singuratate

Exista atat de multe feluri de singuratate: singuratatea unei tigari, dupa miezul noptii, pe intuneric, atunci cand nu poti adormi, dar nu aprinzi lumina, si intunericul iti face proprie o casa care nu iti apartine, pentru ca tot universul este cuprins intr-o raza de un metru, cat reusesc sa vad fara ochelari; singuratatea de duminica dupa-amiaza, cand restul dorm, dar eu nu am voie pentru ca trebuie sa ii pazesc pe amandoi: unul sa nu faca boroboate, altuia sa nu i se faca rau, cand la televizor se vorbeste doar de fotbal, fara nici o carte de citit, duminica-zi de odihna, cand nu se poate lucra, un pic pentru ca asa spune Biblia, un pic pentru ca oricum este zi de odihna si n-am chef sa fac nimic, cand nu pot sa sun pe nimeni pentru ca am vorbit deja cu sora-mea de dimineata si pe tata o sa il sun maine ca e ziua lui, singuratate concentrica pentru ca nu am pe nimeni cu care sa pot vorbi in aceasta casa, in acest oras strain, in aceasta tara care nu e a mea, si gandul ca ma despart atatia kilometri de toata lumea imi paralizeaza orice interes as mai putea avea pentru vietile putinilor amici care mi-au mai ramas; singuratatea bolii, care nu e a mea, dar ma cuprinde ca intr-un vartej ce inghite tot, intunecand orice privire aruncata spre lumea zambitoare din jur; singuratatea unei „diferite” care nu reuseste sa se integreze intr-o societate ipocrita, dar nici nu are curajul de a-si exprima punctul de vedere, singuratatea fiicei care si-a pierdut, in mama disparuta, singura poala in care isi putea pune oricand capul ca sa planga sau ca sa fie mangaiata.

  • jamescrissilvjamescrissilv

    11.03.08 16:21:48

    singuratatea din tine. (ca om)
    o zi minunata iti doresc

  • lollitta…

    11.03.08 17:04:05

    multumesc. ar ajunge sa fie doar linistita

  • RusoaicaRusoaica

    11.03.08 17:44:14

    prea multa singuratate pentru varsta ta!!!
    ucide-i pe amandoi si fugi!
    rugaciunile mele inca nu dau roade,,,pup

  • lollitta…

    11.03.08 18:33:50

    tinand cont de cat dureaza un proces aici, am toate sansele sa imbatranesc pana ajung la puscarie!!! 😛
    mai insista cu rugaciunile!

  • Anunțuri
    Published in: on Martie 11, 2008 at 15:36  Lasă un comentariu  
    Tags: ,

    The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2008/03/11/singuratate/trackback/

    RSS feed for comments on this post.

    Lasă un răspuns

