Zana dulapurilor

De doua zile schimb garderoba de iarna cu cea pentru anotimpul cald. Nu mai am loc sa indes in dulapuri paltoane, geci si cizme. Dupa sotul meu s-ar zice ca exista un fel de zana a dulapurilor, echivalentul zanei maseluta care schimba cu o vraja puloverele cu tricourile. Am uitat sa specific faptul ca sotul meu are mai multe haine decat voi avea eu vreodata in toata viata mea. Un dulap si jumatate, dar din acelea mari, cat un perete. Din acelea care se numesc 4 anotimpuri. Va dati seama?! Vreo 300 de costume, 200 de pantaloni iar ciorapii ajung relaxat la 1000 de perechi. In toate nuantele curcubeului si cu toate fanteziile imaginabile. Cand trebuie sa se imbrace pentru a iesi undeva incepe 3 ore inainte si de multe ori nu e gata la timp. Fata de mine care reusesc, cu tot cu machiaj, sa fiu gata in 5 minute…

Ca sa nu mai vorbim de papuci. Doua valiza imense care stau pe raftul de deasupra in camara. Si cand la o adica tot doua perechi poarta tot timpul. E un fel de dependenta, cum am eu cu chilotii. Recunosc:am ajuns la 100 si tot mi se pare ca nu am destui. Dar inafara faptului ca exista o oarecare diferenta intre costul unui tanga si cel al unei perechi de papuci de firma (pentru ca altfel nu ii cumpara) ocupa mult mai putin loc. El are vreo 200 de perechi, relaxat. Si asta pentru ca anul trecut m-am enervat odata si am facut o curatenie generala. Toti papucii pe care nu ii purta de cel putin 5 ani de zile i-am aruncat. Cred ca de aceea i-a venit infarctul.

Eu as vrea sa se inventeze un dulap sferic. Pe care sa il pot invarti in functie de anotimp, fara sa trebuiasca sa mut dintr-un raft intr-altul pana imi vin ameteli. Mai ales ca nu reusesc niciodata sa fac toate schimbarile necesare: daca se face mai frig si n-am un pulover la indemana? dar parca nu e chiar momentul sa scot sandalele…si tot asa. In plus inca n-am reusit sa imi dau seama de diferenta dintre bumbac gros si lana. Drept urmare de multe ori cand ii dau sotului o pereche de ciorapi, fericita ca am gasit culoarea dorita ma intreba minunat: dar tu nu vezi ca sunt de lana?

Pentru mine e simplu: am un dulap si gata. Sus ce nu port, jos ce folosesc des. Si-mi ia cam 10 minute sa le mut dintr-o parte in cealalta. Ceea ce nu folosesc un an intreg inseamna ca nu-mi trebuie si daruiesc. Simplu ca buna-ziua.

  • hi5retards

     

    12.05.08 14:39:27

    just check me out 😀

  • tirowka

    12.05.08 18:48:37 

    sotul tau seamana prea mult cu al meu…

    suspect rau…;)))

    ai uitat sa mentionezi si colectia de cosmetice ptr el…creme ,parfumuri ,etc etc etc….

    si da…ciorapi numa BUMBAC…;)))))

    al meu e pesti ca zodie…

  • lollitta

    12.05.08 19:10:34

    :)) sigur nu-i acelasi. La cosmetice suntem cam la fel. al meu e varsator, da nu seamana

  • alina

     

    13.05.08 11:29:06

    Eu nu m-am apucat de asemenea indeletnicire pentru ca aici inca mai sunt zile reci. Plus de asta, nici nu-mi face placere pentru simplul motiv ca niciodata nu am suficient loc in dulap pentru toate hainele desi in fiecare dimineata ajung la concluzia ca nu am cu ce sa ma imbrac.

    Din fericire sau nu pentru mine, prietenul meu si maldarul lui de haine mai stau inca la mamica lui. Asa ca o terorizeaza pe ea cand nu-si gaseste cureaua. 🙂

  • lollitta
     

    13.05.08 14:39:36

    🙂

  • Dias71Dias71

    13.05.08 16:12:32 

    Se pare ca semanam ! Si eu sunt gata imbracata in 5 minute! Blugii se imbraca usor:)

    Si al meu are mai multe haine decat mine. Dar asta pt. ca eu insist mereu.Are obiceiul sa-si pateze hainele. Nu pentru ca ar fi bleg! Nicidecum. Ci pentru ca nu-l intereseaza! Adevarul e ca imi place tipu’ asa cum e ! Nu mi-as dori sa fie altfel.

    Bine ca ai dupapuri ! Nu glumesc ! Eu n-am. Ani intregi o camera care era goala am folosit-o pe post de dulap. Dar nu oricum. Hainele,gramada unele peste altele pe jos…De acolo alegeam cate ceva. Cand se schimba sezonul,mutam gramezile intre ele;spre usa de sezon…mai in spate restul…

    Pantofii imi plac si mie fantastic ! Cu tocul cat mai inalt si mai ascutit. Pantofi cu tocul cui si haine mulate pe corp…Mda…e o ipostaza in care ma regasesc destul de rar . Dar nu niciodata !

  • tirowka

     

    13.05.08 17:06:11

    am schimbat textul in rosu dar ma enerveaza …

    il vreau alb…

    vreau sa dispara patratele albe de la comentari…

    dar asta nu stiu cum s-o fac…

    cum ai reusit sa muti textele in dreapta?

    si restul in stanga?

    eu m-am chinuit de nebuna dar am preferat sa schimb poza din layout invers ,a fost mai usor…

    help

  • Xanadu

    13.05.08 18:37:51 

    Simplu ca banii-ziua, coană lollittico!…:)))

  • lollitta

    13.05.08 19:41:59 

    😛

  • RusoaicaRusoaica

    13.05.08 21:31:03 

    eu zic sa ii scoti „bulendrele: la vanzare. faci si tu bani albi pentru zile negre :))

    dulap sferic sa fie!

  • Anunțuri
    Published in: on Mai 12, 2008 at 12:12  Lasă un comentariu  
    Tags: ,

    The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2008/05/12/zana-dulapurilor/trackback/

    RSS feed for comments on this post.

    Lasă un răspuns

