Tot noi

Ne-am spurcat

ca tiganii injurand

de mame si neamuri

m-ai indoit

sub povara cuvintelor

grele ca batele

m-ai strapuns

in locul adanc

al dragostei de tine

te-am acuzat

m-ai acuzat

cu lacrimi de ura

mai fierbinti ca blestemele

ploi de intentii

si fapte parute

mai rele ca iadul

pentru-a clati

gandul si ochiul

intors in cuvant

m-am zbuciumat

in hauri spiralate

in mocirla vascoasa

pana-n strafundul hulit.

Am sters ochii

am redeschis sufletul

o luam de la capat

  • mariana405mariana405

    22.05.08 19:47:30

    si poti? Poti sa uiti si sa mergi mai departe?

    Mult zbucium sub aceste versuri.Ti-am dus dorul:)

  • lollitta
    22.05.08 20:13:34

    hei, doamna mea draga! pot, nu pot, trebuie. c-asa-i la razboi 🙂 ar fi prea mare lasitate sa las totul balta. si prea simplu. mie imi plac provocarile

  • roxana

    22.05.08 20:31:23

    Mi-a placut finalul poeziei tale.E plin de speranta,si ce e mai frumos ca speranta?

  • ioanbistriteanul

    22.05.08 21:08:22

    Bravo. Aşa te vreau.

  • lollitta
    22.05.08 21:13:19

    🙂

  • omul

    23.05.08 12:38:06

    trantit vreo 500+ de stelute de pe cer; succes!

  • maria

    23.05.08 18:22:13

    daca-am fugit , am fost lasa?:)

  • lollitta
    23.05.08 18:26:07

    nu, poate doar realista. eu am de indeplinit o promisiune pe care mi-am facut-o mie la un moment dat si dupa aceea si lui. in momentul in care nu l-am lasat sa moara intr-un fel am luat viata lui asupra mea. si acum nu pot sa renunt, nu e corect. dar acesta e doar cazul meu. la tine sigur e diferit

  • Anunțuri
    Published in: on Mai 22, 2008 at 19:36  Lasă un comentariu  
    Tags: ,

    The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2008/05/22/tot-noi/trackback/

    RSS feed for comments on this post.

    Lasă un răspuns

