Sanii si creionul

 

007-571Am ratat si acest experiment. Ma simteam asa de sigura… oi fi gresit ceva. Oricum, nu am de gand sa il repet. Testul cu creionul pentru a verifica situatia sanilor. Vrei sa stii daca sanii tai sunt satisfacatori? Ia un creion si pune-l sub san. Daca iti cade, e ok. Inseamna ca sanii tai stau in sus, frumosi in actul de multumire spre cer. Daca acel minunat creion ramane blocat atunci fii atenta ca cele doua pere in cel mai scurt timp o sa te umple de deziluzii.

Eu cred ca sunt un pic dezaxata, pentru ca un creion cade si celalalt ramane lipit. Am incercat si cu un marker, din acela care scrie pe sticla… aceeasi treaba. Dupa mine testul nu este prea credibil. Daca esti plata ca o scandura, clar ca o sa cada creionul. Oare Pamela Anderson a facut testul? Cred ca la dansa raman dedesubt un set de carioci din acelea cu toate culorile curcubeului, cum primeam la inceperea anului scolar cand eram in clasele I-IV.

Sunt convinsa ca noi, femeile, suntem pline de tot felul de pasarele. Barbatii nu cred ca fac vreunul din aceste teste. Poate pe la 15 ani invata sistemul de masura cand incep sa-si compare virilitatea. Dar le trece repede. Pe cand noi suntem cam prea severe cu noi insine si moi ca niste pisici de angora cand e vorba de barbati. Trebuie sa fie un pic mai frumosi ca dracul si sa ne faca inima sa danseze in piept sau fluturii in stomac si au rezolvat problema.

  • ioanbistriteanul

    16.05.08 23:59:22

    Dacă eşti transpirată, creionul se lipeşte. De sudoare. De ce să îl pui sub ţîţe. Sînt alte zone mai sensibile:)

  • maria

     

    17.05.08 00:05:04

    :))) m-ai facut sa rad cu lacrimi doamna:)miss de u

  • stonecoldsour

    17.05.08 00:38:35 

    usor vulgar, usor hilar, un mare adevar in final, pe care incerc sa-l completez cu inca unul care i se potriveste ca o salata bine spalata intr-un bol murdarel: NU NE PASA CUM ARATATI cita vreme emanati siguranta de sine. 🙂

  • lollitta

    17.05.08 07:08:36 

    un mare intelept spunea la un moment dat ca femeile se gatesc nu pentru barbati ci pentru celelalte femei pe care le vor intalni in iesirile lor 😉

  • alina

    17.05.08 13:36:12 

    inclin sa-i dau dreptate domnului cold stone…

    am alaptat 2 copii,nu am tzatze,am doua pungi de piele goale care atarna,nu am kur,is plata,n-am craci de 2 m dar nu am dus niciodata lipsa de admiratori si nu voi duce…

    atitudinea conteaza…;))))

  • loculdenicaieriloculdenicaieri

    17.05.08 20:45:14 

    am auzit de tot felul de teste, pentru barbati cu prosopul cu timbrele, sincer mi se apr niste prostii, parca totusi nu ne-am deformat ca vesticii.

  • stelelezboarastelelezboara

    17.05.08 20:47:19 

    vreau si eu sa stiu cum ti-ai schimbat infatisarea blogului 😀

  • RusoaicaRusoaica

    17.05.08 22:47:00 

    :))))))))

    bina ca sta macar unul! eu zic ca nu creion trebuie lipim – dar mintea mea nu e cea mai ortodoxa, asa ca nu vreau sa iti sperii cititorii scriind cu ce as inlocui eu creionul / carioca!!!

  • lollitta

    17.05.08 22:57:54 

    merge si de-o spaniola, ca se lipeste mai bine 😉

  • A.Faith

    18.05.08 00:48:41

    lipsă de ocupaţie :)) ?

  • lollitta
     

    18.05.08 13:19:40

    cred ca alta lipsa 😛

  • A.Faith

    18.05.08 13:46:02 

    păi şi, ce mai aştepţi? bine măcar că tu recunoşti, altele se dau lovite când vine vorba de aşa ceva 😛

  • lollitta

    18.05.08 13:46:35 

    e mai complicata treaba. sunt cam maritata…

  • A.Faith

    18.05.08 13:48:05 

    iauzi… mai grav! soţul ce mai aşteaptă? 😛

  • Just_JohnJust_John

    18.05.08 13:50:40 

    Majoritatea barbatilor nu uita niciodata de sistemul de masura.. Ai auzit de overcompensation?? Nu se refera numai la dimensiunea objectului.. ci la lipsa de personalitate.. Nu te duce capu’ sa impresionezi prin conversatie – epatezi prin bling bling..

    In alta ordine de idei – exces de foliculina, draga mea? ^_^

  • Just_JohnJust_John

    18.05.08 13:52:28 

    Completare, pen’ca esti cam maritata.. 😀

    Întrebare la Radio Erevan:

    I: Cum trebuie să fie o femeie serioasă?

    R: Femeia serioasă trebuie să aibă soţ şi amant.

    I: Credeam că aia e o femeie adulteră.

    R: Femeia adulteră are soţ şi mai mulţi amanţi.

    I: Credeam că aia e o femeie uşoară.

    R: Femeia uşoară are doar amanţi.

    I: Credeam că aia e o femeie pierdută.

    R: Femeia pierdută n-are nici soţ, nici amant.

    I: Credeam că aia e o femeie singură.

    R: Femeia singură e aia care are numai soţ…

  • lollitta

    18.05.08 13:54:35 

    :)) in acest caz sunt o femeie singura

  • Anunțuri
    Published in: on Mai 16, 2008 at 23:09  Lasă un comentariu  
    Tags: ,

    The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2008/05/16/sanii-si-creionul/trackback/

    RSS feed for comments on this post.

    Lasă un răspuns

