Ovidiu

M-ai vizitat din nou

Tu, zburator

Cu aripi de dorinta grele.

Cu mama, cu Bogdan si alti morti dragi.

 

Mi-ai vlaguit vampiric

Sufletul de speranta

Adanc m-ai multumit

Ocrotitor

 

Mi-ai dat ragaz

De-odihna si suspin

Pe pieptu-ti larg, mangaietor

 

Si m-am trezit

Dintr-un noroi viclean

Cu gustul tau in dinti

  • roxana

    16.05.08 23:23:28

    Fiecare rand scris de tine e ca un puzzle:)Incet dar sigur mai aflu cate ceva despre viata ta:)Te citesc cu drag:)Imi place ceea ce scrii,imi plac poeziile tale:)

  • lollitta
    16.05.08 23:42:55

    si mie imi place sa visez frumos. mai ales dragostele vechi. cu timpul capata tarie precum licorile

  • jenniordjenniord

    17.05.08 08:53:50

    Ovidiu,cintaretul iubirilor gingase,rapus de-al sau talent?in fiecare din noi,cei dintotdeauna ai acestui spatiu mioritic,exista o sensibilitate la frumos,delicat si armonic.Unii au renuntat la aceasta calitate nativa subjugati de avantaje materiale consistente mai devreme sau mai tirziu se vor intoarce la acest perimetru de suflet si…………. vor reveni la normal si firesc

  • Anunțuri
    Published in: on Mai 16, 2008 at 16:16  Lasă un comentariu  
    Tags: , ,

    The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2008/05/16/ovidiu/trackback/

    RSS feed for comments on this post.

    Lasă un răspuns

