Cat vrei sa traiesti?

Cand eram adolescenta ma gandeam ca 30 de ani este o varsta decenta pentru ca sa mori. Atunci mi se parea ca dupa 20 deja incepi sa imbatranesti. Nu ii intelegeam in nici un fel pe oamenii care voiau sa traiasca mult. Ce sens are – ma gandeam – sa fii batran si neputincios? La cel mai mic semn de slabiciune ar fi cazul sa iti pui capat zilelor. Pe vremea aceea ma simteam capabila de cele mai marete fapte.

Dupa ce am trecut de 20 mi-am dat seama ca lucrurile sunt un pic mai complicate. Am inceput sa pierd o parte din cei dragi. Aveau multi ani, dar pentru mine erau importanti. Deci nu trebuiau sa moara.

Ajunsa aproape de 30 mi-am dat seama ca nici macar a suta parte din lucrurile pe care credeam ca o sa le fac pana la acea varsta nu am avut timp sa le duc la bun sfarsit. Probabil cu timpul devenim un pic mai ingaduitori cu noi insine. Si-am largit un pic bariera cu inca vreo 10 ani. Am constientizat ca exista oameni pentru care contez si care au nevoie de mine. Si deocamdata nu ii pot lasa singuri. In plus am inteles ca batranetea nu tine neaparat de varsta (pana la o limita). Si am o lista uriasa cu lucrurile pe care le mai am de facut inainte de ultima zi.

Dar cand voi ajunge surda, oarba, tremuranda, voi mai avea luciditatea de a ma gandi ca vreau sa se termine?

Sper sa "ma stranga" Dumnezeu de pe pamant inainte.

  • RusoaicaRusoaica

    14.03.08 19:16:47

    tu nu te mai maturizezi veci :))
    tot la o biblioteca pun pariu ca visezi }{

  • lollitta#8230;

    14.03.08 20:27:40

    da de unde stii?
    😉

  • AcadeauaAcadeaua

    16.03.08 10:38:20

    Si eu am dezvoltat ideea asta cu ceva timp in urma. Cam la fel.

  • Anunțuri
    Published in: on Martie 14, 2008 at 16:15  Lasă un comentariu  
    Tags: , ,

    The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2008/03/14/cat-vrei-sa-traiesti/trackback/

    RSS feed for comments on this post.

    Lasă un răspuns

