Cu gandul la Ea

Aveam vreo 16 ani, si ma despartisem de „dragostea vietii mele” de ceva timp. Il voiam inpoi, dar el rezista ferm pe pozitii motivand ca ii facusem prea mult rau cand il parasisem si nu mai avea chef sa sufere. Dupa vreo cateva saptamani se indura si imi trimite printr-o colega raspuns sa ne intalnim. Asurzita de bucuria vestii, nu am inteles bine ora. Era iarna, vreo -15 grade. L-am asteptat cam doua ore pe un trotuar. Intoarsa acasa, mi-am topit in lacrimi sufletul inghetat. Am plans pana n-am mai stiut de mine. Spre seara, la un moment dat, ii aud vocea ca-n vis. Venise sa ma vada. Mai tarziu am aflat ca mama mea, pe ascuns de tata pe care il pacalise ca se duce pana la o vecina, a iesit in slapi si s-a dus acasa la dansul. Cu toata rusine, l-a rugat sa-si faca mila si sa vina sa ma linisteasca. De atunci cred in ingeri.

Aveam vreo 19 ani si fusesem la un revelion cu un alt el, geniu neinteles cu care am filozofat o noapte intreaga si ne-am sarutat doar o data. Bineinteles ca m-am indragostit definitiv. Dar ca doi oameni „maturi” hotarasem dimineata, inainte de a ne desparti, ca experienta fusese prea „totala” ca sa o diluam in intalniri de zi cu zi. Asa ca am petrecut toata ziua de 1 ianuarie bocindu-ma. La un moment dat mama mi-a pus capul in poala ei si m-a spovedit bine-bine. Dupa aia m-a asigurat: stai linistita, ca atunci cand o sa se trezeasca, te suna. Bineinteles ca a avut dreptate. Si ca n-a fost singura data cand mi-a dat telefon.

Aveam 22 de ani si deja un an de la casatorie. Am aflat ca sotul ma mintea de un an umbland pe coclauri. Si am sunat-o pe mama pentru ca voiam sa iau o pauza de gandire. Si de data asta mi-a zis: ori cu el, ori, daca nu, singura nu vii, ca acum esti o femeie maritata; ce-or sa zica neamurile daca la 22 de ani esti deja divortata? si-am mai intins-o alti 3 ani, suportand o gramada de alte mizerii pana am ajuns la limita rabdarii. De data asta n-avusese dreptate.

Cat as vrea sa pot vorbi cu EA acum, sa-mi mai mangaie un pic sufletul…..

  • jamescrissilvjamescrissilv

    12.03.08 15:41:39

    ne lipsesc multe amintiri dragi.

    o zi minunata iti doresc

  • ioana-popescuioana-popescu

    12.03.08 15:46:32

    frumos…sincer…nu strit…cred ca ai fost fericita…dar poate mai bine nu te ajuta…e bine , din cand in cand sa ne ajutam singuri..te pup mult

  • lollitta#8230;

    12.03.08 15:50:39

    daca nici mama nu te poate ajuta, atunci cine?
    ca tot singuri tre sa iesim pana la urma din toate incurcaturile

  • jamescrissilvjamescrissilv

    12.03.08 16:14:28

    singuri si doar singuri ne putem ajuta. oricat de dragi ne-ar fi cei din jur sau cat de mult ne-ar iubi, nu pot fi in locul nostru.
    o zi minunata iti doresc

  • lollitta#8230;

    12.03.08 16:17:42

    din fericire (sau nefericire) omul este un animal social
    e destul de frustrant cand iti dai seama ca nu poti ajunge la autarhie

  • RusoaicaRusoaica

    12.03.08 17:03:33

    🙂
    Dumnezeu sa o ierte!

  • greenfieldgreenfield

    12.03.08 19:03:55

    Si eu simt si acum, uneori, nevoia s-o sun pe mama s-o intreb ceva, au trecut deja multi ani de cand s-a prapadit, asa e legea firii la noi, la oameni. Dumnezeu sa-i ierte pe parintii care nu mai sunt.

  • lollitta…

    12.03.08 21:16:45

    te-am secatuit de vlaga
    m-ai nascut, m-ai inflorit
    fara tine, mama draga

    soarele-i la asfintit

  • iarinapiarinap

    13.03.08 19:13:50

    Dumnezeu s o ierte..>:D<…

  • Anunțuri
    Published in: on Martie 12, 2008 at 14:52  Lasă un comentariu  
    Tags:

    The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2008/03/12/cu-gandul-la-ea/trackback/

    RSS feed for comments on this post.

    Lasă un răspuns

