Leapsa de la greenfield

1. Ziua cea mai frumoasa – cand o zana buna mi-a salvat viata si mi-a redat increderea in oameni

2. Lucrul cel mai usor – sa gresesc avand intentii bune

3. Cel mai mare obstacol – eu insami

4. Cea mai mare greseala – fanatismul

5. Cauza rautatilor – egoismul

6. Cea mai mare infrangere – incapacitatea de a invata geografia

7. Prima necesitate – cafeaua de dimineata

8. Eroare – n-am fost langa mama mea cand a trebuit

9. Cel mai mare defect – incapacitatea de comunicare

10. Persoana cea mai periculoasa – cea mai iubita

11. Cel mai urat sentiment – fanatismul

12. Cel mai frumos cadou – primit: de la mama mea cand mi-a adus iubitul acasa; facut: 19 trandafiri impreuna cu un poster urias pe care scria TE IUBESC

13. Cel mai bun remediu – muzica buna

14. Protectia efectiva – puterea sufleteasca, echilibrul interior

15 Cele mai necesare persoane – tata, sora mea

16. Sentimentul cel mai frumos – iubirea (indragosteala) pentru ca functioneaza mai bine decat orice drog. Te face sa vezi lumea roz 🙂

  • greenfieldgreenfield

    01.05.08 16:16:40

    Vad ca ai executat leapsa tacit!

  • lollitta
    01.05.08 16:26:26

    🙂 pai daca te vizitez zilnic execut imediat

  • Anunțuri
    Published in: on Mai 1, 2008 at 15:40  Lasă un comentariu  
    Tags: ,

    The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2008/05/01/leapsa-de-la-greenfield/trackback/

    RSS feed for comments on this post.

    Lasă un răspuns

