Frumusete

Am vazut-o azi pe strada. Mergea in fata mea drept si fara sa schiopateze pe tocurile cui ale unor sandale subtiri. Avea picioare  fara greseala invaluite in piele alba transparenta. Erau atat de frumoase incat nu mai semanau a simple umblatoare ci a fuioare de fum alb, ca in Vatican cand reusesc sa gaseasca un ales al Domnului.

Negru peste alb, vesminte simple. Eleganta naturala, cel mai greu de atins. Nu avea nimic nelalocul lui. Mergea dreapta prin multimea care se imbulzea, fara nimic in maini dar totusi ca si cand ar fi avut un scop bine precizat. Nu i-am vazut fata. M-a induiosat salul mare, alb, in care se infasurase. Si parul roscat in valuri parca o acoperea si mai mult. Era atat de ciudata in mijlocul multimii pestrite, colorate cu blugi si paiete, incat mi-a oprit rasuflarea. Avea un fel de tunel de timp doar al ei care nu coincidea cu al realitatii. Si am respirat usurata cand n-am mai vazut-o: inca nu a venit Sfarsitul.

  • ioanbistriteanul

    19.05.08 22:23:37

    E un model. Şi trebuie urmat. E greu să găseşti modele azi!

  • RusoaicaRusoaica

    19.05.08 22:28:47

    era o zana, stiu eu!

  • lollitta
    19.05.08 22:34:42

    da, o zana a vremurilor de alta data

  • ioanbistriteanul

    19.05.08 23:39:10

    Nu poţi răspunde:) De ce? Pote prietenii te complexsează. Depide cine e prietenul…

  • lollitta
    19.05.08 23:42:10

    n-am inteles intrebarea 🙂 si sincera sa fiu am considerat-o mai mult ca pe o idee decat ca pe un model, daca la asta te refereai

  • bubuletzbubuletz

    20.05.08 20:59:00

    unii se nasc cu ea , altii o creeaza din nimic , iar altii o admira
    ps :putea fi un inger ?

  • lollitta
    20.05.08 21:01:53

    era foarte reala. doar cu un fel de aura de fragilitate pe care poate am vazut-o numai eu

  • Dias71Dias71

    21.05.08 19:56:59

    Se poate ca acest aer de fragilitate vazut doar de tine sa fi fost chiar magnetul…miezul fiintei ce ti s-a aratat chiar si pentru cateva clipe ,tie si numai tie…
    Poate ca tu ai simtit !
    Sunt persoane pe care mai mult le simtim decat le vedem …au o aura speciala pentru noi si doar pentru noi…

  • omul

    22.05.08 01:02:39

    putem sa experimentam "stelutele". faci un grafic si postezi modificarile fara sa ai trafic deeosebit. eu iti dau 100-500 de stelute pe care le schimbi cu cine vrei tu; sa vezi diferente de loc in "topul asta fara sens" fara sa faci nimic dar vreau sa faci publice transformarile.

  • Anunțuri
    Published in: on Mai 19, 2008 at 21:27  Lasă un comentariu  
    Tags: ,

    The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2008/05/19/frumusete/trackback/

    RSS feed for comments on this post.

    Lasă un răspuns

