Leapsa de la Dias pe 8 ganduri

flori-oaza mea de libertate

singuratate- normalitate

iubire-eu nu mai sunt

acasa-vis dintotdeauna

batranete-calatorie in jurul lumii

blog-lumea mea

marea-atat de aproape dar nu reusesc sa ajung la ea

dorinta-nu mi-o pot permite

  • Dias71Dias71

    22.04.08 16:14:28

    Frumos spus.Insa razbate niste tristete de aici…

    Capul sus!
    Da’ tu nu esti singura!!!Noi suntem pe-aici si te citim…

  • mariana405mariana405

    22.04.08 16:20:52

    diana are dreptate,blogul este refugiu pentru multi si toti suntem solitari intr-un fel anume.pup

  • lollitta
    22.04.08 16:30:22

    am avut o surpriza foarte frumoasa cu intrarea mea pe blog. nu ma asteptam sa fiu citita, drept sa spun. acu am devanit dependenta 🙂 e asa de bine sa ai cu cine comunica!

  • jamescrissilvjamescrissilv

    22.04.08 16:45:58

    de ce nu iti poti permite dorinta?
    o zi minunata iti doresc

  • lollitta
    22.04.08 17:19:49

    pentru ca acum nu pot. va veni si vremea cand o sa mi-o pot permite….

  • Anunțuri
    Published in: on Aprilie 22, 2008 at 15:56  Lasă un comentariu  
    Tags:

    The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2008/04/22/leapsa-de-la-dias-pe-8-ganduri/trackback/

    RSS feed for comments on this post.

    Lasă un răspuns

