Empatie

 

urlo-di-munchdurerea ta

in sufletul meu

curcubeu al tacerii

 

a mea carapace

pictata cu ranjet

de masca braziliana

 

le legan murmurat

un cersetor de ragaz

spre indiferenta Cuvantatorului

 

in oul nostru

duplicat

ne-am ancorat

cu amagirea

  • altmariusaltmarius

    11.05.08 17:43:16

    Interesanta aceasta simbioza a poeziei cu "Strigatul" lui Edvard Munch. Cred ca reproducerea a fost excelent aleasa pentru a sublinia ideea poeziei. Este cu adevarat o "empatie"

  • lollitta
    11.05.08 18:09:20

    multam de aprecieri 🙂

  • loculdenicaieriloculdenicaieri

    11.05.08 22:57:22

    am vazut cenusareasa 3, si la sfarsit este prezentat un majordom in tablul "strigatul". e foarte tare !

  • mariana405mariana405

    12.05.08 10:11:26

    masca poate fi o povara, arunc-o cateodata si gaseste-ti refugiul unde poti fi tu, unde poti plange , rade, poti fi nebuna, tanara asa cum esti.

  • lollitta
    12.05.08 10:15:16

    e cam greu s-o arunc aici unde sunt. daca mai incerc din cand in cand mi se spune ca ar trebui sa fiu mai… doamna

  • mariana405mariana405

    12.05.08 11:02:17

    :))) fii cum esti tu si promit ca no sa-ti mai zic doamna:)),dar cum ramane , dai o cafea daca vin pe acolo?
    🙂

  • lollitta

    12.05.08 12:07:15

    bineinteles. din aceea buna. sau un cappuccino, daca iti place mai mult. sincera sa fiu, eu iti recomand o ciocolata calda cu frisca si lichior. e fabuloasa

  • mariana405mariana405

    12.05.08 12:19:47

    stiu, am baut data trecuta, m-am ingrasat 2 kg si in italia si franta
    daca o tin asa fac tartitoiu de 1 m:))
    eu am fost in nord, milano, in sud, napoli , sardegnia, anul trecut:)

  • lollitta

    12.05.08 12:39:34

    pai daca mai vii, spune-mi si te scot la cafea. s-a anuntat si tirowka vara asta, o punem de-un bairam 🙂

  • Anunțuri
    Published in: on Mai 11, 2008 at 15:36  Lasă un comentariu  
    Tags:

    The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2008/05/11/empatie/trackback/

    RSS feed for comments on this post.

    Lasă un răspuns

