01

    in plus, cartusul se goleste:))

  • fiordfiord

    07.06.08 09:11:04

    @mariana405
    Eu mă ocup cu reîncărcari de cartuşe. Indicaţii despre cartuşe le găseşti pe: http://florentin-refill.blogspot.com.

    Numai bine.

  • lollitta
    07.06.08 10:55:01

    :)) am un telefon in plus… si eu lipsa de incarcator. nu stiu cat ma mai tine bateria. cred ca pana la urma o sa-mi cumpar unul din ala cu baterie. si sa fie si roz 😛

  • mariana405mariana405

    07.06.08 14:50:02

    lollittule, sunt o doamna daca-mi place numai "naturalul" ?:))). Eu is mai simtitoare si na…:)))

  • Dias71Dias71

    07.06.08 15:10:53

    M-ai amuzat cat pentru doua cartuse de negru la un loc !:)
    La noi, al meu e responsabil cu "birotica" .Eu numai bomban ; "iarasi bani pt. imprimanta !?! "

    Daca i-as arata textul tau ,l-ar amuza tare ,dar mai mult i-ar place sa ma tachineze pe mine :))))
    Hai ca m-ai convins sa fiu mai blanda !:)
    Un weekend fain iti doresc !

  • Anunțuri
    Published in: on Iunie 3, 2008 at 23:40  Lasă un comentariu  
    Tags:

    The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2008/06/03/apel-umanitar/trackback/

    RSS feed for comments on this post.

    Lasă un răspuns

