Au inebunit salcamii

Aici la mine au innebunit salcamii. Si mie mi s-a facut dor de prietena mea. Care sta acum la vreo juma de ora de mine (cu metroul), dar pe care n-am mai vazut-o de vreo sase luni. Pentru ca ea lucreaza aproape in fiecare zi si cand nu lucreaza se duce la prietenul ei si mie imi lipseste mai mult decat mi-ar lipsi o bucata din mine.

Si azi cand am vazut salcamii mi-am adus aminte de ea. Pentru ca imi canta la chitara aceasta melodie mult inainte de a afla eu ca o canta Tudor Gheorghe. Pentru ca a invatat sa cante la chitara ca sa imi cante mie „Canarul galben” si pentru ca din cauza ei urasc „Love me tender” a lui Elvis pentru ca a fost primul lucru pe care l-a invatat ea si o noapte intreaga n-am auzit altceva decat o succesiune de note care abia spre dimineata s-au legat  astfel incat sa formeze melodia si acum daca aud acele note imi vine sa-mi iau campii.

Mi-e dor de ea pentru ca am crescut impreuna intr-ale literaturii si nu numai. Pentru ca impreuna cu ea am fumat prima tigara. Pentru ca atunci cand am cunoscut-o eu avea doua cozi groase impletite pe spate si era mai speriata ca o caprioara. Si pentru ca in al doilea an de facultate deja ma baga sub masa. Cu ea m-am imbatat prima oara cu o jumatate de vodca bauta in doua la o tigara si ne-a fost rau la amandoua si colegele de camera au trebuit sa ne schimbe asternuturile de cat am borat (mai ales eu). Pentru ca atunci cand se apuca sa danseze era mai salbatica decat un uragan iar cand se trezea dimineata era mai languroasa decat o tigroaica la soare. Pentru ca nu avea niciodata bani in a doua jumatate a lunii de cat facea cinste la toti prietenii in prima jumatate. Pentru ca am impartit intotdeauna totul – chiar si unii baieti cateodata 🙂 .

Imi lipseste felul in care ma asculta si incerca sa imi explice cat gresesc atunci cand ma indragosteam de vreunul care nu merita pentru ca ea dupa aia sa aiba numai iubiri neimpartasite. Si cat de rock era ea, si folk si numai la cenaclu.

Mi-e dor de ea si mi-e dor de mine cum eram atunci. Inainte de-a lua in piept viata adevarata. Si cum parca nu mai avem subiecte in comun acum cand ne mai auzim la telefon. Oricum, au innebunit salcamii, sauvage Clotilde.

  • janinjanin

    24.04.08 18:55:30

    Sa te intorci la vremurile de atunci mai greu. Sa ii dai un telefon si sa iesiti ca fetele mai usor. Daca e prietena nu te poate refuza. Incearca 🙂

  • FIDELITY

    24.04.08 18:56:01

    Peste tot au explodat salcâmii. Şi bine au făcut.

  • lollitta
    24.04.08 20:26:01

    @janin

    daca ar fi asa de simplu…prietena mea e una dintre cele mai lenese persoane care exista pe pamantul asta 🙂
    in plus eu nu prea pot sa ies din casa. asa ca e mai greu decat pare

  • jamescrissilvjamescrissilv

    25.04.08 11:17:09

    n-au inebunit dar ne iubesc.

    e vinerea mare
    o zi minunata iti doresc si un Paste Fericit

  • lollitta
    25.04.08 11:30:24

    multumesc la fel. sarbatori fericite si tie

  • greenfieldgreenfield

    25.04.08 11:41:09

    Sunt albi, galbeni si lila prin Bucuresti, splendoare-n natura!

  • lollitta
    25.04.08 12:01:03

    imi aduc aminte ca in copilarie mancam flori de salcam. erau mai bune decat orice fel de miere 🙂

  • Dias71Dias71

    25.04.08 20:50:28

    Sarbatori linistite,luminoase si calde iti doresc !

  • lollitta

    25.04.08 20:52:01

    multumesc. sa le ai si tu pline de caldura :*

  • Anunțuri
    Published in: on Aprilie 24, 2008 at 17:44  Lasă un comentariu  
    Tags: ,

    The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2008/04/24/au-inebunit-salcamii/trackback/

    RSS feed for comments on this post.

    Lasă un răspuns

