sinucidere

Exista o multime de feluri de a te sinucide: plafonandu-te intr-o viata monotona, refuzand sa iubesti, neavand curajul sa faci o alegere, lasand obsesiile sa te calauzeasca. Dar acestea sunt gesturi pe care le facem in viata de zi cu zi si de care prea putin ne dam seama.
Eu voiam sa vorbesc despre sinuciderea adevarata, acel gest condamnat de biserica si ridicat in slavi de adeptii unora dintre filosofi. Ca orice persoana (probabil) am avut si eu o perioada in care ma gandeam des la sinucidere. Nu cand am citit Cioran, ci de fiecare data cand ma certam cu mama. Am si incercat odata- bineinteles dupa o dragoste neimpartasita, cand toti prietenii mei s-au dus sa cante colinde iar mie mi s-a parut ca am ramas singura pe lume. Din fericire organismul meu a fost mai puternic decat dorinta de a nu mai fi. Si o zana buna a avut grija sa-mi demonstreze ca ingerii n-au disparut cu totul de pe fata pamantului. Dupa, m-am gandit ca probabil mai erau lucruri pe care nu le facusem si de aceea cineva mi-a mai acordat un pic de timp.
Cand am mai crescut (la minte) mi-am dat seama cat de egoist este acest gest. Nu neaparat din punctul de vedere al durerii pe care o provoci celor care te iubesc. Dar a pune capat propriei vieti e ca si cum ai avea o piatra pretioasa pe care nu vrei s-o folosesti. Si in loc sa o daruiesti, in loc sa salvezi viata cuiva cu acea comoara, preferi s-o arunci in canal, gandindu-te: daca eu n-o vreau, atunci nimeni nu are dreptul s-o aiba. Cat de rai putem fi pentru a judeca atat de gresit?

  • evergreen
    20.03.08 15:51:24

    🙂 sinuciderea este o alegere. de obicei este facuta in perioade groaznice, dar ceea ce uitam deseori este ca sunt perioade si ca trec. ciudat sa citesc la tine o insemnare cu subiectul pe care l-am abordat si eu acum cateva zile…probabil ca ne macina

  • absintabsint

    20.03.08 17:07:55

    E pacat sa faci o asemenea alegere. Chiar si cand ti se pare ca e sfarsitul drumului. Din pacate eu n-am fost in stare sa opresc pe cineva drag sa faca asemenea pas. A lasat in urma amintriri frumoase dar si frustrarea in sufletul meu…

  • lollitta

    20.03.08 17:07:56

    e cam greu in acele momente sa constientizezi ca poate fi o situatie trecatoare. 🙂

  • absintabsint

    20.03.08 17:08:53

    ai dreptate lollita…

  • lollitta

    20.03.08 17:11:35

    dar te poti darui cuiva de tot, chiar anulandu-te. e oricum mai generos decat sa te sinucizi

  • Anunțuri
    Published in: on Martie 20, 2008 at 15:15  Lasă un comentariu  
    Tags: ,

    The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2008/03/20/122/trackback/

    RSS feed for comments on this post.

    Lasă un răspuns

