Leapsa de la Rusoaica

ce-mi place:

1. soarele – sa fac plaja zi-lumina, fara sa-mi mai trebuiasca nimic altceva;

2. muzica – singurul lucru care ma face sa imi treaca o criza de nervi, chiar si fara sa fumez tigara de la tigara;

3. sa citesc – cel mai fericit mod de a-mi petrece timpul;

4. sa vorbesc cu sora si tatal meu – e singurul fel in care nu ma simt singura pe lume;

5. prietenii adevarati – acele persoane pe care poti sa le chemi la orice ora din zi sau din noapte si nu te refuza.

ce urasc:

1. frigul in toate formele lui;

2. oamenii habotnici care isi pun ochelari de cal si nu mai vad nimic altceva in jurul lor;

3. persoanele care tipa – urletul ma loveste mai mult decat o palma si in fata lui nu reusesc sa ma apar in nici un fel;

4. masinile – daca ar fi fost dupa mine umanitatea ar merge si acum pe jos;

5. sa nu pot fi alaturi de cei care imi sunt dragi.

  • RusoaicaRusoaica

     

    03.04.08 23:27:34

    pe jos s amergi tu – ca eu iubesc masinile, da? ne-am inteles? :))

  • lollitta03.04.08 23:30:47 

    🙂

    eu nu, ca fara poate acu eram acasa si nu la naiba-n praznic. dau si eu vina pe masini….

  • lumea-in-dungilumea-in-dungi03.04.08 23:32:41 

    cred ca asa ar gandi si un om inteligent:))

    nici eu nu sunt de acord la faza cu masinile…ueeeee vrei sa merg la facultate pe jos 2 ore?

    si la faza cu tata si sora e ciudat.multi petrec mult timp cu mamele.si multe surori nu se inteleg:)

  • lollitta
    04.04.08 17:31:54  

    mama mea nu mai este de anul trecut. ii mai am pe tata si pe sora. si sunt foarte departe de mine.

  • ioanbistriteanul04.04.08 21:40:23 

    lollita, cred că eşti o eroină. Te lupţi cu multe şi le cîştigi. Mergi mai departe, treci peste obstacole şi vei reuşi. Succes.

  • lollitta
    05.04.08 14:42:55  

    🙂

    ar fi bine sa le castig pe toate……

  • INTJ25.06.08 15:32:40 

    „mama mea nu mai este de anul trecut. ii mai am pe tata si pe sora. si sunt foarte departe de mine.” … cei morti si cei vii sunt atat de aproape de noi cat le permitem noi sa fie! Chiar prima ta propozitie imi demonstraza cu succes ca „mama ta inca mai este” … depinde doar de tine „cat timp va mai fi”.

  • Anunțuri
    Published in: on Aprilie 3, 2008 at 22:57  Lasă un comentariu  
    Tags: ,

    The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2008/04/03/leapsa-de-la-rusoaica/trackback/

    RSS feed for comments on this post.

    Lasă un răspuns

