Cumnat sacaitor

Dragul meu cumnat (fratele sotului meu) ma umple di mesaje filosofice. Dau cateva exemple:

„Ma plimb pe un drum abrupt lipsit de sentimente. Daca vrei ai putea doar sa ti-l imaginezi. Multumesc.”

„Nu imi dai niciodata semne de viata daca nu te intreb eu. O stea nu poate sa stea in cer singura. Se admira doar in singuratate.”

„Strada pe care o strabat este urata si plina de frig. Din aceasta cauza nu pot sa iti spun nimic frumos.”

„Strabat un desert de singuratate dar nu am ganduri rele”

„Nu ar trebui sa ma neglijezi”

„Nu dai nici un semn de viata. O fi pentru ca obiceiul de a fi singura te face sa te simti bine. Ai invatat sa nu depinzi de ceilalti.”

„Nu uita de degetul care iti arata luna, te rog. Sunt importante amandoua. Luna iti arata drumul cand se face intuneric. Nu ar trebui sa o stingi”

„Te gandesti cateodata, in mijlocul greutatilor de zi cu zi, cat de importanta e usuratatea fiintei? Importanta ca pentru o randunica ce striga pentru hrana. Necesara ca posesia unui cuib cand se face primavara”

„Este un dar pentru cei care iubesc, care seduc, un omagiu femeilor si barbatilor liberi care de multe ori cu durere sunt curiosi de ceea ce poate fi dragostea. Aceasta este flacara care ma calauzeste”

Acu eu ma gandesc: tinand cont de faptul ca acest cumnat al meu e necasatorit, sta cu o tipa pe care tot timpul o ia la misto, mai ales in public, ce-as putea sa fac pentru ca sa-l fac sa inceteze fara sa fac scandal in familie?!  Poate sunt eu paranoica, dar am impresia ca se da la mine. Complicata problema. Eu ii raspund povestind ce face frate-su, dar se preface ca nu intelege. Si continua. Mi-e frica sa-i arat mesajele sotului meu pentru ca n-as vrea sa se certe din cauza mea. Vreau acasa!!! Vreau sa ma intorc intre oameni normali!!! Of!

  • alina … 

    14.05.08 16:00:04

    ce-i al lui ,e al lui….

    imi place stilul lui …;))

    medalie ptr perseverenta?

    vedem noi ce si cum…pip

  • alina … 

    14.05.08 16:00:55

    pup*

  • janinjanin14.05.08 16:14:37 

    probabil ar fi bine sa ii spui cumnatului, pe bune fara menajamente, cum sta treaba.si apoi sa eviti discutiile de orice fel. e cam naspa povestea asta.

  • madomado14.05.08 16:24:49 

    faina tema

    spune-i…

    ca esti gay si ca sotul tau stie (ca esti asa)

    bafta!

  • Sting14.05.08 17:02:52 

    Asta-i modul ala de a cere in perfecta siguranta ca nu o sa fii refuzat. Spui ceva dar nu spui tot. Gen „Ai tigari?” in loc de „Vreau o tigara”.

    Ingrata situatie.

    Dar te intreb acum: tu ce reactie ai avut la mesajele lui? Ce ai raspuns daca ai raspuns?

    Ca personal am senzatia ca te-ai simtit un pic flatata si asta i-a dat si mai mult curaj.

    Parerea mea este ca trezirea brusca este cea mai buna in asemenea situatii… Asuma-ti fapte ca s-ar putea sa platesti si mai scump mai tarziu doar pentru ca ai incercat sa fii „dragutza”.

    Citat: „Pe cine nu lasi sa moara nu te lasa sa traiesti”

  • 9vieti9vieti … 

    14.05.08 17:19:59

    mda, ideea de baza este ca nu trebuie sa raspunzi a nici un fel de mesaj. indiferent cat de „disperat” este mesajul. nici macar nu trebuie sa trimti mesaj ca de acum incolo nu vei mai raspunde la mesajele lui.

    tacere totala si ignorare totala. la un moment dat reactiile vor fi exacerbate, dar trebuie sa te tii tare.

  • freeangelfreeangel … 

    14.05.08 17:45:36

    Eu cred ca ar trebui sa-i spui verde-n fata altfel nu va inceta. Probabil nu i-ai spus inca si de-aia are atata tupeu.Dar ai grija, s-ar putea ca el sa nu recunoasca ca se da la tine.Am trecut prin ceva de genul si cand am batut apropo-uri cum ca nu se poate, si ce crezi? El nici n-a vrut nimic, am avut eu impresii, erau doar vorbe spuse la misto!Ai mare grija.

  • Dias71Dias71 … 

    14.05.08 18:46:08

    Mai femeie dar infrunta-l fatis ! Intre 4 ochi !

    Nu-ti fie frica tot tie de penibil ! De nimic nu le e mai teama barbatilor decat de a fi pusi in situatii penibie! Sau ma rog…barbatilor cat de cat inteligenti. Poate are macar o umbra de inteligenta si tipul asta . Sau macar poate se pretinde si atunci de dragul orgoiului se potoleste Naibii !

    Desigur ,cu mult tact trebuie sa faci asta ! Si cred ca cea mai „buna arma” e sa-l iei la misto ! Asa lasi si loc de buna ziua.

    Te vad femeie desteapta. Tare m-as mira ca sotul tau sa fie altfel ! Daca vor fi neplaceri dupa ce vorbesti cu „cumnatelul” am convingerea ca sotul tau va intelege. Dar va fi dezamagit de fratior. Asa ca mai bine incearca sa rezolvi singura lucrurile . Poate ca se termina asa . Ai scapat si tu si l-ai protejat si pe al tau de o dezamagire . Si mai gandeste-te ca poate-i vine mintea la cap si la teligentu asta de cumnat…

  • 9vieti9vieti14.05.08 20:28:45 

    hmmm, o infruntare directa va duce la negarea oricaror intentii „ascunse”.

    …oricum chestia astea cred ca intra la capitolul hartuire din cauza asta e nevoie de o perioada de ignorare, zic io.

    ..da’ in fine 🙂 voi doamnele gasiti solutii mai ingenioase!

  • lollitta14.05.08 20:31:45 

    eu i-am spus verde in fata ca sunt femeia unui singur barbat si ca ar trebui sa aiba grija ce spune. el sustine sus si tare ca e doar poezie ceea ce face el, ca eu sunt femeie inteligenta si inteleg. ma stresa si cu atingeri mai mult sau mai putin ortodoxe. i-am zis sa-si ia mainile de pe mine ca ma enerveaza. asta i-am spus si sotului meu. dar dragul meu sot zice ca asa e fratiorul lui. ca n-are nici un gand urat.

    mie imi e cam frica sa-i vorbesc urat pentru ca sunt destule probleme in familia asta si fara sa mai fac scandal si eu. la un moment dat mi-a zis ceva de genul ca el este viitorul meu. imi venea sa-l scuip intre ochi. cred ca mai devreme sau mai tarzio o sa o fac

  • 9vieti9vieti14.05.08 22:41:22 

    parerea mea: pocneste-l! tare! dureros! umilitor! cu urme!

    te vei putea privi dimineata in oglinda fara sa-ti fie rusine!

    daca sunt probleme, e treaba lor daca mai creeaza probleme in plus. nu trebuie decat sa-si conctroleze comportamentul

  • Xanadu15.05.08 04:34:55 

    Dacă tot sunt insomniac, hai să fiu şi misogin… :))

    Tu eşti vinovată, tu şi frumuseţea ta excesivă! Nu de alta, dar trebuia să-i ia şi lui cineva apărarea…;))

  • RusoaicaRusoaica15.05.08 11:45:40 

    PArerea mea: nu-l lovi prea rau ca moare dracului si ai incurcat-o :))))))))

    PS nu ma puteam abtine (iarta-ma) – imi e in sange!

  • sting15.05.08 13:03:32 

    Lollita, Lollita…. ce-ti mai place!? MMM!MM!M!

    De ce nu recunosti tu asa de fata cu toata lumea ca te flateaza in interior baiatul asta?

    Ce-ti mai place!! NU?!!!

    Pai atunci da-i cu soarta in cap si striga tare, dar cat poti tu de mult: MA VIOLEAZAAAAAA!!! SARITI!!!!

  • lollitta
      

    15.05.08 15:02:43

    are dreptate rusoaica. e cam incurcata treaba, ca dupa aia il platesc de bun.

    si nu!!!!!!! sting, nu imi place. daca ai sti tu… nu am cum sa imi placa. si nici ca ma violeaza nu pot sa strig. ca nu m-ar crede nimeni 😉

  • Adriana … 

    15.05.08 15:22:23

    rapunde-i la fiecare mesaj cu ceva de genul „scuza-ma, dar tocmai fac dragoste cu fratele tau, nu-mi arde de poezie”

  • lollitta
      

    15.05.08 15:31:37

    :)) super!!! sarut-manusitele, ca-i prea frumoasa!

  • loculdenicaieriloculdenicaieri15.05.08 16:52:50 

    pai e simplu, glume cu substrat amenintator:

    hai ca iti dau eu paharul asta de apa, ca la cat de iei de viata altora, se aranjeaza sotul uneia si bei cu paiul…

    tot asa aveam un coleg in liceu a glumit el pana a incasat-o dar urat de tot saracul

    chiar am discutat cu frate-tau si a zis ca nu e gelos dar daca Doamne pazeste imi face cineva probleme il baga in spital….

    ai prins ideea sper.

    aici nu sunt de acord cu diana, trebuie diplomatie, daca il iei deoparte, va gandi intr-un fel ca aveti intimitati si poate folosi asta impotriva ta.

    aaaa ! si inca ceva. arata-te vadit dezamagita de cumnat in prezenta sotului…

    bai nu am nimic ca e fratele tau, dar nu prea stie sa se poarte, parca nu ati fi frati… sincer, tu esti rafint, el pe cuvant e mai de la tara…

  • alina d.16.05.08 09:55:21 

    Un porc ca multi alti „barbati” care cred ca, daca au o chestie lunga care le atarna, li se cuvine totul. Iar daca, Doamne fereste, se intampla sa fie intr-o functie sau sa aiba ceva putere, eventual financiara, sunt mai porci decat porcii care se scalda in mocirla.

    De porci ca acesta nu scapi decat daca iti infingi tocul cui pana in creierul lui bolnav si apesi cu toata puterea de femeie adevarata. Multa bafta!

  • alina d.16.05.08 10:03:07 

    Stimate domnule Sting,

    Comentariul dvs. este la fel de bolnav ca avansurile „stimabilului” cumnat. Asadar, prin urmare si de aceea, dumneavoastra va incadrati cu succes la categoria porci. Ca si cumnatul. Ramane de stabilit care dintre dumneavoastra va avea bucuria sa castige aceasta categorie. Mult succes!

    P.S. Va tin pumnii!!!

  • Anunțuri
    Published in: on Mai 14, 2008 at 14:02  Lasă un comentariu  
    Tags:

    The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2008/05/14/cumnat-sacaitor/trackback/

    RSS feed for comments on this post.

    Lasă un răspuns

