Violenta barbatilor

Am sa pornesc de iar de la un citat care dupa mine e o explicatie destul de buna la o intrebare pe care am vazut-o des aici pe blog (si nu numai): de ce barbatii agreseaza femeile?

„Barbatii isi cunosc foarte putin propriul corp. Se spune ca femeile isi ingrijesc mult propriul aspect, dar dupa mine e valabil contrariul: pentru barbatul tanar corpul conteaza foarte mult si reprezinta totul. Pentru femeie corpul reprezinta interiorul, o intimitate  care se sublimeaza prin gravidanta. Femeile fac dragoste iauntru, barbatii fac dragoste prin femeie sau impotriva ei. Cu ajutorul femeii sau datorita bolii barbatul ajunge sa se raporteze la propriul corp”. (Adriano Sofri – Contro Giuliano-Noi uomini, le donne e l’aborto)

Eu am avut ocazia sa constat aceasta evidenta. Pot sa spun ca barbatii nu isi cunosc si de multe ori nu isi accepta propriul corp. Pentru ei este doar o unealta care trebuie sa asculte neconditionat de comenzile primite. Si de aici dezastrul in momentul in care acest corp demonstreaza limite. Pentru ca a exista inseamna a actiona. Si in momentul in care gestul dorit nu reuseste incearca sa demonstreze altfel propria vointa. Si recurg la violenta.

Femeile sunt mai puternice si disociaza gandul de invelisul lui extern. De aceea exista femei care vor crede mereu atunci cand barbatii care le umplu de vanatai isi cer iertare. Le trebuie mult timp sa se convinga de faptul ca se atenteaza la intreaga lor persoana, nu numai la corp.

Nici o fiinta cu adevarat puternica nu va adopta violenta in nici o situatie. Pare un nonsens, dar femeile iau bataie pentru ca sunt puternice. Altfel ar raspunde si si-ar omori barbatii. Care stiu, dar lasi cum sunt, prefera sa ignore acest adevar. Ati vazut vreodata un caine lup in fata unui pichinez? Cel mic latra de  nu mai poate, ai impresia ca o sa-l faca bucati pe cel mai mare. Care de obicei face stanga-mprejur si se indeparteaza. Pentru ca e constient de propria forta.  

 

 

  • mariana405mariana405

    19.04.08 18:36:04

    :)ai reusit sa redai un aspect , pe care multi nu-l stiu, recunosc.dar nu toate femeile sunt asa,multe sunt ingrozite si nu constientizeaza puterea pe care o detin.Barbatii violenti, sunt de regula cei mai lasi oameni.In momentul in care fac o banala raceala, diaree, lumea lor de masculi feroce ,se prabuseste.Este un subiect, pe marginea caruia se pot face polemici ,poate si 1 an incontinuu.
    Mai avem o speranta, ca educand copii nostrii impotriva violentei, poate nu o sa scada numarul agresorilor , in viitor

  • lollitta

    19.04.08 18:49:52

    copiii sunt singura salvare. important este sa ii educam la feminin, si nu la violenta. acelasi autor din care am citat spunea ca marea revelatie nu ar fi un dumnezeu femeie, ci o fiica in loc de fiul Isus

  • xxl

    19.04.08 19:16:45

    Presupunand ca am ajuns deja pe acest taram nefericit al violentei, as remarca unul din multele motive care duc la aceasta asa zisa violenta masculina. Mai intai trebuie cautata cauzalitatea, care, de regula, este un conflict perpetuat in timp. Femeia, care este asa cum o descrii, il agreseaza moral, adica il toaca marunt, marunt. Barbatul, care este tot asa cum spui, raspunde cu mijloacele la indemana, adica prin agresiune fizica. Si iata cum se ajunge la aceasta situatie cauzatoare de atatea neajunsuri. Ea este in fapt o lipsa de comunicare.

  • mariana405mariana405

    19.04.08 19:40:41

    @lollita

    Poate este o blasfemie,dar intradevar ar fi fost o schimbare de mentalitate.

    @xxl
    imi cer iertare,chiar nu stiu daca esti barbat sau femeie,nu am rabdare sa caut, dar dupa vorbele spuse, tind sa cred ca esti barbat.Daca consideri ca este lipsa de comunicare, ti-ar conveni in momentul in care iti superi nevasta, ea sa recurga la celebra metoda "bobbit"? Asta ca ii este la indemana, doar nu exista comunicare?!

  • lollitta
    19.04.08 23:48:19

    @mariana
    doamna draga, cum reusiti sa scrieti dedesubt? 🙂
    @xxl
    nu exista nici un motiv suficient de bun incat sa poata determina violenta. cateodata poate fi admisa ca aparare. doar in cazuri extreme. si nu ca raspuns la "tocatul marunt, marunt"

  • mariana405mariana405

    20.04.08 00:32:53

    vad ca ai reusit si tu:) .esti mai blanda ca mine in exprimare:)

  • lollitta
    20.04.08 10:26:22

    o duminica frumoasa

  • xxl

    20.04.08 15:09:09

    Mariana, in cazul de fata, chiar nu conteaza daca sunt femeie sau barbat. Ti s-a parut ca as avea o parere partizana? Era doar o explicatie asupra cauzalitatii, si, nici macar nu-mi apartine, a fost promovata "pe sticla". Atunci cand patimile vorbesc, judecata tace.
    Lollitta, cred ca nu ai vrut sa spui "determina" ci "justifica". La determinare, mai inainte, ma referisem eu. Pana la urma, ramaneti convinse ca sunt barbat :))).

  • lollitta
    20.04.08 15:12:11

    ai mare dreptate. am vrut sa spun justifica. dar dupa ce m-am chinuit juma de ora sa gasesc cuvantul, am pus determina, pentru ca nu-mi venea. se mai intampla 🙂
    imi cer scuze. nu e o scuza, dar romaneste vorbesc doar pe blog 😦

  • mariana405mariana405

    20.04.08 15:41:43

    @xxl
    nu este important sexul, dar faptul ca esti de acord cu aceasta justificare mediatizata pe sticla, cum spui tu,denota masculinitatea si recunoasterea cicalelii.Ma repet nu cintest, ca uneori si femeile provoaca :gasirea altui mascul, puturosenie, cicaleala, nesimtire, ura, dar aici nu vorbeam de"masochiste", vorbeam despre cele care au de suferit intradevar si carora le este frica sa scoata capul la liman,Ju decata exista si cand patimile vorbesc, ca daca tu aprobi- ca daca mandra f…e la cap trebuie coerectata cu batul, atunci , traiasca lorena bobbit.Nu te simtii lezat;lezata,ca aplic metode drastice-care denota lipsa judecatii aceeasi lipsa de judecata a fost si in cazul in care aprobam violenta ca urmare a cicalelii.Exista metode de a scapa de poveri DIVORTUL si ai scapat ,cu toate ca daca stau bine si ma gandesc, lipsa de antrenament la aruncare cu pumnul poate duce la atrofierea muschilor:)

  • greenfieldgreenfield

    20.04.08 16:17:52

    lollitta, barbatii violenti trebuie marginalizati, altfel niciodata nu vor sti ca trebuie sa se schimbe. Urasc violenta sub toate formele.

    O zi de duminica frumoasa, va doresc!

  • lollitta
    20.04.08 18:10:51

    sunt de acord cu tine, greenfield!
    si cat de multe forme ascunse poate avea!

    florii frumoase si tie

  • xxl

    20.04.08 18:43:44

    Lollitta, :).

    Mariana, cauzalitatea este cauzalitate, indiferent daca cineva este de acord sau impotriva. Poti, eventual, contesta veridicitatea afirmatiei, dar nu confunda planurile. In fond, nu vad cine te contrazice.

  • lollitta
    20.04.08 21:59:19

    @xxl

    pana la urma te-am gasit! te-am si citit si am avut confirmarea: esti barbat!!! 🙂

  • xxl

    21.04.08 09:06:23

    Esti sigura? :))))))))))

  • mariana405mariana405

    21.04.08 09:07:55

    @xxl
    chiar aseara am avut o discutie cu cineva , care a incercat sa ma convinga ca fiecare individ de crede normal, deci cel care a facut sau sustinut aceste afirmatii ,sunt "normali", atunci si femeile care riposteaza la violenta, din disperare, nepremeditat, dar poate drastic sunt normale:)) A dracului de normalitate.Exista metode mult mai usoare de a scapa de cineva pe care nu agreezi:divortul. Stiu ca intr-un fel ma ironizezi , caci "nu m-ai contrazis",dar banuiesc ca fiecare poate avea o opinie personala"normala",spusa-scrisa cu patima , dar cu judecata.

    :))) hai ca las patimile deoparte si nu ma mai iau de nimic .o zi cat se poate de buna d-le
    .

  • mariana405mariana405

    21.04.08 09:09:52

    erata:))

    se in loc de "de"
    cei in loc de "cel"

  • lollitta

    21.04.08 10:15:40

    e adevarat ca cei care fac gesturi extreme le considera normale. altfel n-ar avea curajul 🙂
    in mentalitatea unei femei care este agresata nu exista varianta de a putea parasi barbatul care ii face asa ceva. pentru amenintarile pe care le primeste si pentru un fel se supusenie accentuata. de aceea divortul e foarte greu de gandit ca o solutie. de multe ori se ajunge la crima care paradoxal pare mai simpla

  • mariana405mariana405

    21.04.08 11:18:02

    @lolita
    nu este asa, da ai dreptate frica de amenintari si batai te paralizeaza, dar tot frica, la un moment dat iti da acel impuls nebunesc sau de fapt vrei sa te aperi si pui mana pe ceva , ii dai in cap, arunci cu ceva, iei un obiect ascutit..Dar sincer nu ma gandeam la crima, ma gandeam tot la vestita lorena bobbit, dar m-am gandit ca-l disper pe saracul xxl:)))daca mai pomenesc despre ea,iar mi-o trantea apoi ca daca patimile vorbesc a dracului judecata ma paraseste:)).Asa ca n-am vrut sa-l mai provoc

  • lollitta

    21.04.08 12:59:26

    da cine e aceasta lorena bobbit?
    tre sa ma informez, ca n-am auzit de ea

  • mariana405mariana405

    21.04.08 13:17:16

    intra pe google.Esti foarte tanara? parca prin anii 90 s-a mediatizat foarte mult un caz din america.O familie lorena si waine bobbit-ea fiind din ecuador, a iesit in evidenta cu un caz mai special.Sotul care era de o violenta iesita din comun, in urma atacurilor asupra femeii , a ramas fara organ:).Aceasta, l-a prins cand dormea sau in preajma somnului si i l-a taiat cu cutitul ,binenteles ca l-a si aruncat.Omul s-a trezit urlan ,a fost chemata salvare politia.el a plecat ,dupa indelungi cautari ale organului prin gradini, la spital iar ea a fost arestata. Dupa indelungi dezbateri femeia a fost achitata si declarat ca a fost in aparare.S-a sarbatorit si in america si in ecuador castigarea procesului catre femeie si pentru prima oara, barbatilor a inceput sa le fie teama de vreo zurlie pe langa casa:).A, el dupa operatia de reintregire:))) a ajuns vedeta porno( acum nu stiu daca avea vreo tija,pentru sustinere:)

  • lollitta
    21.04.08 14:15:41

    :)) super. cred ca ar trebui sa o cunoasca toti barbatii care indraznesc sa ridice mana asupra vreunei femei. fara sa am idee de acest caz inainte de casatorie il amenintasem pe sotul meu cu o pedeapsa de felul acesta daca indraznea sa ridice vreodata mana asupra mea

  • mariana405mariana405

    21.04.08 14:26:29

    vezi, de aceea il tachinam pe xxl:))

  • lollitta
    21.04.08 15:18:51

    🙂

  • xxl

    22.04.08 12:23:37

    Periculoase domnule! Tachinatul o fi provocand reactii secundare? :))))

  • lollitta
    22.04.08 14:36:15

    poate provoca ulcer daca nu iti place cine te tachineaza 🙂 sau mancarimi 🙂

  • xxl

    23.04.08 15:48:26

    Este oare cazul sa ma tratez preventiv?

  • lollitta
    23.04.08 18:10:13

    tu decizi 😉

  • Anunțuri
    Published in: on Aprilie 19, 2008 at 17:52  Comments (1)  
    Tags: ,

    The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2008/04/19/violenta-barbatilor/trackback/

    RSS feed for comments on this post.

    One CommentLasă un comentariu

    1. […] nu e poveste Despre violenta barbatilor am mai vorbit aici incercand sa explic dintr-un punct de vedere psihologic ceea ce se intampla. Acum as vrea sa ma […]


    Lasă un răspuns

    Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

    Logo WordPress.com

    Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

    Poză Twitter

    Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

    Fotografie Facebook

    Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

    Fotografie Google+

    Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

    Conectare la %s