Barbatii celorlalte

 

Dragi Seherezade care inca nu ati gasit un sultan caruia sa-i povestiti o bucata de poveste pentru a reusi sa petreceti noaptea impreuna, nu fiti disperate. Nu va mai innecati in butoaiele cu melancolie si asculati-ma. Cand va simtiti singure si disperate, cand melancolia si singuratatea va strange de gat de nu mai puteti bea nici macar un strop de suc de fructe, incepeti sa va uitati in jur la barbatii prietenelor si cunostintelor voastre. Dar priviti-i cu atentie. Si apoi intrebati-va daca va mai vine sa plangeti pentru ca sunteti singure. Ganditi-va la Maria, care sta langa un gandac de 20 de ani. Sau la Ioana care are un sot care se da elegant, ii spune “doamna mea” dar de ani de zile la masa o pune sa manance paine uscata. Painea proaspata se cumpara in fiecare zi, dar mai intai trebuie mancata cea veche pentru ca “domnul” lupta impotriva risipei.

Imaginati-va ce inseamna sa fiti in acelasi pat cu Ion care sforaie ca un tractor sau cu Gigi care considera uitatul la meci impreuna cel mai bun preludiu. la Marin care face scandal de fiecare data cand vine de la servici si nu-i gata masa  iar dupa  ce termina de mancat ragaie de-l aude jumatate de bloc sau la Costica ce abia nimereste usa beat mort 8 seri pe saptamana.

Mai sunteti asa de nefericite?!

 

 

  • martisor09.05.08 12:34:24

    Lolli, iar iti stergi papucii de barbati numai ca sa vezi cat de bine te simti cu ei curati? :)))

    Eu sunt deacord cu painea, si eu fac la fel :)) Really! De fapt, nici nu cumpar una noua pana nu se termina cea veche. Iar pentru prospetime, ma folosesc de frigider.

    Ma incanta si preludiile din timpul meciului! Ba, de obicei, eu sunt microbista :)))

    Cat despre restul… tabieturilor, consider ca fiecare femeie are filtrul ei natural de selectie. Niciodata nu primesti mai mult (mai rau) decat accepti, decat admiti. Libertatea e un bun de a carui responsabilitate dam socoteala in fata nemultumirilor personale, in primul rand.

    Si oricum, starea de visare… duce mereu la acei rari, dar prezenti Feti-Frumosi, oricati neciopliti misuna in jurul nostru. Sau poate tocmai de aceea!!

  • lollitta09.05.08 14:14:56 

    ca de obicei postarea nu era impotriva barbatilor ci se voia un fel de ajutor pentru femeile care au impresia ca nu exista fara un barbat alaturi. voiam doar sa explic faptul ca uneori lipsa unui barbat poate fi si ceva pozitiv, nu neaparat negativ

  • evergreenevergreen09.05.08 14:26:10 

    :))) uofff…iubitii prietenelor mele imi plac 😉 ca i am ales impreuna. nu toti, dar majoritatea…

  • lollitta09.05.08 14:28:02 

    🙂 atunci e un pic mai grav la tine… dar cel putin inseamna ca ai prietene bune care tin cont de sfatul tau

  • mariana405mariana40509.05.08 15:13:03 

    auci,ce reclama, nu mi-ar place asemenea masculi. nu-mi plac barbatii prietenelor, ma fac sa-mi spun din nou ce bine ca-l am pe-al meu , asa cum este:)))

  • lollitta09.05.08 15:34:40

    🙂 asta era si ideea. sa ne stresam mai putin pentru ceea ce nu putem avea si sa ne bucuram mai mult de ceea ce suntem sau avem

  • coffee … 

    10.05.08 23:27:33

    bine ca ma chiama valentin si nu costica sau gigel;)

  • lollitta10.05.08 23:34:40 

    nu am vrut sa fie ofensiv, dar niste nume tot trebuia sa dau 🙂

    multumesc din suflet pentru ajutorul html. de atunci imi tot schimb hainele la blog 🙂

  • coffee11.05.08 00:26:25 

    cu placere, cu placere:))

    arata fain!:P

    uite ce, am un blog mai vechi aici http://darkwatch.weblog.ro/

    un blog pe care l-am lasat balta..poate dscifrezi cate ceva de acolo:)

  • Anunțuri
    Published in: on Mai 9, 2008 at 10:19  Lasă un comentariu  
    Tags: ,

    The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2008/05/09/barbatii-celorlalte/trackback/

    RSS feed for comments on this post.

    Lasă un răspuns

