avortul-barbatii n-au voie sa comenteze

Mi s-a intamplat sa vad un nene care si-a facut campanie electorala luptand pentru a interzice avortul. Si sondaje in care se spunea ca are mare priza la public.

Oare de ce barbatii indraznesc sa deschida gura pe acest subiect? Sa luam cazul unei familii fericite, in care amandoi lucreaza, sunt tineri si vor un copil. Si-l fac. Nu se gandesc la avort. Dar daca exista o problema (si pot sa fie atat de multe si de diferite) cine isi va sacrifica viata? tatal? nu cred! Cati dintre barbatii pe care ii cunoasteti ar hotari sa creasca de unul singur un copil care nu este dorit de mama? Si atunci de ce sa nu existe posibilitatea pentru o mama, in momentul in care nu isi doreste un copil sa avorteze?

Zilele trecute discutam cu o amica pe messenger. Nu exista pe lumea asta o fiinta mai buna ca ea. Dar se vede treaba ca bunatatea devine foarte usor fanatism. Imi povestea de eforturile pe care le face pentru a convinge o prietena sa nu avorteze. Fara sa cunoasca situatia fetei, asa, pur si simpul, pentru ca a auzit ca ar vrea sa faca gestul. Si o bombarda cu telefoane, mailuri si mesaje. Oferindu-se chiar si sa creasca ea copilul nedorit. Amica mea are aproape 30 de ani si nu stie inca exact ce ar vrea sa faca „cand o sa fie mare”. Dar e convinsa ca ar putea creste un copil al alteia….

Decizia de a avorta este intotdeauna grea pentru cine o ia. Nu e doar egoism, ba chiar dimpotriva. O viata in loc de doua sau chiar mai multe. Dar o femeie are dreptul sa decida pentru viata ei. Un barbat care vrea sa interzica avortul e un egoist care vrea sa decida pentru trei. Pentru ca din punctul lui de vedere corpul femeii e doar un incubator in care trebuie sa creasca samanta. Si odrasla va fi lasata in grija mamei cel putin pana la varsta in care va invata sa se exprime. Sau poate pur si simplu exista o frica atavica in barbatii care nu vor sa se puna in discutie persoana lor. Pentru ca toti provin dintr-o femeie. Si nu e usor sa se gandeasca la faptul ca ar fi fost de ajuns o clipa de indoiala pentru ca ei sa nu mai existe.

  1. Elena Basescu

    09.03.08 15:23:29

    barbatii este toti porci

  2. lollitta …

    09.03.08 15:35:47

    asta e mai mult decat toti, ca are vreo 150 de kg

  3. delma

    09.03.08 16:00:38

    eu ma gandesc ca daca vrea sa-si convinga PRIETENA sa nu avorteze inseamna ca are ea ceva habar de situatia PRIETENEI. nu crezi? si apoi cat de prost sa fii in zilele noatre sa ajungi la avort? da, as stupid as people that abort.

  4. totulsaunimictotulsaunimic

    09.03.08 16:34:03

    Daca mama ta gindea ca tine despre avort , astazi TU n-ai mai fi scris pe acest blog!

  5. lollitta…

    09.03.08 16:55:19

    eu ma refeream la barbatii care sunt impotriva avortului din principiu. fara drept de discutie din partea femeii.

  6. RusoaicaRusoaica

    09.03.08 17:00:34

    Totulsaunimic, eu cred ca mama ta nu stia de avort…
    ai gasit cel mai inteligent mod de a discuta problema…
    Delma, cred ca nu ai cunoscut genul de femeie Ioana d’Arc – sunt foarte inisistente chiar daca nu au mare habar.

    Lo-lli-tta, mami, depinde doar de femeie daca face sau nu pasul asta… ea e cea care stie daca e pregatita sau nu sa aiba un copil… pentru ca ea duce greul.

  7. lollitta…

    09.03.08 17:00:50

    la fanatismele care nu se clatina in fata nici unei situatii concrete

  8. CoffeeCupCoffeeCup

    09.03.08 17:04:25

    @elena basecu.
    ce ne tot bagati pe toti in aceeasi cocina?

    si eu pot spune f simplu ca femeile este proaste! dar cum nu toate este proaste, n-o spun.

  9. totulsaunimic

    09.03.08 18:30:03

    Da "RUSOAICA" , AVORTUL nici nu ar trebui sa existe in obtiunea niciunei femei , celelalte care au facut-o , sunt niste CRIMINALE, nu o spun eu ci faptele lor. Mie personal mi-e indiferent ce fac acele MAME!

    LOLLITTA , e vina mea ca am fost zgircit in cuvinte … ; a fost poate oarecum exagerat , nu stiu ce-ai face tu daca ai avorta , dar TU , EU sau copiii AVORTATI , daca ar fi intrebati , ce parere au daca mama lor ar avorta , ar spune:
    "Da , bine ai facut mami ca m-ai avortat ".
    Poate ca prin ceea ce am spus , nu m-am adresat tie , doar daca si tu ai fi de acotd , ca femeie sa avortezi , exceptind cazurile DEOSEBITE.

  10. lollitta…

    09.03.08 18:39:22

    exact la cazurile deosebite ma refeream. dreptul la avort nu inseamna invitatie pt toate femeile sa-l faca. dar cele care au nevoie trebuie sa aiba dreptul de a-l face

  11. RusoaicaRusoaica

    09.03.08 18:44:35

    Putem sa dicturam cand o sa iti creasca uter? Si eventual sa fii intr-o situatie mirifica de genul: tu ai 15 ani, nu prea stii ce e cu sexul, dar incerci marea cu degetul, ramai insarcinata, nu ai bani, tatal nu e chiar intelegator… si nu e un caz foarte deosebit…
    E usor sa dai verdicte…

  12. totulsaunimic

    09.03.08 18:52:19

    O CRIMA RAMANE CRIMA ORICARE AR FI MOTIVUL , asta ar trebui sa inteleaga toata lumea.

  13. RusoaicaRusoaica

    09.03.08 18:56:38

    ti-a crescut uter???

    ok, atunci ai drept la cuvant.

  14. totulsaunimic

    09.03.08 18:57:42

    Te inteleg LOLLITTA – eu am abordat si alta fata a problemei avortului, dar daca barbatii nu au dreptul , inseamna ca nu au nici responsabilitatea …

    Si atunci , daca nu erau barbatii , nu existau nici … avorturile; tot noi suntem vinovati.

  15. totulsaunimic

    09.03.08 19:16:44

    RUSOAICA , prin atitudine ta dai dreptate barbatilor care spun : "femeile nu au dreptul sa … , eletrebuie sa stea la cratita pentru ca AU UTER SI NU AU …" . Aceleasi argumente folosesc si acei barbati.

    Deci , eu nu am UTER , nu am vie sa vorbesc despre … AVORT , tu RUSOAICA , nu ai muschi sau … , NU AI DREPTUL SA …
    Sunt perfect constient ca orice femei o sa faca ce doreste ea , chiar si avort … , dar …

  16. fantoma

    10.03.08 10:17:49

    totulsaunimic …
    09.03.08 18:52:19
    O CRIMA RAMANE CRIMA ORICARE AR FI MOTIVUL , asta ar trebui sa inteleaga toata lumea
    Sincer,randurile tale m-au facut sa zambesc..trist.Criminale sunt cele care torn copii, doar pentru a bea putinii bani luati pe alocatii,criminale sunt cele care nu fac sex protejat si dupa ce au nascut,isi omoara pruncii!Criminale sunt cele care nasc si apoi isi lasa copiii pe strada,copii pe care ii vezi cu punga,tragand aurolac!Criminale sunt cele care nasc,pentru a avea sursa de venit asigurata,trimitandu-i la intins mana pe strada…Da,alea sunt criminale.Pentru cele care fac avort,nu exista tribunal,poate doar D-zeu sa le judece(daca exista),in schimb pentru cele care in loc sa avorteze,NASC,doar pentru a profita de proprii copii,suntem judecatori toti,pana si femeile care au avortat!
    Decat un copil chinuit,decat strazi pline de aurolaci,decat spitale pline de copii maltratati de alea care isi zic mame,decat orfelinate pline cu copii traumatizati,care se dau cu capul de pereti,batuti de asa-zisele ingrijitoare,mai bine un avort.
    Daca ai stii ca o femeie naste pt a-si trimite copilul la cersit,nu ai fi in stare sa o legi de pat si sa ii provoci avortul cu mainile tale?!

  17. lollitta…

    10.03.08 11:21:49

    asa mai merge. ne intelegem mai bine daca ne explicam pe larg. sentintele aruncate pe hartie pentru a impresiona nu au valoare. sunt de acord cu tine

  18. GabrielaBGabrielaB

    10.03.08 11:27:32

    O crima ramane tot crima, oricare ar fi motivul. Sunt de acord. Fie ca ucizi copilul cat e in primele luni, fie ca il ucizi dupa nastere, tot crima este. Nu am nici eu, nici tu, nici nimeni dreptul de a lua viata, pentru ca nu noi dam viata. Viata vine de la Dumnezeu si El e singurul care are dreptul sa o ia. Daca nu esti in stare sa fi abstinent pana la casatorie, asuma-ti si consecintele crescand copilul care vine. Daca dupa casatorie nu esti in stare sa te protejezi pana in momentul in care esti pregatit sa ai un copil, asuma-ti responsabilitatile si creste-ti copilul. Dar NU IL UCIDE!

  19. RusoaicaRusoaica

    10.03.08 11:40:23

    eu zic sa traim in continuare ca in secolul XIX… sa nu acceptam nimic nou. Din cate stiu eu inca nu s-a stabilit din ce saptamana poti vorbi de viata intrauterina.
    oricum am intoarce-o, fiecare are parerea lui. Din pacate, am observat citind diverse loguri, ca suntem extrem de limitati si foarte neinformati.

  20. lollitta…

    10.03.08 11:45:35

    da, si mai ales intoleranti. e interesant cat de repede suntem dispusi sa dam sentinte fara sa ascultam cu atentie despre ce e vorva

  21. fantoma

    10.03.08 12:02:12

    Gabriela,
    Daca alimentarile ar fi pline doar cu cutii de creveti(fake),laptele praf pt bebei s-ar da pe ratie si ar da Base un decret,cum era pe vremea lui Ceausescu,ca fiecare femeie sa nasca 4 copii,i-ai naste?
    Viata noi o dam si tot noi avem dreptul sa decidem asupra propriului corp,ca nu coboara D-zeu din ceruri,sa-ti bage-n sacosa.
    Aaaa,btw..sa inteleg ca tu te pastrezi mandra fecioara pt noaptea nuntii.Ce faci daca,in acea noapte,constati ca nu te potrivesti absolut deloc cu partenerul tau?

  22. GabrielaBGabrielaB

    10.03.08 12:21:36

    Imi amintesc, chiar daca am fost cam micuta, de vremurile de dinaintea revolutiei.Stiu cum statea mama ore in sir pentru o sticla de lapte care era inmultit cu apa, cum primeam doar paine neagra si la portie, cum zaharul se termina inainte de sfarsitul lunii. Imi mai amintesc si ca peste drum de noi statea un informator al securitatii care ne considera "PERICOL PENTRU TARA" si nu am putut sa bagam telefon, nu am avut dreptul la butelie si multe altele. Parintii mei au facut 3 copii si s-au descurcat. Nu am dus lipsa de imbracaminte sau hrana, nu am stat in frig. Cred ca e posibil.
    Cat despre faptul ca ma pastrez fecioara, da, sunt foarte MANDRA CA SUNT FECIOARA, stiu ca suntem putine si considereate poate "Inapoiate" sau "ciudatenii" insa nu-mi pasa. Potrivirea cu partenerul depinde de amandoi si la asta se lucreaza impreuna. Faptul ca nu te potrivesti cu partenerul din punct de vede sexual este o abureala, motiv de a-ti cauta alti parteneri.

  23. RusoaicaRusoaica

    10.03.08 12:27:32

    noi ne rugam sa te potrivesti… dar ce faci daca sufera saracu de ejaculare precoce si el nu stie ca o fi si el fishior – ca nah, sa se ridice la standardele tale.
    Da, e o mare abureala ce spui tu :)) dar tu sa ramai virjina ca sigur o sa te ajute Dumnezeu sa gasesti parteneru potrivit…

  24. fantoma

    10.03.08 12:36:38

    Gabriela,
    decat sa fi impartit acea bucata de paine la nu stiu cate guri,sa le chitaie matele de foame mai tarziu,mai bine un copil hranit bine si sanatos,care sa aiba ce isi doreste si sa zambeasca multumit.Parintii care fac copii multi de teama lui D-zeu,sunt egoisti,parerea mea.Cand aduci acea viata noua pe lume,o aduci fara acordul ei,de aceea esti responsabil.

    Nu condamn absolut deloc pe cele care se pastreaza pt noaptea nuntii,ci le consider un pic inconstiente,pt ca draga mea,crede-ma,sunt N motive pt care poti fugi de lg partener in noaptea nuntii!
    Eu nu vorbesc din ceea ce a trait mama,bunica,tata Leana,ci din experienta uneia care e mama si care a fost sotie mai mult de 20 ani.

  25. lollitta…

    10.03.08 12:47:09

    sa faci un copil este cea mai mare responsabilitate care exista pe lumea asta. daca nu poti sa dai acelui copil macar strictul necesar, daca il vei face sa devina tinta bataii de joc a colegilor de scoala pentru ca nu e la nivelul lor sau daca pur si simplu nu poti sa-i cumperi un dulce cand copilul ti-l cere, si astfel il faci sa devina un tanar frustrat sau fanatic, cu ce ochi te mai poti privi dupa aceea?
    ar trebui sa existe o serie de examene pentru a putea deveni parinti, pentru ca sunt prea multi inconstienti pe lumea asta!!!

  26. GabrielaBGabrielaB

    10.03.08 12:58:37

    @fantoma… Bucatica de paine, noua nu ne-a lipsit, nu ne-au chitait matele de foame. suntem sanatosi si ne merge bine. nu de teama lui Dumnezeu au facut copii, parintii mei, ci din dorinta de a avea copii, stiind ca sunt capabili sa ii creasca.
    Sunt de acord, nu poti creste un copil, nu esti capabil sau nu ai posibilitatea de a-l creste, nu-l fa. Dar sunt atatea metode de contraceptie, foloseste-le pe acelea, dar nu avorta.
    Cat despre abstinenta si noapte nuntii, nu am experienta care o ai tu, dar raman convinsa si mandra ca cel mai bine e sa raman facioara pana la casatorie.

  27. lollitta…

    10.03.08 13:03:13

    de acord cu metodele contraceptive. ar trebui sa se foloseasca, dar ce te faci cu badea care nu vrea sa-si puna prezervativul sau cu tzatza care a auzit ca pilula ingrasa?

  28. fantoma

    10.03.08 13:12:23

    Gabriela,

    ai vazut vreodata pe strazi femei bolnave psihic,de care profita barbati si mai bolnavi?Aceste femei nasc,la randul lor,copii,care ajung ca si mamele pe strazi,cei de care ne este teama ca ne dau in cap sa ne fure gentile,lantul de la gat,care vor viola si ei alte femei fara aparare..
    A fost cu cativa ani in urma la TV o emisiune in care se vorbea despre legarea trompelor acestor femei,dar au sarit popii si alti cativa cu gura,ca nu are nimeni dreptul sa ia acesta decizie,in locul unor femei fara discernamant…avort nu,sterilitate nu,atunci ce?
    Sper sa mai "vorbim" si dupa noaptea nuntii tale,dar sa stii ca adevarata puritate consta in cea a sufletului…sper ca al tau sot sa-ti aprecieze virginatatea.
    Apropos,ce e aia "abureala" e un termen des folosit de virgine?!

  29. GabrielaBGabrielaB

    10.03.08 14:04:02

    Cu sterilizarea sunt de acord. Insa nu cu avortul. Da, acele femei bolnave psihic de care zici, ar trebui sterilizate. Nu sunt capabile de a avea si creste copii. Insa sterilizare nu e tot una cu avort. avort= crima.
    Cat despre puritate…stii cum e "omul ce are in inima da si pe afara". Daca ai sufletul curat, te pastrezi curat. Ca raspuns la ce a zis Rusoaica, da, sunt sigura ca Dumnezeu ma va ajuta sa imi gasesc partenerul potrivit. Nu ma tem de asta.
    Si da, sper si eu sa mai "vorbim" si dupa noaptea nuntii mele.

  30. GabrielaBGabrielaB

    10.03.08 14:09:14

    http://www.youtube.com/watch?v=MW5OGp2rz84

  31. lollitta…

    10.03.08 14:22:01

    http://it.youtube.com/watch?v=PMOue3zeC08&NR=1…
    e mai buna varianta asta?

  32. GabrielaBGabrielaB

    10.03.08 14:39:58

    Acel "tata" din videoclip = cea care avorteaza.Sunt amandoi criminali. Tot nu m-ai convins ca avortul e o solutie. Raman NU avortului. Varianta contraceptiva e mai buna.

    Fiecare este responsabil de alegerile si faptele sale. Eu una, nu as vrea sa fiu responsabila de moartea unui copil. Nu as vrea sa am pe constiinta copilul meu, ucis.

  33. lollitta…

    10.03.08 14:45:52

    eu nu vreau sa conving pe nimeni de nimic. sigur ca ar trebui sa creasca nivelul de educatie al romancelor ca sa afle ca avortul NU e o solutie contraceptiva. dupa mine ar trebui doar sa existe posibilitatea de a-l face LEGAL atunci cand nu exista alta solutie. pentru ca avorturi s-au facut dintotdeauna. si de multe ori femeia care l-a facut a murit. vreunul ar putea spune ca e o pedeapsa meritata. dar poate fi doar un inconstient

  34. GabrielaBGabrielaB

    10.03.08 14:52:31

    Uitati-va si traiti, daca puteti, cu asa ceva pe constiinta:

    http://www.youtube.com/watch?v=gqnCDDcxOUM…

  35. fantoma

    10.03.08 16:09:03

    Gabriela,

    "Viata vine de la Dumnezeu si El e singurul care are dreptul sa o ia",este o afirmatie care-ti apartine.
    Vorbesti de D-zeu,de crime,de mame criminale,de constiinta?Vorbeste-mi si de crimele comise in numele lui D-zeu,Allah.Vorbeste de Inchizitie,ce zici?Vorbeste de copiii nascuti prematur,care erau ucisi,pt ca se spunea ca sunt mici demoni.Vorbeste-mi de oamenii de stiinta ucisi,despre Ioana D’arc,despre cei arsi pe rug doar pentru ca aveau pisici negre(de-a naibii"mi-am tras"mata neagra),despre vineri,13 octombrie 1307(masacrul cavalerilor templieri),despre razboaiele duse si azi din cauza religiei.
    Avortul e o crima??Avortul e un pacat?Dar copiii nedoriti ce sunt?Dar bastarzii,copiii din flori,aratati cu degetul?Dar cei care traiesc prin cananele si se-nmultesc,precum ciupercile dupa ploaie?
    Ma gandesc cum ar fi sa i se spuna unui copil:stii,te-am nascut,ca nu am avut bani de prezervativ,de avort nici atat,ca de fapt nu te-am vrut,ai fost o greseala.sau:am ramas grea cu tine,cand aveam peste 40 de ani,maica,am crezut ca sunt la menopauza si de unde bani de avort,din 5.000.000 salariul?
    Ai sa-mi spui ca sunt atee,nu,nu sunt,am credinta mea,dar mi-e cam lehamite de lupii moralisti imbracati in sutane,care pacatuiesc en-gros si care profita de naivitatea unora,imbogatandu-se,nu spiritual,ci..material:))
    Si nu,nu cred ca avortul(nu ma refer la cel spontan)e un motiv sa nu mai dormi noptile,sa-ti smulgi parul din cap.Sa aiba mustrari de constiinta cele care-si abandoneza copiii,cele care ii ucid.Vad in avort doar un rau facut propriului organism..atat.

    Vad avortul,atunci cand nu ai alta varianta mai buna,ca pe o chestie de bun simt!Pt ca…ma ingretoseaza mamele care fac copii,ca iepuroaicele,dupa care se jelesc ca nu au cu ce sa ii intretina si traiesc din mila altora.Pai,cand cand "lucreaza" cu spor la ei,cand ii aduc pe lume,unul dupa altul,nu se gandesc ca nu au ce le pune pe masa???Nuuu,iti spun eu,se bucura(band,papand) de acel ajutor dat de stat pt fiecare copil nascut.

  36. GabrielaBGabrielaB

    10.03.08 17:14:04

    Crima se plateste, ca e facuta inainte sau dupa nasterea unui copil, ca e ucis un om matur sau un copil, e tot crima. Nu este diferenta. Sunt crime oribile cele pe care le-ai pomenit, dar tot o crima este si avortul. Vrei sa faci parte dintre cei care au ucis?Eu nu.
    Nici eu nu sunt de acord cu femeile care fac copii si ii lasa in voia sortii, care nu ii ingrijesc, care profita de pe urma lor. Nu merita sa fie mame.
    Am spus si repet, daca nu esti capabil si nu iti permiti sa cresti un copil, nu il fa, dar foloseste metode contraceptive, nu avortul.
    Nu ucide un copil nevinovat in numele placerii.

  37. totulsaunimic

    14.03.08 19:51:49

    Am citi cele scrise , si stiu ca AVORTUL ESTE CRIMA (parerea mea si o declar in numele copiilor ce nu s-au nascut si nu au fost intrebati …), AVORTUL nu este interzis,orice femeie are tot dreptul sa-l faca LEGAL, daca asa hotaraste ea , insa TREBUIE SA STIE ca nu e bine si ca-si asuma consecintele … si nimic mai mult ;mi-am spus doar parerea , buna sau rea … NU LE JUDEC , NU LE CONDAMN!
    FANTOMA – acele CRIME nu le-a facut DUMNEZEU ,ci OAMENII sub motivatia CREDINTEI LOR care – a fost , este si va fi rastalmacita – in numele unor cauze si interese murdare.
    Si , dupa tine si logica ta , TOTI CEI CE FAC SEX SUNT CRIMINALI , cu exceptia celor ce-o fac pentru a avea copii. Sa nu mai spun ca TOTI CEI CE FAC SEX SI NU SUNT CUNUNATI , fiecare in religia si biserica sa , CURVESTE si SUNT NISTE CURVARI … si iarasi trebuie sa spun , NU CONDAMN si NU JUDEC pe nimeni pentru ceea ce FACE , dar ei trebuie sa stie ca faptele lor sunt MURDARE , sa nu se mai pretinda niste SFINTI , cum si eu stiu ca nu sunt cu nimic mai bun decit ei , de fac sau nu , ceea ce fac ei! STIU ca daca o sa citesti , tu sau altcineva, o sa ti se para ca o spun CU RAUTATE , adevarul ca nu pot sa am pentru nimeni nici un fel de pornire , nici macar rautacioasa , dar trebuie sa o spun …
    GabrielaB : Ai facut o alegere foarte buna , n-o sa regreti , insa FERICIREA ta o sa depinda de BARBATUL cu care vei fi ; sunt (prea) multe femei minunate pacalite de barbati de nimic …
    Din fericire , femeile de genul tau au si intelepciune de a vedea cum este cu adevarat un barbat!

    IN ACEASTA LUME , NIMENI NU POATE GARANTA NIMANUI NIMIC ; de aceea , decit sa urasc pe toata lumea , prefer sa IUBESC pe toata lumea , asa cum este ea , buna sau rea.
    Sa fiti iubiti!

  38. daniel

    21.09.08 23:24:15

    lolita, am primit blogul tau ca ai semnat undeva unde semnasem si eu. nu sint nici femeie nici roman dar am avut colegi (fete) care au murit cind au facut avort pe vremea lui ciaucescu cind am stat la voi, anii 70, asa ca sint pentru.
    daniel din chile

  39. lollitta#8230;

    22.09.08 00:53:18

    au murit dupa avort tocmai din cauza faptului ca pe vremea aceea avortul nu era legal. aceasta postare nu e o instigare la avort. doar o pledoarie pentru dreptul de a apela la aceasta metoda cand nu exista o alta la dispozitie.
    multumesc de vizita

  40. Sonia

    14.10.08 19:34:08

    Barbatii sunt autorii morali in cazul in care femeia recurge la avort, pentru ca sunt lasi si nu-si asuma responsabilitatea cresterii unui copil. Multe femei sunt fortate sa faca avort pentru ca sunt amenintate de parteneri ca le parasesc, sau sunt santajate ca nu vor avea sprijin din partea lor.

  41. lollitta…

    14.10.08 19:48:43

    nu stiu daca e neaparat a lor toata responsabilitatea. pot exista si alte cauze pentru care o femeie recurge la avort.

    ar fi bine ca totusi barbatii sa nu isi asume puterea deciziei in aceste cazuri, pentru ca pantecul unei femei nu este proprietatea lor privata

Anunțuri
Published in: on Martie 9, 2008 at 14:31  Lasă un comentariu  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2008/03/09/103/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s