Cu sau fara ochelari

Zilele trecute mi s-a facut o propunere foarte interesanta: vrei sa iti faci operatie la ochi (cu laser) si sa renunti la ochelari? cu tehnica din ziua de azi in 30 de secunde esti ca noua. Si am intrat in criza. Lasand deoparte frica mea colosala pentru tot ceea ce inseamna operatie (indiferent de modul in care este facuta: laser, laparoscopic etc), mi-am adresat intrebarea fundamentala: sa raman fara ochelari?!
Cine poarta, intelege. In spatele ochelarilor ma apar de tot ceea ce inseamna lume rea, cand nu mai am chef de univers mi-i scot pur si simplu si o minunata ceata ma invaluie protector. Cum o sa ma mai pot feri de oameni daca vad bine? fara ochelari poti merge pe strada, dar cu ochii inchisi, nu!
Fara aceasta masca nu mai sunt egala cu mine insami. Asa cum, daca as sterge o litera din numele meu, el n-ar mai insemna acelasi eu, daca n-as mai avea ochelarii -pe care ii port de-o viata – n-as mai fi aceeasi. Goala in fata lumii, expusa privirilor indiscrete, mai goala decat daca nu as avea haine!
Nu exista avantaj care sa ma poata convinge.
P.S. La intrebarea unui coleg ironic care voia sa stie cum se pot saruta doi ochelaristi (parintii mei), tata i-a raspuns: ne scoatem ochelarii si ne sarutam ca chiorii.

  • xxl

    18.03.08 08:55:49

    Pentru motivele tale nu s-a inventat nici un laser :). Parerea mea este sa pastrezi ochelarii.

  • lollitta…

    18.03.08 14:22:41

    🙂

  • Anunțuri
    Published in: on Martie 17, 2008 at 20:46  Comments (2)  
    Tags: , ,

    The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2008/03/17/cu-sau-fara-ochelari/trackback/

    RSS feed for comments on this post.

    2 comentariiLasă un comentariu

    1. fii tu insati.

    2. 🙂 pai incercam sa-mi dau seama daca ochelarii fac sau nu parte din mine insami


    Lasă un răspuns

