Honey

Numele meu 

ca o caramea

iti indulceste

ochii si surasul

 

chiama-ma

si rosteste-mi numele

sunetele aluneca

pe limba

ca mierea

 

roste-l

 iar si iar

descantec, alint

 pana castiga

forta obisnuintei

 

                                          

atunci vei cauta

un nume nou

pentru dragoste

  • Ratonul-iscoditor

    07.05.08 12:58:29

    azi e vremea poeziei…la tine un nume de miere, prin alte parti cu flacari la vecernie!:))

  • lollitta
    07.05.08 13:11:08

    🙂 e-al meu, ce sa fac. pentru ca cel pe care mi l-a ales mama e cam complicat, aceasta e varianta scurta

  • roxana

    07.05.08 13:13:35

    Imi plac poeziile tale.Unele sunt dureros de triste,altele sunt optimiste.Citind poezia Honey,m-am incarcat de optimism:)Nu stiu de ce, azi am simtit ca esti ok:)Poate pentru ca pe aceasta pagina apare azi scris happy si un zambet.Sau poate versurie mi-au dat starea asta:)

  • mariana405mariana405

    07.05.08 15:24:37

    astazi esti cam dulce ,doamna:) si calda, cred ca ai vazut soarele si tu:) sper sa ii simti caldura si bucuria mult timp de acum incolo

  • lollitta
    07.05.08 16:08:50

    aici dimineata mirosea a vara si a mare, a sarat. in plus pe o masina am vazut un pescarus. parca era o rata. m-a bine dispus pe toata ziua

  • Anunțuri
    Published in: on Mai 7, 2008 at 11:59  Lasă un comentariu  
    Tags: ,

    The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2008/05/07/honey/trackback/

    RSS feed for comments on this post.

    Lasă un răspuns

