Proaspata ca primul sarut

Azi am vazut o publicitate mare pe o pancarda in oras. Era despre un super-market si se referea la fructe. Arata o capsuna uriasa si frumoasa, rosie-foc. Si sloganul zicea: „proaspata ca primul sarut de diminata”. Si m-a bufnit rasul.

Acu eu nu vreau sa fiu rea sau cinica. As fi putut intelege ceva de genul: „ca sa-ti faca proaspat primul sarut” sau „ca sa dea gust primului sarut”. Dar cum „cine stie, cunoaste”, as vrea sa intreb pe toti cei care au prieten/a fumatori cam cat de proaspat este primul sarut, cand de obicei ai gura atat de coclita ca nu reusesti nici sa-ti desclestezi dintii, indiferent cat de bine te-ai spalat inainte da a ajunge in pat (pe cuvant de fumatoare inraita). Sau cam cat de indragostit trebuie sa fii ca sa ti se para proaspat sarutul (sau cat de racit, pentru ca sa nu mai ai nici gust, nici miros).

Sa speram ca in acel super-market capsunile nu vor avea gustul sarutului de dimineata!

  • RusoaicaRusoaica

    15.04.08 16:34:25

    :)) eu cum am nasul infundat dimineata – si mai tot timpul – n-am probleme din astea… dar tot cred ca mai proaspat e dupa ce ma spal bine pe dinti!

    da poate daca papam capsuna aia minunata ne revenim :))

  • lollitta
    15.04.08 18:05:07

    n-am reusit sa imi dau seama daca e doar o foarte mare exagerare sau o ipocrizie absoluta in tara ei de bastina

    saracii creatori de publicitate nu mai stiu ce sa mai inventeze……

  • greenfieldgreenfield

    16.04.08 20:41:16

    Ai dreptate, eu fara Tic-Tac sunt un om bolnav, de ani de zile, asa ca ai perfecta dreptate!

  • RegnierRegnier

    17.04.08 00:29:16

    🙂

  • Anunțuri
    Published in: on Aprilie 15, 2008 at 16:15  Lasă un comentariu  
    Tags: ,

    The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2008/04/15/proaspata-ca-primul-sarut/trackback/

    RSS feed for comments on this post.

    Lasă un răspuns

